Plotka dodana przez użytkownika pijanapowietrzem

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowy chłopak Hilton.

poniedziałek 06-08-07, czytany: 3329 razy       paris hilton  

Barton chyba będzie zła.

Paris HiltonParis Hilton / © LFR
Wygląda na to ,że nasza dziedziczka dorwała nowego faceta.

Cisco Adler spotykał się wcześniej z Mischą Barton, która zerwała z nim, gdy pośród osobistych rzeczy Paris znalazła nagie zdjęcia chłopaka.

" Paris Hilton pozwoliła ukraść własne g..., a pośród tych rzeczy odnalazły się jakimś sposobem moje zdjęcia "- mówił wtedy Cisco.

"Od tej pory postaram się nie ściągać spodni".- żartuje.

Jednak Adler chyba polubił Paris.Widuje się ich ostatnio dosyć często i nie wyglądają na parę zwykłych znajomych.

Ciekawe ile tym razem potrwa związek Hilton?

pijanapowietrzem

Czytaj dalej: Jessica od razu na dvd. - "Blonde Ambition" nie wejdzie do kin.

 
  Ostatnio dodane fotki Paris Hilton:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (8): sortuj ↓  

gość06-08-07, 23:19   cytuj

nie czaje twojego newsa

Susie06-08-07, 22:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Co one w tym Adlerze widzą, tego nigdy nie zrozumiem.

chihiro06-08-07, 20:19   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

beti1394

dopoki nie da dupy! a potem to bedzie jej to obojetne, znajdzie sobie innego :/

cool06-08-07, 19:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

szalony.... daję GÓRA miesiąc:) do następnego ..hehehe

gość06-08-07, 19:09   cytuj

ile?? tyle co wszystkie paris.. ja staiwam na tydzien xD

beti139406-08-07, 18:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ciekawe ile tym razem potrwa związek Hilton?

Stawiam, że 2 dni...:))) Kto da więcej?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Natasza Urbańska reprezantantką Polski na Eurowizji?

gość06-08-07, 18:10   cytuj

Paris niech robi co chce, ale dobrze, że Mischa go zostawiła, bo 1. miał coś na suminiu, skoro znalazła te zdjęcia, a po 2. wyglądali jak piękna i bestia

Agniesiaaa06-08-07, 17:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Hyh ktory to facet z koley setny czy moze tysięczny ?! ;D
Zmądrzej wreszcie Paris xDDD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida