Plotka dodana przez użytkownika serena

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Meester i Westwick dla Elle

niedziela 23-08-09, czytany: 56553 razy       ed westwick   leighton meester   sesja   plotkara   blair   chuck   elle  

Fani Chuck'a i Blair będą zachwyceni!

Ed WestwickEd Westwick / © PR Photos
Serial Gossip Girl - Plotkara zbiera coraz większe rzesze fanów nie tylko w Stanach, ale i na całym świecie. Młodzi aktorzy są rozchwytywani. Każdy magazyn chce mieć ich w swoim piśmie.

Tym razem do sesji aktorów: Leighton Meester i Ed'a Westwicka zaprosił koreański Elle. W sesji aż czuć chemię wiszącą w powietrzu!
 

serena

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
NARZECZONY KOMENTU...
SZUSZ (Subskrybuj kanal szusz)
NARZECZONY KOMENTU...
Youtube JulaInfo f...
Jula Nie zatrzymasz mne
Youtube JulaInfo f...
HAUL DOMOWY (Subsk...
MIESZKAMYTV
HAUL DOMOWY (Subsk...
Dobrego Dnia Offic...
Jula
Dobrego Dnia Offic...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (42): sortuj ↓  

gość31-01-12, 20:02   cytuj

Leighton i Ed wyglądają zjawiskowo! Skoda , że nie są razem w prawdziwym życiu. Uważam , że byliby jedną z najlepszych par w showbiznesie.Zyskali by na tym rzeszę fanów.W Plotkarze są parą niemal idealną nawet gdy kłócą się bądz rozstają . Co do Plotkary to moim zdaniem najlepszy i najbardziej wciągający serial jaki kiedykolwiek widziałam- świetna obsada,stroje,sceny, intrygi,seksapil,namiętnośc,nienawiśc,pieniądze,limuzyny,imprezy,balowanie do białego rana,alkohol i Nowy Jork czego chciec więcej :))

gość13-11-10, 19:53   cytuj

Mithra, 16-09-09, 10:51 napisał(a):

na ostatnim zdjęciu ta laska wygląda obrzydliwie ;/


Mówisz tak bo sama na pewno jesteś ostatnim pasztetem..

gość02-09-10, 19:28   cytuj

ostatnie zdj jest rewelacyjne.... eej mam problem mam dokladnie takie oczy jak leighton i chcę się pofarbowac tylko : brąz czy blond (balejaz)?

gość15-11-09, 17:46   cytuj

W serialu gra złego chłopca, hehe :D
Kobiety lubią takich mężczyzn. Czasami fajnie go zrobią ale czasami wygląda, błe....!
Ona jest piękna...

gość31-10-09, 14:16   cytuj

koocham ich ! x33

gość14-10-09, 00:39   cytuj

Chemie by było czuc gdybym JA z nim byla na tym zdjęciu. On jest zniewalający.......

gość22-09-09, 18:58   cytuj

sa tacy kochani i w dodatku az emanuja sexapealem :P ehhh kiedy oni sie w zyciu zejda ... :D

gość22-09-09, 16:01   cytuj

na taki rodzaj sławy należy chyba zwracać uwagę, a nie na najzwyklejsze pod słońcem wyniki oglądalności u nas, na własnym podwórku. Są wciąż seriale które podobają się i przynoszą prawdziwe dochody

gość20-09-09, 13:02   cytuj

Mithra, 16-09-09, 10:51 napisał(a):

na ostatnim zdjęciu ta laska wygląda obrzydliwie ;/

ona jest cała obrzydliwa i paskudna

Mithra16-09-09, 10:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

na ostatnim zdjęciu ta laska wygląda obrzydliwie ;/

gość15-09-09, 19:04   cytuj

to ostatnie jest zniewalajace...ona boska on seksowny...a gdzie ja??hehehe

gość15-09-09, 19:01   cytuj

ahhh on zawsze najbardziej mnie zachwycal ze wszystkich panow w serialu,ma cos w sobie:)a serial bomba!

laite04-09-09, 00:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 28-08-09, 18:24 napisał(a):

czarne oczy i blond wlosy? marzenia nic nie kosztują... chyba ze soczewki ;)


Nic nadzwyczajnego. Poza tym nie muszę się tłumaczyć ale jak chcesz to mogę Ci podesłać fotkę. I nie noszę soczewek no ale jak już mówiłam tłumaczyć się nie muszę :D

gość01-09-09, 01:13   cytuj

boże jaki on seksowny!!

gość28-08-09, 22:55   cytuj

koocham iich..ile jest w ogole sezoonow tego serialu ja koncze ogladac chyba 2 na necie ale wiecej juz nic tam nie ma;(
a serial jest tak wciagajacy ze szaaal..masakra od 1 odcinka jestem ogroomna fanka..koocham tyych ludzi ,naprawde dawno nie ogladalam tak ineligentnego,zabawnego i mega wciagajacego serialu;)

gość28-08-09, 20:07   cytuj

gość, 26-08-09, 14:38 napisał(a):

WOW:) Ed - sam sex:D normalnie w "Plotkarze" naprawdę wygląda jak jakaś ciota (sorry za tak dosadne słowo...), bo brzydko go ubierają, ale tu...:*:P Ostatnie zdjęcie faktycznie wymiata:) I zgodzę się z jeszcze jednym komentarzem: chrup... i już go nie ma:P a do "pedała i pedofila": faktycznie ma trochę dziwną urodę, ale na tej sesji wygląda już męsko...


zgadzam się w 100 procentach :D

gość28-08-09, 18:24   cytuj

czarne oczy i blond wlosy? marzenia nic nie kosztują... chyba ze soczewki ;)

laite27-08-09, 20:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie znam tej dziewczyny ale właśnie doznałam niezłego szoku, bo Ona jest niesamowicie podoba do mnie.. Dodatkowo też mam czarne oczy i blond włosy.. Dziwne uczucie. A sesja bardzo ładna. Mam nadzieję, że to nie kolejna aktoreczka, gwiazdeczka tylko w końcu jakiś materiał na niezłą aktorkę..

gość26-08-09, 22:30   cytuj

piękni obydwoje. ona niby niedostępna - on napaleniec. BOSKO!

gość26-08-09, 19:52   cytuj

Bardzo dobrana z nich para:)Szkoda że tylko na sesji:P

gość26-08-09, 14:38   cytuj

WOW:) Ed - sam sex:D normalnie w "Plotkarze" naprawdę wygląda jak jakaś ciota (sorry za tak dosadne słowo...), bo brzydko go ubierają, ale tu...:*:P Ostatnie zdjęcie faktycznie wymiata:) I zgodzę się z jeszcze jednym komentarzem: chrup... i już go nie ma:P a do "pedała i pedofila": faktycznie ma trochę dziwną urodę, ale na tej sesji wygląda już męsko...

corka_szklarza25-08-09, 22:19   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

na pierwszym zdjęciu leighton wygląda jak rachel bilson!
a ed ok.

gość25-08-09, 20:46   cytuj

w każdym powietrzu jest chemia,...

gość25-08-09, 16:03   cytuj

kocham Leighton

gość25-08-09, 14:11   cytuj

hmm ... it's chuck bass :D :P

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida