Plotka dodana przez użytkownika ladynika

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Najgorsze kreacje minionego tygodnia (FOTO)

czwartek 23-04-09, czytany: 13067 razy       madonna   heather mills   cameron diaz   paris hilton   bjork   gwyneth paltrow  

sprawdź kto powinien zmienić stylistę

MadonnaMadonna / © PR Photos
Oto lista najgorzej ubranych gwiazd zeszłego tygodnia, publikowana przez magazyn Us. Jak można zauważyć, są na niej między innymi osoby, które zazwyczaj zbierają pochwały za wybór stroju, ale nawet najlepszym zdarzają się gorsze dni. Gorzej z tymi, którzy zaliczają wpadkę za wpadką.
Kto według Was wygląda najgorzej?


Paris Hilton
http://i20.photobucket.co...jpg
Madonna
http://i20.photobucket.co...jpg
Heather Mills
http://i20.photobucket.co...jpg
Gwyneth Paltrow
http://i20.photobucket.co...jpg
Cameron Diaz
http://i20.photobucket.co...jpg
Bjork
http://i20.photobucket.co...jpg

ladynika

 
  Ostatnio dodane fotki Madonna:zobacz całą galerię »
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (24): sortuj ↓  

gość14-08-09, 23:44   cytuj

a co wy chcecie od Cameron ktora wyglada
a)swietnie b)stylowo i c)MODNIE!!!!!!!!!!!!!!!!

gość17-07-09, 18:17   cytuj

hilton to umie tylko dużo gadać a ubrać to się nie potrafi. jakie to żałosne.;;;;]]]]]

gość28-06-09, 22:08   cytuj

madonna i paris..:/

gość20-05-09, 20:50   cytuj

moim zdaniem najgorzej wypadła Paris i Bjork :/

pisareczka07-05-09, 22:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wiem o co wam chodzi, nie wyglądają aż tak źle:/ ! no tylko bjork chyba najgorzej
No ale zupełnie nie rozumiem np. co Wam się nie podoba w stroju Madonny. Czy w Malawi trzeba chodzić w sukni przeznaczonej do czerwonego dywanu? Chyba nie. A ciekawe czy Wy na wakacjach lub wycieczce wciąż jesteście tak pięknie ubrani?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa składanka hitów Madonny!

gość28-04-09, 14:48   cytuj

bjork wyglada jak dziewczyna t. kamela:)

gość26-04-09, 17:15   cytuj

Bjork wygląda koszmarnie, ale takiej utalentowanej artystce wybacza się wszystko:)

gość25-04-09, 17:32   cytuj

czekam az znowu ktos napisze ze bijork kopiuje Gage. bijork to nawet nie zwrocila by uwagi na taka plotke jak GAga

sarciaa25-04-09, 14:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

minionego tyg. to sa stare foty !.

gość24-04-09, 17:37   cytuj

MINIONEGO TYGODNIA? NO BARDZI CIEKAWE, TYLKO ŻE CAM UBRAŁA SIĘ TAK Z DOBRY MIESIĄC TEMU

gość24-04-09, 17:11   cytuj

Cameron zajebiście. Jasne, że Heather. fuj

Claudis00424-04-09, 13:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bjork moze i nie, ona od dawna ma swój styl i tak sie ubiera. Heather i Paris chyba najgorzej.

gość24-04-09, 11:03   cytuj

fajnie paris wyglądała

gość24-04-09, 08:48   cytuj

no i ręce... masakraaa

gość24-04-09, 08:48   cytuj

Czy mi się wydaje, czy Cameron strasznie schudła ??? Spojrzcie na nogi i twarz!!

gość23-04-09, 21:24   cytuj

gwynet normalnie wyglada

gość23-04-09, 21:23   cytuj

Bjork obrzydliwie, madonna fu. Heather Mills chujnia, cameron nie tak tragicznie, madonna nienormalnie, ale stroj paris jest ok

gość23-04-09, 20:12   cytuj

Cameron i Paltrow nie wyglądały AŻ TAK źle.

gość23-04-09, 19:34   cytuj

UWAGA! Kurtki a'la Jackson są modne!! xDXD

rosalie23-04-09, 18:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bjork ma ciekawe okulary

gość23-04-09, 17:39   cytuj

Najgorzej Paris, Heather Mills i Bjork , reszta jeszcze od biedy ujdzie

Shantipriya23-04-09, 16:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no fakt, nie pstarały się. ale, żeby się zastanowić Cameron nie wyglądała tak źle. :D

gość23-04-09, 16:46   cytuj

nie wiem co tam robi cameron i gwyneth! One wygladaja ok, ah.. ;]

valerin23-04-09, 14:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

stylistę*
każda wygląda wyjątkowo beznadziejnie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jessica Simpson próbuje być seksowna.

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida