Plotka dodana przez użytkownika shilow

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Już jest! Nowa piosenka dla Haiti!

sobota 13-03-10, czytany: 22275 razy       nelly furtado   avril lavigne   deryck whibley   justin bieber  

Furtado, Lavigne i inne kanadyjskie gwiazdy!

Nelly FurtadoNelly Furtado / © PR Photos
Jak niedawno pisałam, nagrywany miał być kolejny utwór poświęcony dla Haiti. Piosenka nosi tytuł "Wavin' Flag".
Możemy usłyszeć i zobaczyć wiele kanadyjskich gwiazd. Między innymi Avril Lavigne, Nelly Furtado, Fefe Dobson i Justin'a Bieber'a. Każdy artysta zaśpiewał indywidualnie jedno zdanie.

Aby posłuchać, kliknijcie w link: http://www.aux.tv/video/Y...ti/

shilow

Czytaj dalej: Teledysk Telephone już w sieci! - Gagomania trwa!

 
  Ostatnio dodane fotki Nelly Furtado:zobacz całą galerię »
 Nelly Furtado Ara...
Nelly Furtado Ara...
Nelly Furtado
Nelly Furtado
Nelly Furtado
Nelly Furtado
Nelly Furtado
Nelly Furtado
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (28): sortuj ↓  

gość14-07-10, 22:08   cytuj

gość, 29-05-10, 21:36 napisał(a):

bez JUSTINKA ta piosenka nie malaby sensu i bylaby bardzo zla.


ta Twoja "JUSTINKA" zepsuła piosenkę

Pati110908-06-10, 10:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 17-03-10, 20:38 napisał(a):

dlaczego polscy artyści nic nie nagrali dla Haiyi??Odp.bo w Polsce nie ma artysów:(


Ale za to Doniu nagrał o katastrofie pod Smoleńskiem

Pati110908-06-10, 10:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

natala474, 14-03-10, 22:47 napisał(a):

gość, 13-03-10, 13:35 napisał(a):



Fajnie. Je*bac murzynow z Haiti !




rodzice źle cię wychowali.


Zgadzam się ta osoba jest bardzo źle wychowana! ty rasisto ! Kto ciebie po**bie ?
I Masz coś w Polsce jest tolerancja !

Pati110908-06-10, 10:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

o Avril i Nelly ciekawa współpraca :)
Piosenka jest świetna to byłby wielki hit ten refren i w ogóle ,świetna robota ! szkoda tylko,że Nelly i Avril tak mało zaśpiewały .

gość29-05-10, 21:36   cytuj

bez JUSTINKA ta piosenka nie malaby sensu i bylaby bardzo zla.

gość16-05-10, 22:39   cytuj



gość, 13-03-10, 13:35 napisał(a):



Fajnie. Je*bac murzynow z Haiti !




a co ciebie juz pojeba...lo??? zal mi takich ludzi jak ty, szkoda ze nie zdychasz w jakims rowie, mam nadzieje ze zle skonczysz na tym swiecie!!!

A ja mam nadzieje że wszyscy umrzemy dobrze. A tobie gościu radziła bym się zastanowić nad własną osobą. Nigdy nie wiadomo co może cie spotkać. Czy los się od ciebie nie odwróci, i czy w przyszłości ktoś będzie mógł ci pomóc. Tak jak już pisałam zastanów się co piszesz, o kim i w jaki sposób. Nie chcielibyśmy aby w najbliższej przyszłości ktoś cię zaatakował z grupy która potępia takich jak ty ? Prawda ? ;) Trzymaj się...

gość08-04-10, 16:10   cytuj

żall na kozaczek jestem jako znana!xd

xdirrtygirlx02-04-10, 12:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

piękna piosenka :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa piosenka Christyny Aguilery

Leona28-03-10, 15:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ciekawe ile takie sms kosztuje...

gość22-03-10, 19:26   cytuj

gość, 13-03-10, 13:35 napisał(a):

Fajnie. Je*bac murzynow z Haiti !


Fajnie... Je*bać Rasistę białasa i bezmózgowca z POLSKI !! ;/ WSTYD !!

gość22-03-10, 19:21   cytuj

Piękna Piosenka ;(( Trzeba im pomóc ! Codziennie biją się o jedzenie i o kroplę wody ;((

SMS o treści Haiti na numer 74505

tylko do 30 kwietnia



Proszę wysyłajcie! Chociaż jednego ;((

gość20-03-10, 08:54   cytuj

Drina, 18-03-10, 19:09 napisał(a):

Żałosne, dopiero teraz po tej katastrofie się zainteresowali.Haiti już dawno potrzebowało pomocy ! .


Dobrze ze w ogóle pomagają! Ty pewnie nic nie zrobisz dla nich a innych krytykujesz! To razczej ty jestes zalosna!

gość19-03-10, 16:40   cytuj

A słyszeliście Somos El Mundo latynoskich gwiazd? Najlepsza ze wszystkich piosenek dla Haiti.

Drina18-03-10, 19:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Żałosne, dopiero teraz po tej katastrofie się zainteresowali.Haiti już dawno potrzebowało pomocy ! .

gość18-03-10, 14:04   cytuj

Piekana, pelna optymizmu i milosci.
Az lezka mi sie w oku zakrecila.
Zal mi tych ludzi, a najbardziej dzieci.
A co do wypowiedzi jakiegos psycha z dolu na temat murzynow, to mam nadzieje ze jak nabierze zyciowego doswiadczenia to zmieni zdanie. Bo to co soba reprezentuje to wielkie szczeniactwo. I juz dzisiaj moge sie zalozyc ze w przyszlosci nic nie osiagnie, bedzie biedny i schorowany.

gość18-03-10, 10:55   cytuj

padaka, syf!

gość17-03-10, 20:38   cytuj

dlaczego polscy artyści nic nie nagrali dla Haiyi??Odp.bo w Polsce nie ma artysów:(

gość16-03-10, 15:27   cytuj

piękna piosenka. najbardziej podoba mi się końcówka jak Justin śpiewa

gość15-03-10, 20:38   cytuj

gość, 13-03-10, 13:35 napisał(a):

Fajnie. Je*bac murzynow z Haiti !


Jebać Ciebie Rasisto .! Po pierwsze nie mówi się "Murzynów" tylko Afroamerykanów albo czarnych ludzi. a po drugie nie wiesz co dzieje się w Haiti .! Więc się nie odzywaj.

natala47414-03-10, 22:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 13-03-10, 13:35 napisał(a):

Fajnie. Je*bac murzynow z Haiti !


rodzice źle cię wychowali.

gość14-03-10, 22:00   cytuj

Avril jak ładnie.

gość14-03-10, 19:23   cytuj

nie ma Bryana Adamsa? :(

gość14-03-10, 12:53   cytuj

Piekna Piosenka ;-**** God Bless Haiti !!!!

A ty swojego narodowego języka nie znasz, że musisz się lansić angielskim? -_-
Owhhh, God bless Haiti.. aooowhh.
Niech Bóg błogosławi... już Ci nie brzmi tak cool ? -_-

gość14-03-10, 01:55   cytuj

nienasyceni pe el - nowe forum o seksie!

gość13-03-10, 22:28   cytuj

Piekna Piosenka ;-**** God Bless Haiti !!!!
;******** A ten ktos z dolu to niezle poj*ebane ma w glowie.... ;/

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida