Plotka dodana przez użytkownika beyonce2

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Kolejna sesja zdjęciowa Rihanny.

niedziela 08-07-07, czytany: 8150 razy       rihanna  

Czy ta się wam spodoba?

RihannaRihanna / © Photorazzi
W internecie ukazały się zdjęcia z sesji zdjęciowej Rihanny dla Personal Magazine.
Oto zdjęcia:
http://rihannapictures.or...s=0
http://rihannapictures.or...s=1
http://rihannapictures.or...s=2
http://rihannapictures.or...s=3
http://rihannapictures.or...s=4

beyonce2

 
  Ostatnio dodane fotki Rihanna:zobacz całą galerię »
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (25): sortuj ↓  

gość05-08-07, 18:42   cytuj

Kiedyś wygladała 100 razy lepiej. Teraz przedstawia obraz 19-to letniej dziwki.

gość09-07-07, 13:04   cytuj

Fajna ma bluzke.
Oh-la-la-a czemu niby mialaby go zmieniac?jest kim jest i taka juz bedzie.Ty nie zostalas obdarzona inteligencja i tez nic juz tego nie zmieni ale nikt sie ciebie za to nie czepia.Wiiec i ty sobie daruj te ala-wredne uwagi.

gość09-07-07, 12:52   cytuj

zaduzo jej w mediach moze sie przejesc i znudzic i od co po kariaze skonczy jak nieswierzy kotlet tzn britney i nikt juz nie bedzie chciał jej odgrzewac

gość09-07-07, 09:55   cytuj

fajna ta sesja choc w jednym miejscu ale rihanna bosko wyszla:D

gość09-07-07, 01:37   cytuj

"oh_la_la08-07-07, 22:15 ma szeroki murzynski nos i nic tego nie zmieni" czyzbym wyczuwala rasizm? ;|


Scarlett08-07-07, 22:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nudna ta sesja

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

oh_la_la08-07-07, 22:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ma szeroki murzynski nos i nic tego nie zmieni

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Salma Hayek uczy córcię chodzic :)

Alamarta08-07-07, 21:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bardzo ładna ta sesja. Wyszła cudnie ( z resztą to żadna nowość:))...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Chris Brown ma wroga!

gość08-07-07, 21:29   cytuj

Sweetaśniem bardzom ładniem.. :)

gość08-07-07, 21:22   cytuj

lol wiesniacka bluzeczka...i ona zrobila dziwne miny

gość08-07-07, 21:17   cytuj

Znowu Ruchana ... brrr .... a zdjecia lepsze zrobilby policyjny fotograf.

kitty199408-07-07, 20:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ojejku! znowu Rihanna! Jestem wniebowzięta!! Aż mi dech zapiera!! :/:/ sesja obrzydliwa, Ryjana też. Po co wy o niej piszecie ?! Za duzo jej, mi zbrzydła już dawno, ale obrzydzacie ją reszcie :/:/ Za dużo nosorożców i jak to mówił pewien użytkownik hmm.. aha! "RIHANNA DO LEGOLANDU" (co kolwiek to ma oznaczać)!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lil Mama & Britnej

kele_ss08-07-07, 19:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ee.....nieladna sesja.....

SilentHill08-07-07, 19:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

chyba jej zdjęcie do legitymacji szkolnej robili...
mało ciekawa sesja.

gość08-07-07, 18:53   cytuj

Nie zbyt fajna... ale mogłabyś napisać o kimś innym, a nie tylko o Rihannie i Beyonce :/

Linds_Lo08-07-07, 18:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

całkiem całkiem. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Po odwyku stała się nudna.

gość08-07-07, 18:24   cytuj

czy ona w ostanim czasie robi tylko sesje zdjeciowe?czym sobie na to zasluzyla?no chyba nie umbrella ze skrzeczacym ela ela eeee gdyb nie to, piosenka bylaby ciekawa a tak nie moge przebrnac przez jej pojekiwanie...

gość08-07-07, 18:21   cytuj

Bywało lepiej.

gość08-07-07, 18:06   cytuj

bardzo fajnie podoba mi sie

AiC08-07-07, 17:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

taka dziwnie... nieprzerobiona ta sesja o.O

gość08-07-07, 17:53   cytuj

hahahaha a ludziom się nudzi i robią jej zdjęcia ? nie wiem , która to jush sesja zdjęciowa. b-e-z-n-a-d-z-i-e-j-a!! i ona niby jest BAD ? haha przecież to manekin w rękach marketingu

emmeczka08-07-07, 17:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

normalna;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda: Kochana i nienawidzona

Ada_Ada08-07-07, 17:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ciągle tylko Rihanna.
Oj, przepraszam, albo Beyonce

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: The Girls Next Door

Idzi08-07-07, 17:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Zgadzam sie z Evanka

Evanka08-07-07, 17:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nic niezwykłego

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida