Plotka dodana przez użytkownika uchristina.com

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Aguilera w sesji dla Webstera

środa 25-03-09, czytany: 13633 razy       christina aguilera   xtina   baby jane   stephen webster   sesja   wygląd   zdjęcia   fotki   biżuteria  

...dziewczęco i seksownie (foto)

Christina AguileraChristina Aguilera / Skechers
Jak widać, Christina Aguilera cały czas pozostaje wierna Stephenowi Websterowi i od dłuższego już czasu jest twarzą jego marki. Tym razem znów nie zawiodła swojego przyjaciela pozując w sesji reklamującej biżuterię. Zdjęcie oraz video można zobaczyć poniżej. * Jak widać są to 'wstępne' zdjęcia dlatego resztę zobaczymy zapewne późniejszym czasie.

http://xtina-web.net/disp...s=0
 
Making Off Womens Silver Collection 2009

uchristina.com

 
  Ostatnio dodane fotki Christina Aguilera:zobacz całą galerię »
Christina Aguilera
Christina Aguilera
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (30): sortuj ↓  

mithra29-03-09, 12:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wygląda super ;D

gość29-03-09, 12:35   cytuj

gość, 29-03-09, 12:11 napisał(a):

gość, 27-03-09, 18:22 napisał(a):



gość, 27-03-09, 17:23 napisał(a):





gość, 26-03-09, 18:41 napisał(a):







gość, 26-03-09, 10:30 napisał(a):









Ogólnie rzecz biorac jakos jej wyglad nie robi na mnie wrazenia tym bardziej ze z niej jest wredna sucz.Mnie juz nie jarają takie gwiazdy typu Aguilera,GaGa,Dita Von Teese itd. Wydaja sie strasznie sztuczne.Ich styl juz jest przereklamowany.Za duzo juz takich kobiet w show-biznesie :/ Celebrytki powinny brac przyklad z Ameriki Ferrery,Shakiry czy Katie Leung ktore wolą naturalność niż ukrywać sie pod toną makijażu.Zeby tak bylo wiecej kobiet takich jak one...










to wtedy byś rzygał/a od takich gwiazd jak shakira czy ta amerika, muszą byc takie kobiety i takie ja wole te typu aguilery pozdrawiam








czyli wolisz kobiety sztuczne,bez pomysłów na image i takie ktore sciagaja od innych celebrytek styl? ta, super, pogratulowac ci gustu tępaku






tępak to jesteś Ty bo matka zapomniała Cie wychować, pozdrawiam




Ciebie najwyrazniej matka zapomiala nauczyc myslec pozdrawiam xDDD


oj przykre, że mama Cie uczyła myśleć bo z reguły człowiek tą 'zdolność' ma już wrodzoną:)

gość29-03-09, 12:11   cytuj

gość, 27-03-09, 18:22 napisał(a):

gość, 27-03-09, 17:23 napisał(a):



gość, 26-03-09, 18:41 napisał(a):





gość, 26-03-09, 10:30 napisał(a):







Ogólnie rzecz biorac jakos jej wyglad nie robi na mnie wrazenia tym bardziej ze z niej jest wredna sucz.Mnie juz nie jarają takie gwiazdy typu Aguilera,GaGa,Dita Von Teese itd. Wydaja sie strasznie sztuczne.Ich styl juz jest przereklamowany.Za duzo juz takich kobiet w show-biznesie :/ Celebrytki powinny brac przyklad z Ameriki Ferrery,Shakiry czy Katie Leung ktore wolą naturalność niż ukrywać sie pod toną makijażu.Zeby tak bylo wiecej kobiet takich jak one...








to wtedy byś rzygał/a od takich gwiazd jak shakira czy ta amerika, muszą byc takie kobiety i takie ja wole te typu aguilery pozdrawiam






czyli wolisz kobiety sztuczne,bez pomysłów na image i takie ktore sciagaja od innych celebrytek styl? ta, super, pogratulowac ci gustu tępaku




tępak to jesteś Ty bo matka zapomniała Cie wychować, pozdrawiam


Ciebie najwyrazniej matka zapomiala nauczyc myslec pozdrawiam xDDD

gość28-03-09, 15:18   cytuj

fenomenalnie :D

valerin28-03-09, 12:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie wyszła źle.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jessica Simpson próbuje być seksowna.

mel2828-03-09, 11:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wyszła super!

gość27-03-09, 19:16   cytuj

bałrdo ładnie wyszła .... nie moge doczekac sie jej nowej płyty:)

gość27-03-09, 18:22   cytuj

gość, 27-03-09, 17:23 napisał(a):

gość, 26-03-09, 18:41 napisał(a):



gość, 26-03-09, 10:30 napisał(a):





Ogólnie rzecz biorac jakos jej wyglad nie robi na mnie wrazenia tym bardziej ze z niej jest wredna sucz.Mnie juz nie jarają takie gwiazdy typu Aguilera,GaGa,Dita Von Teese itd. Wydaja sie strasznie sztuczne.Ich styl juz jest przereklamowany.Za duzo juz takich kobiet w show-biznesie :/ Celebrytki powinny brac przyklad z Ameriki Ferrery,Shakiry czy Katie Leung ktore wolą naturalność niż ukrywać sie pod toną makijażu.Zeby tak bylo wiecej kobiet takich jak one...






to wtedy byś rzygał/a od takich gwiazd jak shakira czy ta amerika, muszą byc takie kobiety i takie ja wole te typu aguilery pozdrawiam




czyli wolisz kobiety sztuczne,bez pomysłów na image i takie ktore sciagaja od innych celebrytek styl? ta, super, pogratulowac ci gustu tępaku


tępak to jesteś Ty bo matka zapomniała Cie wychować, pozdrawiam

gość27-03-09, 18:21   cytuj

gość, 27-03-09, 17:33 napisał(a):

gość, 27-03-09, 17:27 napisał(a):



gość, 26-03-09, 17:04 napisał(a):





Zdjęcie jest świetne. Pięknie na ni wyszła. I nic dziwnego, ze akurat w tej sesji użyto photoshopa, bo przecież są to zdjęcia promujące biżuterię i musi wyglądać idealnie :D poza tym jest świetną piosenkarką. I nieważne jaki styl miała Chris zawsze była krytykowana. Podziwiam ją za to, że jest taka jaka chce być. Nie każdy ma tyle odwagi :) Pozdrawiam :*






To nie jest "odwaga" tylko "głupota" zeby sie robic na manekina :/ takie kobiety maja posrane w glowie od tego calego show-biznesu i mody.Jesli chcesz byc taka jak ona czyli sztuczna i pusta to powodzenia




Troche za ostro ale w sumie racja.Tyle sztucznych panienek jest teraz ze sie rzygac chce


akurat sztuczni i puści to jesteście wy jak oceniacie ludzi po wyglądzie i te dwa komentarze powyżej a raczej te osoby co je pisały pokazały jak powiedzmy' 'niewymalowane' osoby mogą być załosne i próżne

gość27-03-09, 17:33   cytuj

gość, 27-03-09, 17:27 napisał(a):

gość, 26-03-09, 17:04 napisał(a):



Zdjęcie jest świetne. Pięknie na ni wyszła. I nic dziwnego, ze akurat w tej sesji użyto photoshopa, bo przecież są to zdjęcia promujące biżuterię i musi wyglądać idealnie :D poza tym jest świetną piosenkarką. I nieważne jaki styl miała Chris zawsze była krytykowana. Podziwiam ją za to, że jest taka jaka chce być. Nie każdy ma tyle odwagi :) Pozdrawiam :*




To nie jest "odwaga" tylko "głupota" zeby sie robic na manekina :/ takie kobiety maja posrane w glowie od tego calego show-biznesu i mody.Jesli chcesz byc taka jak ona czyli sztuczna i pusta to powodzenia


Troche za ostro ale w sumie racja.Tyle sztucznych panienek jest teraz ze sie rzygac chce

gość27-03-09, 17:27   cytuj

gość, 26-03-09, 17:04 napisał(a):

Zdjęcie jest świetne. Pięknie na ni wyszła. I nic dziwnego, ze akurat w tej sesji użyto photoshopa, bo przecież są to zdjęcia promujące biżuterię i musi wyglądać idealnie :D poza tym jest świetną piosenkarką. I nieważne jaki styl miała Chris zawsze była krytykowana. Podziwiam ją za to, że jest taka jaka chce być. Nie każdy ma tyle odwagi :) Pozdrawiam :*


To nie jest "odwaga" tylko "głupota" zeby sie robic na manekina :/ takie kobiety maja posrane w glowie od tego calego show-biznesu i mody.Jesli chcesz byc taka jak ona czyli sztuczna i pusta to powodzenia

gość27-03-09, 17:23   cytuj

gość, 26-03-09, 18:41 napisał(a):

gość, 26-03-09, 10:30 napisał(a):



Ogólnie rzecz biorac jakos jej wyglad nie robi na mnie wrazenia tym bardziej ze z niej jest wredna sucz.Mnie juz nie jarają takie gwiazdy typu Aguilera,GaGa,Dita Von Teese itd. Wydaja sie strasznie sztuczne.Ich styl juz jest przereklamowany.Za duzo juz takich kobiet w show-biznesie :/ Celebrytki powinny brac przyklad z Ameriki Ferrery,Shakiry czy Katie Leung ktore wolą naturalność niż ukrywać sie pod toną makijażu.Zeby tak bylo wiecej kobiet takich jak one...




to wtedy byś rzygał/a od takich gwiazd jak shakira czy ta amerika, muszą byc takie kobiety i takie ja wole te typu aguilery pozdrawiam


czyli wolisz kobiety sztuczne,bez pomysłów na image i takie ktore sciagaja od innych celebrytek styl? ta, super, pogratulowac ci gustu tępaku

gość27-03-09, 08:42   cytuj

gość, 26-03-09, 10:17 napisał(a):

Ale przesadzacie....photoshop was oslepia....zebyscie widzieli jej twarz bez makijazu. nic dziwnego ze nosi tapete od rana do...rana xD


a czy na filmiku tez uzyto photoshopa? a wyglada tam pieknie ;)

gość26-03-09, 18:41   cytuj

gość, 26-03-09, 10:30 napisał(a):

Ogólnie rzecz biorac jakos jej wyglad nie robi na mnie wrazenia tym bardziej ze z niej jest wredna sucz.Mnie juz nie jarają takie gwiazdy typu Aguilera,GaGa,Dita Von Teese itd. Wydaja sie strasznie sztuczne.Ich styl juz jest przereklamowany.Za duzo juz takich kobiet w show-biznesie :/ Celebrytki powinny brac przyklad z Ameriki Ferrery,Shakiry czy Katie Leung ktore wolą naturalność niż ukrywać sie pod toną makijażu.Zeby tak bylo wiecej kobiet takich jak one...


to wtedy byś rzygał/a od takich gwiazd jak shakira czy ta amerika, muszą byc takie kobiety i takie ja wole te typu aguilery pozdrawiam

gość26-03-09, 17:04   cytuj

Zdjęcie jest świetne. Pięknie na ni wyszła. I nic dziwnego, ze akurat w tej sesji użyto photoshopa, bo przecież są to zdjęcia promujące biżuterię i musi wyglądać idealnie :D poza tym jest świetną piosenkarką. I nieważne jaki styl miała Chris zawsze była krytykowana. Podziwiam ją za to, że jest taka jaka chce być. Nie każdy ma tyle odwagi :) Pozdrawiam :*

bee9726-03-09, 16:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 26-03-09, 16:45 napisał(a):

świetnie wygląda:)

tylko też mnie zastanawia co za dekiel dodaje zdjęcia GaGi z tagiem X-tiny ''co ma piernik do
wiatraka''



zapomniałam się zalogować:)))

gość26-03-09, 16:45   cytuj

świetnie wygląda:)
tylko też mnie zastanawia co za dekiel dodaje zdjęcia GaGi z tagiem X-tiny ''co ma piernik do wiatraka''

dagoola26-03-09, 15:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

xSUZYx, 26-03-09, 00:38 napisał(a):

Rosex, 25-03-09, 23:18 napisał(a):



Ślicznie wyszła w sesji dla Webstera :)


zastanawia mnie tylko co za dekiel dodaje zdjęcia Lady Gagi z tagiem Krychy oO




mnie także to zastanawia ... ;P



tez zwróciłam na to uwagę...
a Kryśka ślicznie wygląda :) ładny makijaż :)

gość26-03-09, 13:54   cytuj

Ona jest piosenkarką ludzie nie modelką -dla mnie nie wazna jest jej twarz czy figura(chociaz i tak uwazam ze jest bardzo ladna i zgrabna) ale jej GŁOS i talent muzyczny którego nie mozna jej odmówić

Kotek w Butkach26-03-09, 11:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładnie wygląda :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość26-03-09, 10:51   cytuj

dla mnie w ogole nie jest atrakcyjna kobieta szczerze to patrzec nie moge na nia

gość26-03-09, 10:30   cytuj

Ogólnie rzecz biorac jakos jej wyglad nie robi na mnie wrazenia tym bardziej ze z niej jest wredna sucz.Mnie juz nie jarają takie gwiazdy typu Aguilera,GaGa,Dita Von Teese itd. Wydaja sie strasznie sztuczne.Ich styl juz jest przereklamowany.Za duzo juz takich kobiet w show-biznesie :/ Celebrytki powinny brac przyklad z Ameriki Ferrery,Shakiry czy Katie Leung ktore wolą naturalność niż ukrywać sie pod toną makijażu.Zeby tak bylo wiecej kobiet takich jak one...

gość26-03-09, 10:18   cytuj

beznadziejne buty

gość26-03-09, 10:17   cytuj

Ale przesadzacie....photoshop was oslepia....zebyscie widzieli jej twarz bez makijazu. nic dziwnego ze nosi tapete od rana do...rana xD

xSUZYx26-03-09, 00:38   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Rosex, 25-03-09, 23:18 napisał(a):

Ślicznie wyszła w sesji dla Webstera :)

zastanawia mnie tylko co za dekiel dodaje zdjęcia Lady Gagi z tagiem Krychy oO


mnie także to zastanawia ... ;P


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lady Gaga

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida