Plotka dodana przez użytkownika lovemarina2

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Rihanna spóźniła się 3 godziny na koncert!

wtorek 07-05-13, czytany: 19749 razy       rihanna   koncert   zachowanie   spóźnienie  

nawet nie przeprosiła, olała fanów!

RihannaRihanna / © Fame/Flynet
Wczoraj w Bostonie odbył się koncert Rihanny, nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to że "gwiazda" spóźniła się na niego aż 3 godziny i nawet nie przeprosiła swoich fanów! Po dotarciu na koncert rozpoczęła swoje show i bez sowa wyjaśnień rozpoczęła koncert.rnrn"Boston, nigdy nie zapomnę tej nocy!!! Strasznie mocno was kocham!!! "- napisała na Twitterze Rihanna po zakończeniu show.rnrnFani Rihanny na pewno byli bardzo zadowoleni..

lovemarina2

Czytaj dalej: Czego życzy nam finalista The Voice of Poland ? - Mateusz Krautwurst i jego singiel "Tego Nam Życzę"

 
  Ostatnio dodane fotki Rihanna:zobacz całą galerię »
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (7): sortuj ↓  

gość21-07-13, 14:52   cytuj

i bardzo dobrze, niech tak robi, to nidlugo nikt nie bedzie na jej koncerty przychodzil:D

gość16-05-13, 18:46   cytuj

Melanż ją poniósł

gość12-05-13, 12:05   cytuj

Ale kurwa z tej Rihanny

lovemarina11-05-13, 10:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ok dzięki za zwrócenie uwagi :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kayah skończyła z kabałą!

PuchaczBee10-05-13, 09:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ja akurat na twoje poparcie to mam szczerze wyjebane.

maripossa10-05-13, 09:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

tym razem popieram tego nizej. Naucz się pisac, bo są błędy, przed dodaniem czegokolwiek sprawdza się co się napisało

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Xscape" - nowa płyta Michaela Jacksona

PuchaczBee08-05-13, 15:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Pisac sie naucz albo nie pisz.

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida