Plotka dodana przez użytkownika beyonce94

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Beyonce na mokro

sobota 28-07-07, czytany: 7693 razy       beyonce  

sesja zdjęciowa

Beyonce Beyonce / mat. prasowe
Nie wiem czy ta sesja zdjęciowa też się przewinęła na kozaczku ale nawet jeśli to ja jej nie widziałam . A więc zamieszczam kilka zdjęć beyonce z sesji zdjęciowej . Moim zdaniem Beyonce wygląda ślicznie .


http://www.znanekobiety.n...jpg

http://www.znanekobiety.n...jpg

http://www.znanekobiety.n...jpg

http://www.znanekobiety.n...jpg

tylko te zdjęcia udało mi się wkleić :(

miłego oglądania!





beyonce94

Czytaj dalej: Skandal pod kontrolą, - czyli wywiad z DODĄ w "Sukcesie"

 
  Ostatnio dodane fotki Beyonce :zobacz całą galerię »
Beyonce & Mariah
Beyonce & Mariah
beyonce
beyonce
bee & Jay
bee & Jay
Beyonce
Beyonce
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (17): sortuj ↓  

justyna013013030-09-07, 22:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

na zawsze ślicznie wygląda! ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda w gwiazdach

madzik_3501-08-07, 11:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

srednio mi sie podoba ta sesja ...

ale przejdzie....

Princess_of_Skyline28-07-07, 22:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajne fotki, nie lubie jej ale fajna sesja ,a taka figura jest w modzie teraz i 100% chłopaków to potwierdza:) Oni ślinią się na widok Beyonce a nie na widok Paris czy N. Richie. Zresztą się po wtórze można być szczupłą a mieć ryja jak pasztet na to mniej się zdziała a schudnąć zawsze można...oczywiście jak sie chce

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda...

gość28-07-07, 21:28   cytuj

gość28-07-07, 20:47
hej,tu paulinca xd

zajebiste fotki ;ddd

śliczna ona jest i wogule ładnie wyszła ;ddd

pzdr;*

"W OGÓLE" pisze sie wlasnie tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przepraszam wiem ze nie o to chodzi tutaj ale ten blad jest straszny!!!!!!!!!!!!

gość28-07-07, 20:47   cytuj

hej,tu paulinca xd

zajebiste fotki ;ddd

śliczna ona jest i wogule ładnie wyszła ;ddd

pzdr;*

cool28-07-07, 20:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ma fajna figurkę:) a tak na marginesie chciałabym mieć tyłek ala J.LO. czy może mi ktoś powiedzieć jakie ćwiczenia mogą mi w tym pomóc? i jaką dietę do tego stosować! dzięki z góry:)

gość28-07-07, 19:29   cytuj

co nie zmienia faktu ze jest naprawde fajna
niezalogowana beyonce2

gość28-07-07, 19:28   cytuj

sesja jest stara i pochodzi z magazynu Vibe
niezalogowana beyonce2

gość28-07-07, 19:21   cytuj

Może to głupie,ale ja właśnie doceniam ją przede wszystkim za to, że nie dała wciągnąć się w szał anorektycznych ciał. Zaraz pewnie ktoś napisze "jesteś pewnie tak samo gruba,jak ona". A wcale nei, nie jestem ani przy kosci, ani chuda, po prostu-normalna. I naprawde mam do niej szacunek. I wole ogladac jej udo i z wiekszym kolanem niz kosci naciagniete skora panny Richie. Oczywiscie sa tez osoby, jak J. Alba, które mają kościec do mniejszych gabarytów i wyglądają z tym cudownie, ale wyobraźcie sobie wychudzoną Beyonce... caly sexapeal znika.

Linds_Lo28-07-07, 19:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

piękna sesja. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Po odwyku stała się nudna.

gość28-07-07, 19:09   cytuj

NAucz się najpierw pisać po polsku. Spaślara?? ale Debilstwo!!

gość28-07-07, 18:19   cytuj

ale spaslara

gość28-07-07, 18:15   cytuj

piękna kobieta!

Susie28-07-07, 18:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Sesja całkiem fajna. Podoba mi się, że nie wyszczuplali jej nóg.

hexberry28-07-07, 17:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

odświeżająca sesja, choć mogla by być odrobinę lepsza

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Covery – lepsze czy gorsze od oryginałów? cz. 13

gość28-07-07, 17:46   cytuj

Do Megusia. Wkurza mnie pierwsza druga. To jest strona o plotkach, które się komentuje a nie ściga kto będzie pierwszy w komentarzach. Bezsensowne są te wasze wyścigi.

Megusia28-07-07, 17:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bardzo fajna ploteczka Be;] I jestem pierwsza:D

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida