Plotka dodana przez użytkownika nellyfurtado

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Rihanna znów w duecie z Jay-Z

piątek 24-07-09, czytany: 42279 razy       rihanna   kanye west   jay-z   piosenka  

Owoc ich współpracy juz w internecie!

RihannaRihanna / Poster
Rihanna i Kanye West użyczyli swojego głosu w piosence Jay-Z pt. "Run This Town ", która pochodzi z nowego albumu The Blueprint 3. Premiera płyty zapowiedziana jest na 13 września.


Nie każdemu utwór może wpaść do gustu, ale jedno trzeba przyznać - piosenka jest wypasiona w gwiazdy z najwyższej półki muzyki rozrywkowej .

Piosenka poniżej:

 
Jay-Z - Run This Town featuring Rihanna & Kanye West


Będzie hit?

nellyfurtado

Czytaj dalej: Co tam słychać u Nelly Furtado? - Muzycznie...

 
  Ostatnio dodane fotki Rihanna:zobacz całą galerię »
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (83): sortuj ↓  

ladykick27-06-10, 20:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie lubię rihanny..

gusia11503-03-10, 22:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil



gość17-09-09, 18:50 cytuj

Beznadziejna piosenka - ona wyje do tego mikrofonu a nie śpiewa O.o

Wyjesz to ty sama nie umiesz śpiewać a się mądrzysz .

gość13-02-10, 14:41   cytuj

piosenka zajebista

gość17-09-09, 18:50   cytuj

Beznadziejna piosenka - ona wyje do tego mikrofonu a nie śpiewa O.o

gość13-09-09, 17:01   cytuj

mnie się wydaje że Jazy Z wa..li ruhanne




gość11-09-09, 10:13   cytuj

Pusty łeb!!

gość07-09-09, 19:54   cytuj

BEZNADZIEJNE

gość02-09-09, 21:26   cytuj

piosenka jest przzecudowna! najlepsza na swiecie! kocham cie!

gość26-08-09, 16:07   cytuj

nie piszcie więcej o Niej, bo mi niedobrze jest!!!

gość24-08-09, 12:08   cytuj

Zwyczajnie nie jestem teraz na czasie, ale jeżeli RiRi nadal ma tą fryzurę to powiem, że P!nk ma podobną[baardzo] ale uwielbiam je obie. ;)) Pozdrawiam - Karolina.

gość18-08-09, 15:44   cytuj

riri jest ssuuppeerr!!

piggy12-08-09, 09:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajna piosenka

gość10-08-09, 19:21   cytuj

świetna piosenkA.

gość08-08-09, 10:12   cytuj

Na paparazzi forum.org , to jest przynajmniej bez ubrania i taka wlasnie mi sie podoba

gość07-08-09, 18:52   cytuj

jakieś dziwnie monotonne,ale moze sie osłucha i bedzie dobre :P

gość07-08-09, 17:49   cytuj

tandeta ;D

site06-08-09, 19:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ja słyszałam równiez iż na płycie ma nie być Byonce choć jeszczę to rozważa mowa o Jay-Z i jego krążku co do piosenki to hmm nawet oki:) choć Riri strasznie wygląda teraz:P

gość05-08-09, 19:56   cytuj

to ciekawe ze jay-z do piosenek z najwyzszej póki nie angazuje beyonce tylko rihanne i nikt nie wmówi mi ze nie mieszają zycia osobistego z pracą-bo mieszają a więc? ;p

gość05-08-09, 11:02   cytuj

boskie, jedna z najlepszych piosenek tego lata.!

gość04-08-09, 18:29   cytuj

dziadostwo;/

gość04-08-09, 15:06   cytuj

nie zrobila narazie na mnie zadnego dobrego wrazenia , a pozatym nienawidze Rriri zdziri

gość04-08-09, 10:59   cytuj

trochę kultury gościu poniej ;]

gość02-08-09, 08:16   cytuj

nie pokazujcie i nie piszcie więcej o tej Szmacie...

gość31-07-09, 17:27   cytuj

nawet fajna piosenka taka inna

gość30-07-09, 15:51   cytuj

Boska posenka..! ;]

strony
1 2 3 4
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida