Plotka dodana przez użytkownika oraju

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Sara May - "Maybe" Eurowizja 2010

wtorek 27-10-09, czytany: 9685 razy       sara may   eurowizja 2010  

A jednak zgłosiła się też solo!

Sara MaySara May / kozaczek.pl
Niedawno Sara May zgłosiła piosenkę nagraną w duecie z niejakim Maximussem. Dzisiaj zaskoczyła swoich czytelników informacją, że jednak udało jej się przygotować utwór śpiewany solo.

Oto co napisała na blogu: "Przez długi czas szukałam piosenki, która będzie napisana specjalnie na ten konkurs i będzie zgodna z klimatem i duchem Eurowizji. Piosenka "Maybe" jest w trochę w stylu lat 80, trochę w klimacie piosenek szwedzkich, trochę w disco-polo (hehe), szybka, energetyczna, optymistyczna. Zresztą ocena należy do Was. Najbardziej zależało mi na tym, aby była chwytliwa, wpadająca w ucho, lekka, sympatyczna i prosta melodia. Mam nadzieję, że utwór przypadnie Wam, fanom Eurowizji oraz wszystkim, którzy lubią tego typu taneczne piosenki do gustu. Starałam się nagrać po prostu fajną piosenkę specjalnie na Eurowizję. Jest to wersja demo i jeśli utwór się zakwalifikuje to nagram wersję ostateczną."

Widać, że Sara jako jedna z nielicznych artystek nie nadyma się i podchodzi na luzie do swojej twórczości. Utwór rzeczywiście jest dość lekki, trochę w rytmie disco polo... ale może właśnie to sprawdzi się na Eurowizji? W 2008 i 2009 wysłaliśmy ambitne ballady i coraz więcej Polaków uważa, że czas na coś szybkiego, optymistycznego...

Co o tym myślicie?
 

oraju

 
  Ostatnio dodane fotki Sara May:zobacz całą galerię »
max kolonko sara m...
max kolonko sara m...
Jola nasza BOGINI
Jola nasza BOGINI
SEXOWNA Sara May ;...
SEXOWNA Sara May ;...
Inna
Inna
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (25): sortuj ↓  

gość28-01-10, 21:11   cytuj

wyobrazcie sobie, ze spiewa to jakas zagraniczna gwiazda. np. spears, albo madonna. wted juz nie bylaby wies, co? A wg. mnie zaspiewala super. piosenka wpada u ucho a to jest najważniejsze. Może wam się to kojarzyć z disco polo, ale za granicą nawet nie wiedzą co to jest., Życzę jej jak najlepiej. Na eurowizji zroi swoje ;)

natala47428-01-10, 11:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Dobre na wesele na wsi

gość27-01-10, 22:10   cytuj

Żal dupe ściska.!
To jakas laska która nie umie śpiewać.!
Normalnie żałosne.!

gość05-11-09, 18:52   cytuj

bez sensu ;/

gość05-11-09, 17:23   cytuj

DISCO POLO

gość02-11-09, 16:19   cytuj

SUPER HICIOR !!!!

gość01-11-09, 16:38   cytuj

Żałość, ona i jej wiejska melodyjka, bo na pewno nie muzyka.

gość31-10-09, 00:15   cytuj

super na Eurowizję powinna jechać

gość30-10-09, 22:59   cytuj

straszne !!!!

gość30-10-09, 16:41   cytuj

bardzo w stylu Eurowizji, ale za mało chwytliwa

gość30-10-09, 08:59   cytuj

i powinni spiewac po polsu wiesniaki a nie tylko lans lans lans ze znaja kilka slow po angielsku

gość30-10-09, 08:58   cytuj

o masakra..... to jest muzyka na poziomie? nadaje sie jedynie na ruskie wesele

gość29-10-09, 16:58   cytuj

DISCO POLO WRACA!!!!!!!!!!

gość29-10-09, 15:11   cytuj

jaki ambitny tekst hehehe

gość29-10-09, 09:56   cytuj

Bardzo fajna Kupa! Smrod az milo.

gość29-10-09, 02:27   cytuj

SUPER PIOSENKA

gość28-10-09, 20:36   cytuj

Fajne ;) moim zdaniem na eurowizje sie nadaje ;p

gość28-10-09, 20:29   cytuj

Koszmar. Że też ona ma czelność krytykować innych artystów! Jej głos jest porównywalny do Mandaryny, a porywa się na ocenianie Steczkowskiej, Cerekwickiej czy chociażby nawet Farny i wyraźnie stawia siebie wyżej nad nimi. Już wolę słuchać tej Mandaryny, bo po przeróbce przynajmniej nie brzmi jak zarzynany baran z zapaleniem gardła.

gość28-10-09, 19:04   cytuj

20 lat temu to by przeszlo, ale nie teraz. To jest tandetne -_-

gość28-10-09, 18:45   cytuj

okropne! jak zwykle nie zjmeimy nic...

gość28-10-09, 14:06   cytuj

BARDZO FAJNY KAWAŁEK

gość28-10-09, 12:07   cytuj

Szkoda, że Sara nie zaczynała kariery w latach 90', kiedy tak popularne było disco-polo, na pewno odniosłaby wielki sukces! ;)

gość28-10-09, 01:27   cytuj

widzę tą piosenkę wysoko w finale

gość28-10-09, 00:21   cytuj

od szczolek pisze na kozaku? Głos gorszy od Mandaryny

gość27-10-09, 23:54   cytuj

WŁODEK! GEOLOGIA TO JEST TO!
kazimierz.

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida