Plotka dodana przez użytkownika żabcia

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Beckhamowie intymnie...

piątek 13-07-07, czytany: 9643 razy       victoria beckham   david beckham   wygląd   sesja zdjęciowa  

...kilka zdjęć dla uzupełnienia.

Victoria BeckhamVictoria Beckham / W cover
O ich sesji zdjęciowej w magazynie W pisała już Beverly Pills:
http://www.kozaczek.pl/pl...989

ja tylko dodaję kilka zdjęć dla uzupełnienia i troszkę lepszej jakości...

pozdrawiam...

http://img64.imageshack.u...jpg
http://img502.imageshack....jpg
http://img242.imageshack....jpg
http://img221.imageshack....jpg
http://img119.imageshack....jpg
http://img341.imageshack....jpg
http://img176.imageshack....jpg
http://img158.imageshack....jpg
http://img516.imageshack....jpg

żabcia

 
  Ostatnio dodane fotki Victoria Beckham:zobacz całą galerię »
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
Victoria Beckham
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (16): sortuj ↓  

Lady_Godiva17-07-07, 18:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jeśli chodzi o zdjęcia to tyko to pierwsze jest ok, reszta to troche żenada, czego to już sie dla sławy nie zrobi, nawet gołe dupsko pokaże, a co do samego beckhama to z tymi tatułazami wyglada koszmarnie!!! fuu

Loża_Szyderców14-07-07, 17:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Super sesja:)

Ellis14-07-07, 11:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Pierwsza fota jest fajna

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney w szkole tańca

gość13-07-07, 17:19   cytuj

Genialne to pierwsze zdjęcie i to na którym się całują

dorii198013-07-07, 17:05   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

super zdjęcia

gość13-07-07, 16:27   cytuj

fajna sesja :)

żabcia13-07-07, 16:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

poprawione, dzięki :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ashlee Simpson...

gość13-07-07, 16:15   cytuj

miaco byc : MUTACJĄ! HEHE

gość13-07-07, 16:14   cytuj

victoria..ty rozczochrany chłopcu przed mustacją, lubie nawet twoja chudosc, twoj styl moze inspirowac, po co taka tandeta???

gość13-07-07, 16:11   cytuj

behamowie...

gość13-07-07, 15:26   cytuj

sliczne foty

gość13-07-07, 15:07   cytuj

lubie ich to moja ulubiona para showbiznesu :D:D

gość13-07-07, 14:29   cytuj

śliczna jest ta sesja, taka oryginalna, bardzo mi sie podoba...oboje wyglądają tutaj naprawde korzystnie......

Kotek w Butkach13-07-07, 14:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

średnia sesja, a oni sztuczni...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość13-07-07, 14:06   cytuj

Co David widzi w victori?????

gość13-07-07, 13:49   cytuj

hmmm, niektóre fotki nawet fajne a na niektórych wygladaja jak ...figury woskowe.

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida