Plotka dodana przez użytkownika pacman

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Pudel pożarty

czwartek 09-08-07, czytany: 8098 razy       isis gee   michał wiśniewski   plotka   skandal  

Ale kto trafi do schroniska?

Isis GeeIsis Gee / Trax
Kto by pomyślał, że jest coś zabawniejszego w Internecie niż codzienne polityczne rewelacje serwowane przez TVN24.pl. Od jakiegoś czasu śmieszniejsza jest walka kilku serwisów plotkarskich o… plotki, rzecz jasna. Jakość już dawno przestała się liczyć, co udowadnia nam jeden z pierwszych takich portali.

Ludzie zachęcani do pisania donosów z gwarancją anonimowości i satysfakcji z chęcią korzystają z takiego bajeru. Od jakiegoś czasu szanowna redakcja przytacza na stronę główną różne donosy, coraz bardziej absurdalne. Zaczęło się od nieznanej nikomu piosenkarki Isis Gee, którą publicznie osądzono o to, że ma coś takiego w sobie jak Miriam. News znalazł się nawet na pierwszej stronie jednej z najpopularniejszych polskich gazet „Angora”, z dokładnym podaniem źródła. 1:0? Niekoniecznie.

Kilka dni później wytwórnia płytowa panny Isis ostro zdementowała te trans-pogłoski, o czym już P****** nie wspomniał. Temat podłapał inny serwis, ten, który przesiąkł już do końca wiadomościami o chłopcu-ze-szkolnego-mjuzikalu: Na tym, że Isis Gee - nowa gwiazda "Tańca z gwiazdami" jest postacią bardzo tajemniczą , niektóre - podkreślamy - NIEKTÓRE - serwisy plotkarskie zaczęły zbijać kapitał. Przyznamy, w dość nieeleganckim stylu, pisały m.in. że Isis jest mężczyzną, który przeszedł operację zmiany płci. No i miarka się przebrała. Oburzona wytwórnia artystki wydała w tej sprawie oświadczenie - pisał pełen plotek i anegdotek wortal.

Starcie numer dwa – tajemnicze źródło P****** wyznało, że koncert Ich Troje w Wałbrzychu był niewypałem, Wiśniewski został wygwizdany i że w ogóle to żenada. Kilka dni później ten drugi serwis opublikował list od swojego źródła dementującego wcześniejsze pogłoski. Według niego Michał W. nie został wygwizdany, Wałbrzych bawił się wyśmienicie, chciał ciągle więcej i krzyczał ile sił w płucach „Ich troje! Ich troje!”. Tę wersję potwierdził telefonicznie sam zainteresowany.

Kto kłamie przekonamy się chyba już niebawem, bo koncert Ich3 ma być emitowany przez Polsat (?!).

(Pomijam już kwestię tego, co reszta Polski pomyśli sobie o Wałbrzychu.)

Kto kogo pożre? Komu odpadnie ogon? I czy chłopiec z musicalu jest dziewczynką? Czipsy w dłoń i zapraszamy na kolejny odcinek już ósmego dnia tygodnia.

pacman

Czytaj dalej: TV pod lupą cz.2 - Najlepsze seriale ameryki...

 
  Ostatnio dodane fotki Isis Gee:zobacz całą galerię »
Isis Gee
Isis Gee
Isis Gee
Isis Gee
Isis Gee
Isis Gee
Isis Gee
Isis Gee
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (34): sortuj ↓  

gość05-04-08, 23:09   cytuj

wiadomo,ze pudel to dno... zmysla i to nic nowego

Susie22-08-07, 10:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Czytam wiele portali internetowych, ale Kozaczek jest the best!

pokropce21-08-07, 14:38   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie lubię plotek z pu del ko wa tych serwisów...

emmeczka16-08-07, 20:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

czipsy- nie ma co sie do tego prrzyczepiać . jesteśmy w Polsce. czyta jak sie pisze:)nie odwrotnie: pisze sie jak sie czyta:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda: Kochana i nienawidzona

gość10-08-07, 11:16   cytuj

Kozak rządzi i wymiata.
Kozak władcą plotkarskiego świata.

gość09-08-07, 22:56   cytuj

pisze sie chipsy -_-''

Annica09-08-07, 22:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Popularny, bo był pierwszy i najwięcej osób o nim wie. Ale zwykle wie coś niemiłego.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Shakiry już jutro!

gość09-08-07, 22:42   cytuj

gość09-08-07, 15:08


ależ jasne, że jest przez nich prowadzony O_O

ja w sumie przeglądam 6 stron plotkarskich ( wszystkie polskie ) ale najbardziej lubię Kozaczek właśnie. Artykuły tutaj są na poziomie, a autorzy nie plują jadem jak gdzie indziej. Śmiem nawet twierdzić, że na kozaczku redakcja jest nastawiona do gwiazd pozytywnie, a artykuły są pisane dla czytelników, a nie po to, by komus jak najbardziej dowalić o_O

News naprawdę świetny :)

NicoleSearles09-08-07, 22:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ja mam obsesje, po kolei czytam 4 plotkarskie portale internetowe;pp

vanilia09-08-07, 21:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

oo, pacman przemówił:)
jak nie jesteś to powinieneś być

gość09-08-07, 20:48   cytuj

haha.

swietne.
tego kundla tez na poczatku czytalem.
pozniej zobaczylem kozaczka , swietna strona.
kundel odpadl .
i teraz pelno identycznych stron .
na przyklad ta pelna PLOTEK .
xD
kozaczek rzadzi .

_aGa_09-08-07, 19:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

haha...dobrze sie czytało i jak milo;]

gość09-08-07, 19:23   cytuj

szczerze to pudla czytalam pierwszego, potem poznalam kozaczka i doszlam do wniosku ze naprawde kundel to szmata. poza tym wszystko zwalaja od Was!! tak 3 mac kozaczku i nie podupadac mi:)

PacMan09-08-07, 18:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość z 18:37 - czipsy poprawione. ;)
vanilia - nie, nie jestem.
gość z 15:08 - p*** ma powiązania z o2.pl i wrzutą, nie wiem czy z "faktem" też.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: PREMIERA: Julia Volkova prezentuje solowy teledysk

gość09-08-07, 18:37   cytuj

poprawcie - CZIPSY :P:P:P pudelek i plotek.pl wiadomo dwa najgorsze scierwa:D tylko wy tak nie zacznijcie kozaczki:P

Scarlett09-08-07, 18:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Rewelacja! Świetnie się Ciebie czyta :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWIAZDY W WASZYCH OCZACH…INTERAKTYWNIE :) WYNIKI

Agniesiaaa09-08-07, 18:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Hehe i dobrze pudlowi xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria

come2me09-08-07, 17:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wydaje mi sie ze chodzi o pudelek.pl :)
hehe

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy tekedysk Enrique.

stawberry09-08-07, 16:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dobre :D ale i tak wszyscy go czytaja

Sanju09-08-07, 15:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Genialny artykuł.

drugi portal prawdopodobnie to Plotek.pl. Z Pudlem sie dość lubią, jak tak kiedyś zajrzałam.

Owszem, też kiedyś Kundla czytałam, ale teraz? KOZACZEK UBER ALLES!! ^___^

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Audiofeels

Martyna09-08-07, 15:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Artykuł rewelacyjny :)

gina09-08-07, 15:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No,no Pacman, coś mi się wydaje, że niedługo będziesz w redakcji...świetny news!:)

squall09-08-07, 15:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Pacman jak zwykle klasa - tylko szkoda, że tak rzadko piszesz :)

I co z tego, że Kundel non stop klamie jak i tak czyta go masa ludzi tak samo jak fuckt. Ciekawe czy ktos w koncu wygra z kundlem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zobaczcie jak wygląda nowe mieszkanie DODY!

evanescence09-08-07, 15:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

swietny artykuł:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Monika Brodka się wstydzi

gość09-08-07, 15:09   cytuj

powie mi ktos ktory to ten drugi portal (ten nie-pudelek0?

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida