Plotka dodana przez użytkownika bzyk19

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

"Głupiec" już w sieci?!

niedziela 19-06-11, czytany: 10216 razy       tatiana   been a fool   okupnik  

Tatiana w Wielkiej Brytanii nie próżnuje

TatianaTatiana / YouTube
Blog Informacyjny poświęcony działalności artystycznej Tatiany Okupnik udostępnił najnowszy klip piosenkarki do utworu "Been a fool", który jest drugim singlem promującym najnowszą płytę piosenkarki "Spider Web". Video możecie obejrzeć pod tym linkiem http://tatiana-okupnik.bl...tml

bzyk19

 
  Ostatnio dodane fotki Tatiana:zobacz całą galerię »
Tatiana Okupnik Ar...
Tatiana Okupnik Ar...
Tatiana Okupnik
Tatiana Okupnik
Tatiana Okupnik
Tatiana Okupnik
Tatiana Okupnik
Tatiana Okupnik
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (20): sortuj ↓  

gość25-08-11, 22:04   cytuj

fajny :) widać ze nie zrobiony w polsce

gość16-07-11, 13:49   cytuj

KLUBOWA MUZA, NAWIĄZUJĄCA DO ZNANYCH SZLAGIERÓW SPRZED LAT, TAKI KLASYK ŻE AŻ TRUDNO BY SIĘ MU NIE POWIODŁO. PO TAKICH singlach artyści już nic nie musieli robić. Ciekawe jak to z Tatianą Okupnik będzie? Jedyne co psuje efekt piosenki to jej okropny głos.

gość11-07-11, 10:53   cytuj

fajne, trochę jak z bonda

gość03-07-11, 16:41   cytuj

Ta kobitka mnie cholernie kręci jest taka sexy i ten jej głos staje jak się ją słyszy(:

gość27-06-11, 17:22   cytuj

marne i to juz bylo.

gość25-06-11, 09:48   cytuj

podoba mi się

gość23-06-11, 22:16   cytuj

mogl byc lepszy jak na nia

gość23-06-11, 22:15   cytuj

to juz drugi singiel i jakis cienki i nie graja go a Tatiana fajna

gość23-06-11, 22:14   cytuj

traci myszka..i jakos nie porusza

czirimbolo23-06-11, 15:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie podoba mi się jakoś nie wpada w ucho ale niech jej się wiedzie w UK trzymam za nią kciuki

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sablewska krytykuje płytę Dody

gość23-06-11, 10:04   cytuj

no nie ujdzie

gość23-06-11, 10:03   cytuj

Wole Brodke w takich utworach.

gość23-06-11, 00:00   cytuj

nic nowego..

gość22-06-11, 23:58   cytuj

W tum wieku rozpoczynac kariere na zachodzie to trudna sprawa ale powodzenia.

gość22-06-11, 23:57   cytuj

Ha ha sciemka na koturnach!

gość22-06-11, 23:56   cytuj

Cienkie wogole tego nie graja ani spadera ani tego drugiego po co to nadecie?

gość20-06-11, 12:48   cytuj

REWELACJA!!!
Pierwszy teledysk "Spider Web" był fantastyczny, a już "Been A Fool" jest mega fantastyczny. Polecam nową płytę. Jest super.

gość19-06-11, 22:02   cytuj

jak dla mnie super i teledysk, i sam utwór. lepsze niż spider web!

gość19-06-11, 21:02   cytuj

szału nie ma

gość19-06-11, 12:12   cytuj

no mi sie nie podoba a szkoda bo bardzo bym chciala by jej sie udalo poza polska

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida