Plotka dodana przez użytkownika lol-zwei

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowa piosenka Cassie!

środa 15-04-09, czytany: 14466 razy       cassie   the dream  

Duet z The Dream

CassieCassie / © PR Photos
W internecie pojawiła się nowa piosenka amerykańskiej piosenkarki i modelki Cassie - "Keep On Lovin' Me". Piosenkarka wykonuje utwój z wspólnie z producentem The Dream'em.

Utwór pochodzi z drugiego studyjnego albumu Cassie "Electro Love", który swą premierę będzie mieć w maju.
Album promuję singiel z Diddym "Must be Love"

Posłuchajcie nowego utworu Cassie"
 

lol-zwei

 
  Ostatnio dodane fotki Cassie:zobacz całą galerię »
Edyta i Cassie
Edyta i Cassie
POLSKA SEXBOMBA JO...
POLSKA SEXBOMBA JO...
Cassie
Cassie
Cassie
Cassie
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (19): sortuj ↓  

gość15-06-09, 11:08   cytuj

ona jest przesliczna !!

sweet-lady24-04-09, 13:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 19-04-09, 10:51 napisał(a):

ale ona jest ładna



Powinna nadal być modelką

zgadzam sie ;)

gość21-04-09, 15:28   cytuj

mnie sie podoba

gość19-04-09, 10:51   cytuj

ale ona jest ładna

Powinna nadal być modelką

gość18-04-09, 16:12   cytuj

Fajna piosenka do tańca ;)

gość17-04-09, 18:14   cytuj

taka se...

gość17-04-09, 18:10   cytuj

zapomniałam o niej;)

gość17-04-09, 17:06   cytuj

No no... fajna, fajna ;)

gość16-04-09, 20:16   cytuj

Taka jakaś przesłodzona jest ta piosenka - nie podoba mi się.. ;P

gość16-04-09, 17:06   cytuj

Piosenka jest OK, pasuje do Cassie moim zdaniem...

valerin16-04-09, 16:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

beznadziejna; ocieka komerchą, nie wpada w ucho...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jessica Simpson próbuje być seksowna.

gość16-04-09, 09:40   cytuj

ten gościu to The Dream napisał w 15min nutkę Umbrella super ma bity polecam

8kika916-04-09, 08:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

bardzo fajna ta piosenka:))))

gość16-04-09, 07:13   cytuj

To już wiadomo, czemu zgoliła łeb xP

gość16-04-09, 06:59   cytuj

Jak ja przesłuchałam ze 3 razy wpadła mi w ucho.... Piosenka jest świetna ! :P

gość16-04-09, 01:38   cytuj

Wow ma za cienki glos:/ dziewczyna sie nie nadaje do muzyki :/

gość15-04-09, 22:22   cytuj

A mnie ona się podoba ;)

Fajna jest. Ten gościu ma fajny głos :)

PuchaczBee15-04-09, 22:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Niebardzo jest czego sluchac

xCindyx15-04-09, 21:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

. Bez urazy , ale nie podoba mi się . Jak dla mnie to ta piosenka jest beznadziejną o.O . Hitem raczej nie będzie . ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Kupuję za małe ubrania. To dla mnie motywacja"

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida