Plotka dodana przez użytkownika sofia

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Polskie modelki 4.

piątek 03-08-07, czytany: 29434 razy       anna jagodzińska   modelki  

Anna Jagodzińska.

Anna JagodzińskaAnna Jagodzińska /
Anna Jogodzińska urodziła się w Sierpcu (12.09.1987).

Ma 178 cm wzrostu. Wymiary- 84/64/90.

Kiedy agencja New Age Models wzięła ją pod 'opieke' modelka podpisała kontrakt i wyjechała na dwa miesiące do Japonii. Miała wtedy 15 lat. Opłacało się.

Brała udział w kampaniach reklamowych m.in. H&M, Moschino, DKNY, Reserved, Pollini, Patizia Pepe, French, Max Azria, Ferré, Jeans Couture, iBlues, Pinko.

Pojawia się na wybiegach u najlepszych, jak Cavalli, Givenchy, Louis Vuitton, Pollini, Max Mara.

Swoją kariere zawdzięcza rodzicom. To im podziękowała, gdy w 2005 roku odebrała nagrode dla Modelki Roku.

Jak sama mówi, swoją urode odziedziczyła po mamie, a sylwetke.. po tacie.

Kim chce być w przyszłości? Psychologiem policyjnym. W szczególności interesuje ją psychologia seryjnego mordercy.

Co ciekawe, jej strona internetowa nie była jej pomysłem. Utworzył ją pewien wielbiciel z Włoch.
Poniżej adres.
http://www.annajagodzinsk...om/

Na pewno znacie ją z ostatniej kampanii reklamowej Reserved (wiosna-lato).
http://www.cogdziezaile.p...jpg
http://www.cogdziezaile.p...jpg
http://www.cogdziezaile.p...jpg

Inne zdjęcia Ani.
http://photobucket.com/me...t=0
http://photobucket.com/me...t=7
http://www.sierpc.com.pl/...240
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8...peg
 




sofia

Czytaj dalej: Najlepsze zdjecia gwiazd... - Czyli fotki z kronik policyjnych !!!

 
  Ostatnio dodane fotki Anna Jagodzińska:zobacz całą galerię »
Victoria's Secret ...
Victoria's Secret ...
Ania Jagodzińska
Ania Jagodzińska
Anna Jagodzińska
Anna Jagodzińska
Anna Jagodzińska
Anna Jagodzińska
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (30): sortuj ↓  

gość17-02-10, 15:32   cytuj

KOCHAM JĄ! :)

gość21-08-09, 22:29   cytuj

to moja ulubiona modelka, cieszę się że jest Polką

gość06-07-09, 16:58   cytuj

moim zdaniem sliczna

gość30-10-08, 11:16   cytuj

krzywe nogi

gość22-04-08, 12:37   cytuj

Tak ta ostatnia kamapnia Reserved jest bardzo fajna.Ciuszki rewelacyjne a do tego jak spojrzec na cene to bardzo przystepna.Ja sie ciesze ze wreszcie mozna kupować ciuszki Reserved

alex06-08-07, 17:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jagodzińska jest naprawdę prześliczna :) według mnie to najładniejsza polska modelka :)

ale czy ja wiem czy reklama Reserved to taka prestiżowa jest? polska firma, nie za droga, ciuchy ładne to prawda, ale na pewno nie ekskluzywne ;)

gość05-08-07, 14:21   cytuj

reserved to polska firma..

SoFiA04-08-07, 23:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

KateMoss uważam podobnie, jak Ty ;) pozdrawiam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

katemoss04-08-07, 23:38   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Na reklamie reserved wyglada poprostu przeslicznie:) fajnie ze taka ladna polka znalazla sie w reklamie porządnej firmy :)

SoFiA04-08-07, 22:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie, nie bede tolerować więcej głupoty. Drogi Gościu, dziękuje za komenty, ale zmuszasz mnie do skasowania ich. Jeśli będziesz miał coś ciekawego do powiedzenia, zapraszam ponownie ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

aaadolls04-08-07, 20:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość04-08-07, 20:41
po pierwsze nie jestem zadna idiotka i nie pozwole tak o sobie mowic!! po 2 od jakiegos czasu interesuje sie modelkami i wogole swiatem mody a ze on jest tak rozlegly, powstaje duzo reklam, sesji zdejciowych i jest bardzo duzo modelek to naprawde nieliczni wszystko wiedza o tym srodowisku!! ale to ze na zdjecie nie ma kate moss to nie trzeba byc jakos bardzo inteligentnym przeciez kazdy glupi widzi ze kate moss ma inny typ urody i to nie ona a jak ty tego nie widzisz to twoj problem bo oprocz ciebie nikt sie do tego nie przyczepil i daj juz sobie spokoj z tym

SoFiA04-08-07, 20:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie mam zamiaru**

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

SoFiA04-08-07, 20:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość04-08-07, 20:41 Nie mam zamiary niczego udawadniać osobie, która od samego początku próbuje sprowokować mnie do potyczek słownych. Dobrze wiesz, że się nie myle. Nie rozumiem, jaki masz w tym cel, ale szanuje to. Bo ja szanuje ludzi i nawet dziwactwa niektórych, w tym przypadku Ciebie i Twoje nonsensowne komenatarze;) pozdrawiam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

SoFiA04-08-07, 20:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

aaadolls cóż, to świadczy o GOŚCIU ;) Zapraszam do spółki, bo ja jakoś już nie mam ochoty pisać njuzów.. Bardziej człowiek się przy tym denerwuje, niż czerpie z tego satysfakcji (jeszcze kiedy musi walczyć choćby z takim Gościem). Przynajmniej tak jest w moim wypadku, bo nie chce pisać o tym, że Richie zwymiotowała, albo opisywać czyjegoś tyłka. Takie tematy są nie dla mnie ;P Życze powodzenia ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

aaadolls04-08-07, 20:01   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a co do modeliki to kiedys cos o niej czytalam ale malo kojarze..... bardziej zwracam uwage chyba na zagraniczne modeli ale nie dlatego ze sa lepsze czy cos takiego jakos tak juz mam :] moze ja napisze jakiegos posta o jakis fajnych modelkach ;]

aaadolls04-08-07, 19:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hehe czytajac komentarze az sie ze smiechu poplakalam :P chyba gosc ma cos z oczami jak nie umie rozroznic kate moss i anny jagodzinskiej heheh niewiem moze rzeczywiscie na tych zdjeciach jest kate moss a my wszyscy sie mylimy :P:P:P zreszta jak mozna do autora teksty pisac ty idiotko?? co sie teraz z tymi ludzmi dzieje??

gość04-08-07, 15:49   cytuj

[niezalogowana Sofia**]
A tak na marginesie- czyżby zazdrość, że dziewczynie się udało? To bardzo zła cecha. I co do Kate Moss, chyba nie wiesz, kto to;)

gość04-08-07, 15:46   cytuj

[niezalogowa Sofia]
Mam prawo skasować Twoje komenty, ale tego nie zrobie. Przeczytaj jeszcze raz mój tekst i dostosuj swojego komenta do treści, żeby się 'coś' zgadzało ;) Anna Jagodzińska nie jest 'nieznana'. Radze nadrobić, a dopiero potem się wypowiadać ;)

Agniesiaaa04-08-07, 15:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bardzo fajne zdjecia :]
Ania jest ladna chce pojsc w jej slady xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria

Martyna04-08-07, 14:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładna jest

gość04-08-07, 14:08   cytuj

no, fajna jest!

SoFiA04-08-07, 13:57   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Odstępy czasowe sugerują, że ten 'błąd' wykryła 3 razy ta sama osoba ;) Gratuluje inwencji twórczej i pomysłu, ale nie pomyliłam się i choćbyś nie wiem, jak się strał\a, nie wmówisz mi tego ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

Susie04-08-07, 13:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Uważam, że jest ładna.

SoFiA04-08-07, 00:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość04-08-07, 00:34 Błąd w miare poprawiony. Mam nadzieje, że odczuwasz satysfakcje. Wszak pochwaliłeś się wiedzą, a przy okazji 'zbluzgałeś' mnie za niewiedze w tej kwestii (nie interesuje mnie stanie na straży prawa, ani nie jestem fanką W11). Gratuluje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

SoFiA04-08-07, 00:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość04-08-07, 00:34 Tak, nie mam pojęcia o tym. Ale to nie ja 'stworzyłam' tą informacje, tylko skorzystałam z jednej ze stron. Więc jeśli nawet, popełniłam nieświadomy błąd. Takie śmieszne? ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida