Plotka dodana przez użytkownika lovemarina

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowy teledysk Nicole Scherzinger już jest!

sobota 12-02-11, czytany: 13527 razy       nicole scherzinger   don't hold your breath   nowy klip   rihanna   beyonce  

Don't Hold Your Breath [video]

Nicole ScherzingerNicole Scherzinger / cover
Nicole Scherzinger wypuściła właśnie swój kolejny teledysk, tym razem do singla Don't Hold Your Breath.

Po tym, jak skopała facetom tyłki w klipie do Poison, artystka postanowiła dla odmiany pokazać wrażliwą stronę
swojej osobowości. W nowym wideo
Nicole płacze i próbuje otrząsnąć się po zerwaniu z facetem.

Don't Hold Your Breath jest kolejny singlem promującym nowy, solowy album artystki, który nadal jest w przygotowaniu.
 

lovemarina

Czytaj dalej: Zapendowska krytykuje Sablewską? - twierdzi, że Edyta potrzebuje teraz prawdziwego menadżera

 
  Ostatnio dodane fotki Nicole Scherzinger:zobacz całą galerię »
Nicole Scherzinger
Nicole Scherzinger
Nicole
Nicole
Nicole
Nicole
Nicky
Nicky
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (11): sortuj ↓  

gość19-02-11, 12:28   cytuj

bardzo fajna piosenka i w teledysku wyglada slicznie

gość16-02-11, 21:19   cytuj

Niesamowita piosenka...Uwielbiam!

gość15-02-11, 21:52   cytuj

srednio mi sie podoba, i teledysk i piosenka!

gość15-02-11, 19:46   cytuj

Genialne ! Powodzenia w solowej karierze . ;]

gość14-02-11, 22:55   cytuj

mam obsesje na punkcie tej piosenki, dobra robota!

gość14-02-11, 12:01   cytuj

a mnie wisi jak spiewa ,za to codzien ogladam jej tango argentino na you tube

gość13-02-11, 21:05   cytuj

Cudna jest Nicole;)
Teledysk zajebisty piosenka jeszcze lepsza;D

gość13-02-11, 21:01   cytuj

Ona jest prze$liczna, sexy na maxa;))
teledysk i piosenka jest przesliczna;****

gość12-02-11, 17:25   cytuj

Ona piękna jest :)))
A piosenka wpada w ucho - choć wole stara Whatever U like ;)

gość12-02-11, 17:06   cytuj

Cudowna piosenka... przyjemny teledysk ;)
Piękna Nicole. Nie mam żadnych zarzutów ;)

gość12-02-11, 13:11   cytuj

Jest przesliczna.teledysk fajny. a piosenka jest swietna!:)

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida