Plotka dodana przez użytkownika luser

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Kolejne zdjęcia Britney dla Candie's!

wtorek 07-07-09, czytany: 5840 razy       canie's   britney spears   kampania   promocja   radar   teledysk   premiera   róż  

+ Kulisy powstawania klipu Radar i Candie's od kuchni!

Canie'sCanie's / Candies
Pojawiły się kolejne zdjęcia słodziutkiej i uśmiechniętej Britney, promującej ubrania firmy Candie's. Britney wyszła może i sztucznie, ale bardzo ładnie. Sami osądźcie...
I filmik Candie's zza klus. Cóż jak widać, bez obróbki komputerowej Britney i tak wygląda olśniewająca.

Zdjęcia: http://ubrit.com/thumbnai...340
Filmik: poniżej

Każdy już zapewne widział klip Radar, zdania są podzielone, jedni uważają że jest lepszy od poprzedniego vieo, drudzy że jest gorsze niż video do piosenki ''Gimme More''. I tutaj jest filmik, w którym możecie podpatrzeć jak się taki klip robiło...
 
Candie's:


Britney Spears - ''Radar'' - od kuchni!

luser

Czytaj dalej: Lily dla magazynu I-D! [FOTO] - + Kulisy powstawania teledysku do ''22''.

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...
RODZINKA ADDAMSÓW!...
Julia Kobus
RODZINKA ADDAMSÓW!...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (14): sortuj ↓  

gość04-08-09, 17:50   cytuj

PuchaczBee, 10-07-09, 08:24 napisał(a):

gość, 08-07-09, 13:53 napisał(a):



marchewka, 08-07-09, 09:33 napisał(a):





gość, 08-07-09, 09:10 napisał(a):







PuchaczBee, 07-07-09, 23:57 napisał(a):









Moim zdaniem to nie jest Britney. Wedlug mnie to jest Photoshop










Jak może być PhotoShop w filmie :/




Może byc, mogą retuszowac klatkę po klatce. Fajne ma buty.






No OK, ale to sie nie nazywa PhotoShop, pozatym nie jest to popularne. To co widzimy na wideo, to robiła amerykańska telewizja, a jaki ona niby miała by interes w "wygładzaniu" Britney?






Mialem na mysli te zdjecia, a nie to video....


NIE DA SIĘ retuszować filmu klatka po klatce, bo trwałoby to dłużej niż samo kręcenie (1 sekunda to 25 klatek). Jedynie można dodać odpowiednie efekty w programie do edycji wideo jak np AdobePremiere albo FinalCut

gość27-07-09, 13:31   cytuj

Te fotki to oczywiście PHOTOSHOP. Szkoda, bo wyszła tak ładnie,że tylko pozazdrościć...

gość12-07-09, 15:57   cytuj

Ona jak nie ona ;/ Jak barbie...
A dziewczynki patrza i marza zeby takie byc... ah ten photoshop

PuchaczBee10-07-09, 08:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 08-07-09, 13:53 napisał(a):

marchewka, 08-07-09, 09:33 napisał(a):



gość, 08-07-09, 09:10 napisał(a):





PuchaczBee, 07-07-09, 23:57 napisał(a):







Moim zdaniem to nie jest Britney. Wedlug mnie to jest Photoshop








Jak może być PhotoShop w filmie :/



Może byc, mogą retuszowac klatkę po klatce. Fajne ma buty.




No OK, ale to sie nie nazywa PhotoShop, pozatym nie jest to popularne. To co widzimy na wideo, to robiła amerykańska telewizja, a jaki ona niby miała by interes w "wygładzaniu" Britney?



Mialem na mysli te zdjecia, a nie to video....

Sharis08-07-09, 14:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Na głównym zdjeciu ma minę jakby jej sie do WC
chcialo...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Duch Michael'a Jackson'a

gość08-07-09, 13:53   cytuj

marchewka, 08-07-09, 09:33 napisał(a):

gość, 08-07-09, 09:10 napisał(a):



PuchaczBee, 07-07-09, 23:57 napisał(a):





Moim zdaniem to nie jest Britney. Wedlug mnie to jest Photoshop






Jak może być PhotoShop w filmie :/


Może byc, mogą retuszowac klatkę po klatce. Fajne ma buty.


No OK, ale to sie nie nazywa PhotoShop, pozatym nie jest to popularne. To co widzimy na wideo, to robiła amerykańska telewizja, a jaki ona niby miała by interes w "wygładzaniu" Britney?

gość08-07-09, 10:21   cytuj

z tego filmiku wynika, że ta firma nie robi tylko ciuchów dla dziewczyn w wieku 12 lat, więc opinia, że nosi ciuchy 12-latek była chyba błędna, co?

gość08-07-09, 09:43   cytuj

pewnie ze moze byc w filmie..a niby jak robią teledyski gdzie wygładzają na maxa twarz?

marchewka08-07-09, 09:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 08-07-09, 09:10 napisał(a):

PuchaczBee, 07-07-09, 23:57 napisał(a):



Moim zdaniem to nie jest Britney. Wedlug mnie to jest Photoshop




Jak może być PhotoShop w filmie :/

Może byc, mogą retuszowac klatkę po klatce. Fajne ma buty.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Magia świąt"

eminemka08-07-09, 09:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

zdięcia są sliczne ale i plastikowe

gość08-07-09, 09:10   cytuj

PuchaczBee, 07-07-09, 23:57 napisał(a):

Moim zdaniem to nie jest Britney. Wedlug mnie to jest Photoshop


Jak może być PhotoShop w filmie :/

PuchaczBee07-07-09, 23:57   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Moim zdaniem to nie jest Britney. Wedlug mnie to jest Photoshop

gość07-07-09, 21:12   cytuj

Zdjęcia są śliczne a teledysk wcale nie jest taki zły - wręcz przeciwnie jest super :))

gość07-07-09, 20:30   cytuj

te foty powinny wygrać konkurs na najbardziej wyretuszowane i nienaturalne w dziejach! peace

strony
1

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida