Plotka dodana przez użytkownika żabcia

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Fotomontaże???

wtorek 17-07-07, czytany: 21583 razy       britney spears   photoshop   paris hilton  

znowu ktoś się bawił Photoshopem!!

Britney SpearsBritney Spears / © Mavrix
Ktoś kiedyś w komentarzach do fotek a propos Kasi Cichopek napisał, że ludzie nie mają nic innego chyba do roboty w Photoshopie tylko robią z gwiazd lub "gwiazd" golasów tak aby każdy myślał że mają przeszłość albo w przemyśle pornograficznym, albo rozebrały się dla Playboy'a albo co najmniej przyłapano ich na plaży nudystów!
Ja znalazłam jeszcze przykład oczerniania Britney Spears (wiem, że nie jest najmądrzejsza, ale chyba nie paliłaby w ciąży!!!)...
http://img71.imageshack.u...jpg
http://img401.imageshack....jpg

No i mam dla Was zagadkę... Czy to fotomontaż? Znajdźcie oryginał jeżeli możecie... (ja nie znalazłam):
 
Image Hosted by ImageShack.us

żabcia

 
  Ostatnio dodane fotki Britney Spears:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (26): sortuj ↓  

Anuss30-12-07, 04:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fotomontaże na pewno.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Złote Globy 2009

wokkie9426-07-07, 14:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

mogę sie założyć że umówiła się zkimś i zapłącili jej za takie foty.... przecież ona na obydwu zdjeicach stoi identycznie i w tym samym miejscu! a bluzkę ma całkiem inaczej! i identycznie trzyma głowe;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zakochana MANDARYNA

BabyJane19-07-07, 11:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość18-07-07, 10:26 - buhahahah xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Stachursky zwariował?

gość18-07-07, 19:40   cytuj

widzialam filmik na youtube jak jakis ktos dosc zrecznie photoszopuje to zdjecie i wywabia jej wargi sromowe na ktorych miejscu powstaja nogi. i jeszcze obcina tą wielgachną żuchchwiore i paris jest ladna i nie ma bobera na podglądzie!!! jupiii

gość18-07-07, 10:26   cytuj

te giry Paris mnie przerażają, wyglądają jakby miały zaraz wypełznąć z tych buciorów i kogoś zaatakować

gość18-07-07, 00:17   cytuj

to zdjęcie z Paris to nie fotomontaż, kiedyś było o tym głośno, pokazywali film z tym momentem jak podnosi sukienkę i pokazuje co nieco, słyszałam opinie ze zrobiła to specjalnie

cool18-07-07, 00:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

do :gość17-07-07, 22:08 - pisze się FOTOMONTAŻ a nie przez RZ!!! najpierw naucz się poprawnie pisać a potem wypowiadaj publicznie!!!

migusia18-07-07, 00:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A ja znam parę takich kobiet co mają podobne brzuchy do Brit i wiem, że nie są w ciąży.

szczurekwglankach17-07-07, 23:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

e.. po paris wszytskiego mozna sie spodziewac wg mnie to nie fotomotaz

gość17-07-07, 22:59   cytuj

Nie to nie jest fotomonztaz był przeciez kiedys film z tym zdjeciem i było to jako prawdziwe przerobione na takie co jej pizdy nie widac

gość17-07-07, 22:31   cytuj

to chyba foitomontaz, byl filmik z tym zdjeciem na kozaczku jak pokazane bylo jak przerobili to zdjecie, i oni jej zakryli ta cipe ale chyba bylo widac tylko majtk biale i to zdjecie to chyba fotomontaz :P

Dexter17-07-07, 22:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Paris jak zwykle widać cipkę, a to z Britney to widac, ze fotomontaż, przecież ten brzuch jej tak wisi na spodniach...

gość17-07-07, 22:08   cytuj

moim zdaniem to ten "orginal" niby z bialymi gaciami to fotomontarz znajac paris i jej wybryki

gość17-07-07, 22:06   cytuj

gość17-07-07, 20:33
ale co ona tam nie ma wlosow czy jak?

w jakim ty swiecie zyjesz hahah..szkoda slow

gość17-07-07, 21:58   cytuj

gość17-07-07, 20:33

ale co ona tam nie ma wlosow czy jak?

Nie wiesz, że w dzisiejszych czasach goli się okolice płciowe?

oh_la_la17-07-07, 21:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość17-07-07, 20:42
skad ona wytrzasnela majtki ktore wrzynaja jej sie w pizde



hahaha no nie moge

niestety a moze stety zdjecie z paris to oryginal,widzialam to w telewizji,to bylo chyba na jakiejs imprezie u bodajze p.diddiego

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Salma Hayek uczy córcię chodzic :)

gość17-07-07, 20:59   cytuj

fotomontarz widzialam orginal, na ktorym bylo widac tylko biale gacie:P

Kotek w Butkach17-07-07, 20:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość17-07-07, 20:33 skąd ty się urwałeś?
możliwe, że Britney paliła... nie zdziwiłabym się wcale

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość17-07-07, 20:42   cytuj

skad ona wytrzasnela majtki ktore wrzynaja jej sie w pizde

kitty_kat17-07-07, 20:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość 17-07-07, 20:33 - no nie ma .... a co w tym takiego dziwnego .... wiekszosc z nas sie tam goli :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

kitty_kat17-07-07, 20:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Co do palenia w ciazy, to moja kolezanka chciala przestac palic ale tak jej sie chcialo, ze wymiotowala i zle sie czula. Lekarz pozwolil jej na palenie podczas ciazy, ale nie wiecej niz 2 papierosy dziennie. Dziecko ma juz 3 lata jest zdrowe jak ryba a porod trwal 10 minut ;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość17-07-07, 20:40   cytuj

to z Paris to tez fotomontaz. widzialam gdzies oryginal... hmm no chyba ze ten "oryginal" jest fotomontażem ;)

Agniesiaaa17-07-07, 20:38   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ehh... masz 100% racje :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria

gość17-07-07, 20:35   cytuj

o to chdzi ze na 1 zdjeciu jest z brzuchem a na drugim bez :)

gość17-07-07, 20:34   cytuj

no bardzo brzytko ja lubie britne nie obchodzi mnie czy pali czy pije czy co tam jeszcze robi po prostu ja ja lubie za to ze jakos sie trzyma !

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida