Plotka dodana przez użytkownika nadie

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Panna Gomez podpisuje...

wtorek 06-10-09, czytany: 14270 razy       selena gomez  

swój najnowszy album!

Selena GomezSelena Gomez / © PR Photos
3 Października, Selena podpisywała swój najnowszy album “Kiss and Tell” przy South Coast Plaza . Do sieci trafiło kilka zdjęć .

http://www.selena-daily.n...=16

źródło: http://www.selena-daily.n...net

nadie

 
  Ostatnio dodane fotki Selena Gomez:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (19): sortuj ↓  

gość02-07-10, 21:30   cytuj

Selena jest piękną dziewczyną i bardzo utalentowana i ma niezłą figurę jak komuś to nie pasuje to wogóle nie piszcie na jej temat lepiej piszcie na temat Miley xD

prokulisz14-05-10, 22:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

kocham Selene Gomez. Spierda....debile coś sie nie podoba to wypier....Niewiem czemu ktos kto nie lubi Seleny Gomez wchodzi i ją obraża.Ciekawe gdzie ty mieszkasz pod mostem a może w jakiejś szopie człowieku jak to pisałeś to byłeś naćpany cz co chyba cie poje... Selena Gomez jest piękna a ty chyba po prostu jej zazdrościsz i talętu i urody bo że ty wyglądasz jak pomarszczona i pryszczata krowa to każdy wie i nie musisz się do tego przyznawać.

gość07-05-10, 19:20   cytuj

kocham ją ;*

gość03-04-10, 17:48   cytuj

"ty pojebana brzydka suku umyj sie i zeby umeyj bo cie zapierdole nozem we własnym domy raczej szałasie bo ty tam ieszkasz...suko brzydulo...!!!!hahahah"
-Hej!A wy co? Jak sie ni wstydzicie pisać takim językiem i pewnie w dodatku tak jak ja jesteście dziewczynami? A mówią że to chłopaki są gorsi ... Wstyd mi za was ! Normalnie żal

gość20-02-10, 16:02   cytuj

ty pojebana brzydka suku umyj sie i zeby umeyj bo cie zapierdole nozem we własnym domy raczej szałasie bo ty tam ieszkasz...suko brzydulo...!!!!hahahah

gość02-02-10, 09:33   cytuj

gość, 23-01-10, 19:36 napisał(a):

zazdrościcie bo jest lepsza od tej waszej miley sel ma swuj styl i piękna i utalentowana i do tego ma świetną figure buziaki dla sel a dla miley rzygi


Popieram

gość23-01-10, 19:36   cytuj

zazdrościcie bo jest lepsza od tej waszej miley sel ma swuj styl i piękna i utalentowana i do tego ma świetną figure buziaki dla sel a dla miley rzygi

gość17-01-10, 11:13   cytuj

Jak Miley to szmata to ja jestem normalnie szufelka Miley rządzi od 2005 roku a selena 2006 to jest szmata a nie człowiek ta selena moja siorka ją uwielbia i ma nikidy jej zdjęcia a je przerabiam na faceta lub targam!

gość28-12-09, 13:41   cytuj

Ooo fuu ona jest obrzydliwa w tej bluzce czerwonej

gość07-11-09, 22:15   cytuj

ooo Selena oo Kocham cie!!!

gość04-11-09, 10:11   cytuj

zgadzam się zwami wszystkimi Sel rządzi a miley to szmata!!!

gość04-11-09, 10:09   cytuj

jestem chłopakiem! ale lubie gwiazdy dziewczyny i wolę Selene Gomez bo ta jak jej tam Miley jest niewychowana bezczelna itd!

gość04-11-09, 10:08   cytuj

SELENA SELENA SELENA SELENA jest zajebista

gość04-11-09, 10:07   cytuj

selina rządzi!

gość22-10-09, 15:24   cytuj

s.... Zobacz piersi Kasi Cichopek

tutsgo.com/index.php/2009/10/22/photoshop-kasia-cichopek-face-swap/

gość18-10-09, 10:01   cytuj

Więcej na: tutsgo.com

sassyfoxy8809-10-09, 21:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładna ładna

gość08-10-09, 00:27   cytuj

kurva co by nie mówić, jest ładna, nawet bardzo. taka dziewczęca i wdzięczna.

gość06-10-09, 20:39   cytuj

news dnia!

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida