Plotka dodana przez użytkownika agniesiaaa

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Avril Lavigne na zakupach ...

wtorek 07-08-07, czytany: 6383 razy       avril lavigne   zakupy  

...z koleżanką

Avril LavigneAvril Lavigne / © David Gabber / PR Photos
Paparazzi przyuważyli Avril błąkającą sie po sklepach w Los Angeles z koleżanką. Oto foty:

http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg
http://avril-lavigne.us/g...jpg

Dodam też że Avril wyglądała na szczęśliwą. Ciekawe co to spodowało? Może to że uwolniła się z rąk męża. Kto wie. :)

agniesiaaa

Czytaj dalej: Christina i Jordan ... - ...na basenie

 
  Ostatnio dodane fotki Avril Lavigne:zobacz całą galerię »
Oh F*ck
Oh F*ck
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (22): sortuj ↓  

martynavril20-10-07, 19:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fajne te fotki, będą ładne avatary...

gość03-10-07, 16:41   cytuj

zjebane jestescie ; / rozowy kolor jak kazdy inny ; / tez mialam blon a zawze sluchalam metalu i co z tego? ;/ neirozumiem ja kdla was roz to juz puste i glupie? ebilki ;///

gość07-08-07, 22:00   cytuj

jest ładna i ma super piosenki
co nowsza to lepsza

gość07-08-07, 21:32   cytuj

fajne fotki ale prawie takie same wszystkie;//

gość07-08-07, 20:35   cytuj

nie pasuje do niej ten dekolt ;/

gość07-08-07, 19:24   cytuj

a mi sie podobaja te rozowe pasemka sliczne sa :P

gość07-08-07, 17:33   cytuj

oblesna jest

patrishM07-08-07, 17:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie pasuja je duze cycewiec nie wiem po co zakładała ten stanik z push-up'em!:/ i maz racje chujowe ma te pasemka!:P

gość07-08-07, 16:33   cytuj

Chujowe ma te pasemka

gość07-08-07, 16:24   cytuj

spoko wygladala

gość07-08-07, 16:17   cytuj

CÓŻ TO ZA NIESAMOWITA SENSACJA!!!!!

gość07-08-07, 16:11   cytuj

na chuj jej ten roz

gość07-08-07, 16:07   cytuj

zas pijana?

gość07-08-07, 15:26   cytuj

denerwujące są te newsy pt" paris na zakupach" i 5 fotek, potem "lindsay w aucie" i znowu fotki albo "kryska na basenie" i fotki, sero tekstu nic, to jest juz troche oklepane i nudne

Mia9307-08-07, 15:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ładnie wygląda :))
Ogólnie lubie ją.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Skóra Rihanny

Susie07-08-07, 15:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No właśnie, każda kobieta lubi zakupy.

gość07-08-07, 15:10   cytuj

no i co z tego, że polazła do sklepu?

gość07-08-07, 15:09   cytuj

ahh zakupy uszczesliwiaja kazda kobiete :D

Sweety07-08-07, 14:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

,,Girlfriend" Avril jest po rostu świetny

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Edytka starsza o rok

gość07-08-07, 14:55   cytuj

pójdzie ! istnieje cos takiego jak slownik ortograficzny :)

gość07-08-07, 14:52   cytuj

O boże , to już nawet jak ktoś pujdzie na zakupy robicie sensację?

Evanka07-08-07, 14:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ona miała takie krótkie włosy?

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida