Plotka dodana przez użytkownika lovemarina

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Gwiazdy w bikini cz.3

czwartek 28-07-11, czytany: 39045 razy       nina dobrev   bikini   sexy   sex   pamiętniki wampirów   plaża   morze   skąpe bikini  

Tym razem Nina Dobrev!

Nina DobrevNina Dobrev / ˆ PR Photos
Kiedy u nas za oknem pada deszcz, to w innych krajach nie mogą narzekać na pogodę. Wiele gwiazd korzysta ze słońca i orzeźwiających kąpieli morskich. Jedną z nich jest gwiazda "pamiętników wampirów" Nina Dobrev. Trzeba przyznać że panna Dobrev nie musi się wstydzić paradując po plaży w skąpym bikini, z taką figurą można sobie pozwolić na wiele...bardzo wiele.

Zdjęcia:

http://4.bp.blogspot.com/...jpg
http://1.bp.blogspot.com/...jpg
http://3.bp.blogspot.com/...jpg
http://3.bp.blogspot.com/...jpg

A Wy jak oceniacie figurę gwiazdy?

lovemarina

Czytaj dalej: Górniak oddała hołd Amy Winehouse - jako jedyna polska gwiazda pamiętała o niej

 
  Ostatnio dodane fotki Nina Dobrev:zobacz całą galerię »
Nina Dobrev
Nina Dobrev
Nina i Ian
Nina i Ian
Nina Dobrev
Nina Dobrev
Nina i Ian
Nina i Ian
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (25): sortuj ↓  

gość18-02-12, 17:07   cytuj

i don't care about what u guys recokn but i am quite sure (based on the pics and videos i saw) that they are not just friends. they're way more than that!

gość18-09-11, 09:50   cytuj

twarz piekna ale figura konia

gość17-09-11, 12:28   cytuj

Figure ma fajną, ładny płaski brzuch, chude nogi lecz do takiego ciała powinna ubrać inny strój, moim zdaniem nie pasuje do niej szczególnie część górna.

gość17-08-11, 21:44   cytuj

Ja myslalam, ze ona jest niesamowicie chuda, tak wyglada w "Pamietnikach", a okazuje sie, że ma piekna, kobieca figure :D
Też mam szerokie biodra, to wcale nie jest takie złe jak sie wydaje :P

Zazdrośnice, preczzzz! :D

gość16-08-11, 23:38   cytuj

nie moge sie nadziwic ile jadu w niektorych ludziach

gość16-08-11, 13:43   cytuj

śliczna z buzi i figure taż ma ładną

gość15-08-11, 23:23   cytuj

Jest słaba... figura beznadziejna

gość14-08-11, 12:10   cytuj

gość, 10-08-11, 22:12 napisał(a):

szerokie biodra płaski tyłek mam 15 lat a wyglądam o wiele lepiej choć nina ma sliczną twarz :)


dziewczyno Ty się dopiero fizycznie rozwijasz...;/

gość10-08-11, 22:12   cytuj

płaska d*pa

gość10-08-11, 22:12   cytuj

szerokie biodra płaski tyłek mam 15 lat a wyglądam o wiele lepiej choć nina ma sliczną twarz :)

gość10-08-11, 13:52   cytuj

haha, za duże biodra i małe cycki? żałośne. widzieliście swoje figury? moge sie założyć, że wszyscy tak tu sie wypowiadający są niewiarygodnie zazdrośni :)

gość10-08-11, 09:56   cytuj

płaski tyłek !! jak jest ubrana dużo bardziej zachwyca:)

gość05-08-11, 18:35   cytuj

gość, 28-07-11, 13:35 napisał(a):

z przodu deska z tylu deska


taką figurę ma debeściak ;D
a tak szczerze to lepiej , że jest taka a nie jak beczka to wygląda okropnie. Najładniejsi są ludzie szczupli zawsze mają co pokazywać ;D
grubi zazdroszczą bo na plażę w takim bikini nie wyjdą bo wyglądają niechlujnie i nie ładnie ;D

gość02-08-11, 01:23   cytuj

gość, 02-08-11, 01:22 napisał(a):

gość, 01-08-11, 10:05 napisał(a):



Mi się podoba, pewnie dlatego, że podobna do mojej :P Po prostu zwykła, kobieca figura :)

racja zwykla przecietna piersi za male - za duze biodra jak wiekszosc

gość02-08-11, 01:22   cytuj

gość, 01-08-11, 10:05 napisał(a):

Mi się podoba, pewnie dlatego, że podobna do mojej :P Po prostu zwykła, kobieca figura :)

gość01-08-11, 10:05   cytuj

Mi się podoba, pewnie dlatego, że podobna do mojej :P Po prostu zwykła, kobieca figura :)

gość30-07-11, 22:09   cytuj

imię ma spoko

santa30-07-11, 15:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładna z niej dziewczyna ;) ciekawe gdzie zgubiła Iana :P

misiabarton29-07-11, 12:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

figura fajna, dziewczyna ładna ale ten strój wygląda jak z supermarketu. W ogóle jej styl ubioru mnie nie zachwyca. Za to jej chłopak jak najbardziej.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Rozalia Mancewicz chce być "głucha"

gość28-07-11, 18:32   cytuj

szeroka w biodrach le tak to spoko

gość28-07-11, 16:37   cytuj

gość, 28-07-11, 12:32 napisał(a):

Naprawdę wspaniała figura!! Zazdroszczę, jest idealna pod każdym względem :P



Przynajmniej ktoś wprost mówi, że zazdrości (jak ja - bo ona jest naprawdę ładna i zgrabna) a nie wypisuje, ze jest brzydka i gruba, żeby się dowartościować ;)

gość28-07-11, 13:35   cytuj

z przodu deska z tylu deska

gość28-07-11, 12:32   cytuj

Naprawdę wspaniała figura!! Zazdroszczę, jest idealna pod każdym względem :P

gość28-07-11, 11:59   cytuj

EEee spoko ale szału nie ma

gość28-07-11, 08:48   cytuj

ona to tylko z drinami :D

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida