Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Sesja-katastrofa

wtorek 24-07-07, czytany: 4443 razy       britney spears  

...c.d...

Britney SpearsBritney Spears / © Kozaczek
O sesji Britney dla magazynu OK! pisałam tu:

http://www.kozaczek.pl/pl...966

Teraz już wiadomo, że magazyn zdecydował się na opublikowanie całej prawdy (wcale mnie to nie zaskoczyło).

Główna edytorka pisma, Sarah Ivens, powiedziała: "Nasza ekipa spędziła z Britney cały dzień, w czasie którego na własne oczy widziała emocjonalne wołanie o pomoc; ujęcia które pokażemy, będą szokujące i smutne. W tym tygodniu, w piątek, prawda zostanie powiedziana".

Po takiej reklamie, nakład gazety z pewnością osiągnie spore rozmiary. Bo przecież nic nie sprzedaje się lepiej niż cudze nieszczęście.

goldfish

Czytaj dalej: Angelina i Brad wracają do domu... - koniec pobytu we Francji

 
  Ostatnio dodane fotki Britney Spears:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (18): sortuj ↓  

Agniesiaaa25-07-07, 11:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie widzialam tej sesji wiec po co te glupie newsy :/ ?
Popatrz sie na siebie a nie an Brit jest bardzo ladna to znaczy byla ale to kwestia czasu w showbiznesie aby byc taka jak poprzedio :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria

Susie25-07-07, 10:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Co ona robi ze swoim życiem? Musi koniecznie odwiedzić jakiegoś psychologa!!!

gość25-07-07, 09:52   cytuj

co oni za bzdury wygadują! W dobie photoshopa można wszystko!

gość25-07-07, 08:50   cytuj

moze nie chodzi o estetyke zdjec tylko jej mimike twarzy to przewracanie oczami o czym bylo pisane we wczesniejszym artykule w wyrazie oczu mozna zauwazyc bol, rozpacz czyz wolanie o pomoc... biedna brit zal mi tej dziewczyny :( a moze specjalnie zostawili te tluste plamy po kurczaku na jej sukience...

cool25-07-07, 00:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

"Bo przecież nic nie sprzedaje się lepiej niż cudze nieszczęście. "

święta racja niestety;/

vanilia24-07-07, 23:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

widocznie mają kiepskich footgrafow, dobry nawet z najwiekszej paskudy wyciągnie cos piekneho

czarnulka24-07-07, 21:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Biedna Brit:( Szkoda mi jej, nie mogę już czytać o jej kłopotach... A kiedyś była popularna w dobrym tego słowa znaczeniu, śliczna, zakochana z wzajemnością w Justinie i połowa nastolatek chciała być taka, jak ona...

Boomba24-07-07, 21:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wydaje mi się, że nie bedzie taka tragiczna ta sesja. Robią to żeby zwiększyć nakład. Może po prostu fotografowie zawalili robotę..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kat DeLuna...

gość24-07-07, 19:51   cytuj

dajcie jej juz spokoj, przeciez wszyscy widza, ze jest z nia zle

gość24-07-07, 19:47   cytuj

ALE SZMACIARZE!!!

kitty_kat24-07-07, 19:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wszystko dobre co sie dobrze sprzedaje ... ehhhh.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

Hollywood24-07-07, 19:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ja nie mogę kolejni którzy chcą sobie nią podnieś nakład sprzedaży ;/


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

dzasta8824-07-07, 19:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jak będzie ta sesja mam nadzieje, ze pojawi się na kozaczku

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

gość24-07-07, 19:19   cytuj

Chciałabym poczytać...

Summer24-07-07, 18:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Kiedyś była taka ładna a teraz się robi niedobrze..

gość24-07-07, 18:47   cytuj

daliby już jej spokój. chamy chamy chamy...

mia9324-07-07, 18:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Juz sama nie wiem czy mi jej zal.. Z jednej strony to nie do konca jej wina co sie z nia stalo.. Ludzie nia manipulowali.. A z drugiej to ona chyba troche specjalnie to robi o_o..
Dobra nie wypowiadam sie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Skóra Rihanny

gość24-07-07, 18:40   cytuj

haha no to nieźle, biedna brit

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida