Plotka dodana przez użytkownika dancing_queen

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Wykrusza się ekipa "M jak miłość"

piątek 06-07-07, czytany: 10472 razy       dominika ostałowska   m jak miłość   małgorzata kożuchowska  

Kolejna aktorka będzie promować inny serial.

Dominika OstałowskaDominika Ostałowska / © KAPiF
Najpierw Małgorzata Kożuchowska, teraz Dominika Ostałowska!

Gwiazdę "M jak miłość" zobaczymy w nowym serialu na TV4, pt."Regina", który trafi na ekrany jesienią.

Jaki to będzie serial?
"Regina" ma być połączeniem thrillera, sensacji i filmu obyczajowego. Zostaną ukazane trudne rodzinne dramaty.

Trochę na temat fabuły:
Wiele lat temu popełniono morderstwo. Oskarżona o nie kobieta wraca do rodzinnego domu. Twierdzi, że jest niewinna, ale bliscy i znajomi jej nie wierzą. Zaczynają się wzajemne obrachunki, narasta konflikt między rodzicami i dziećmi...

Ciekawe co na to wszystko pani Ilona Łepkowska.

dancing_queen

Czytaj dalej: Courtney Love poszukuje stylisty! (NARESZCIE) - I wystawia stare ciuchy na eBayu.

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
5 ŚWIĄTECZNA MANUF...
szusz vlogmas
5 ŚWIĄTECZNA MANUF...
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
Szusz Vlogmas
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (27): sortuj ↓  

gość24-12-07, 18:57   cytuj

Hello people
73fbd43fd7afbc96f7836694def322c1

gość22-12-07, 06:23   cytuj

Hi boys!
2a934048f1af5109bc4f8148ee5f34df

gość11-12-07, 01:40   cytuj

Hello people
8ede2aea90a3f37a1a386da40a8e4e0a

gość09-07-07, 19:53   cytuj

kurwa, tak sie bulwersujecie ze strasznie nie cierpicie tego serialu. to skad oni wzieli 10 milionow telewidzow skoro KAZDY W POLSCE twierdzi ze tego nie oglada.
fajnie macie. a wasze ironie na ten temat typu 'och nie i co ja zrobie' to jest smiech na sali.
idzcie sie napic bo niedlugo wam beda potrzebne okulary

Czapcia :*:* :D09-07-07, 17:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hehe dobre. niedługo serial zawieszą :P

Sugarcult09-07-07, 10:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

po co sa seriale;/

gość08-07-07, 12:56   cytuj

ale ona brzydka

gość07-07-07, 00:58   cytuj

seriale sie sprzedaja ;) wiec nie dadza sobie siana.. a Mroczkowie gdzies sie zaczepia w koncu parcie na szklo maja i ochroniarz juz jest nie mozna tak tego zostawic ;)

gość06-07-07, 23:59   cytuj

Powinni skończyć M jak miłość. To normalne, że aktorzy pokroju Dominiki Ostałowskiej boją się zaszufladkowania. Jest zbyt dobrą aktorką, by męczyć się w takim serialiku...

Evanka06-07-07, 23:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

O jezu, kolejny, no już nie mogę się doczekać ;/

siarrrra06-07-07, 19:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no z deczka zaczyna się już nudzić ten serial...

aniooleczek06-07-07, 19:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

rzeczywiscie nawet im znudzil sie serial

adziulek06-07-07, 19:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

straszne. skończy się m jak miłość. pozostaje tylko płacz i zgrzytanie zębów po tym tasiemcu........

gość06-07-07, 18:38   cytuj

To będzie coś w stylu Kobiety Judasz z Astrid Caroliną Herrerą???

SilentHill06-07-07, 18:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

cholera no, mój ulubiony serial ;(

gość06-07-07, 15:17   cytuj

SKONCZA M JAK MILOSC ?? O BOSHE I CO TERAZ MROCZKI ZROBIA BEZ SWOJEGO SZTANDAROWEGO I JEDYNEGO SERIALU ?? ROZPACZ W BIALY DZIEN.

Igunia06-07-07, 15:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Coś sie teraz wszyscy ruszli i nagle wychodza seriale....

gość06-07-07, 14:44   cytuj

wole jak seriale maja określona ilość odcinków a nie ciagnace sie w nieskończoność

Rose06-07-07, 14:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie lubię m jak miłość

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

gość06-07-07, 14:09   cytuj

te M jak Miłość powinni zdjąć z anteny...

gość06-07-07, 14:00   cytuj

daliby sobie juz spokoj z tymi serialami, bo nic nie ma w tv tylko denne seriale

Kotek w Butkach06-07-07, 13:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

buahahaha... 'połączenie thrillera, sensacji i filmu obyczajowego' o papierze toaletowym... ekstra, na pewno będę ogladać :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość06-07-07, 13:27   cytuj

Ostałowska jest za dobrą aktorką żeby się w tym beznajdziejnym tasiemcu marnować. Powodzenia.

vanilia06-07-07, 13:19   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

pewnie Mroczki wyją po nocach że ich kariera sie kończy:)

BabyJane06-07-07, 13:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

trudno.
nikt tego i tak nie ogląda..
szkoda tylko że Sabiniewicz zmarł.. :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Stachursky zwariował?

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida