Plotka dodana przez użytkownika princessy

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Doda jeszcze się nie znudziła.

czwartek 09-08-07, czytany: 6399 razy       doda  

Ludzie są jednak naiwni...

DodaDoda / © KAPiF
Doda utrzymała pozycję z zeszłego tygodnia. Cały czas króluje na pierwszym miejscu najlepiej ,,schodzących" polskich płyt. Oto cały ranking:

1. DODA - DIAMOND BITCH
2. RÓŻNI WYKONAWCY - RMF FM NAJLEPSZA MUZYKA POD SŁOŃCEM
3. RÓŻNI WYKONAWCY - RMF FM NAJLEPSZA MUZYKA PO POLSKU
4. KOMBII - ŚLAD
5. RÓŻNI WYKONAWCY - THE BEST DISCO ... EVER!
6. RIHANNA - GOOD GIRL GONE BAD
7. RÓŻNI WYKONAWCY - BRAVO HITS LATO 2007
8. NELLY FURTADO - LOOSE
9. AGA ZARYAN - UMIERA PIĘKNO
10. TIMBALAND - SHOCK VALUE
11. ANNA MARIA JOPEK - ID
12. RÓŻNI WYKONAWCY - RADIO ZET SIŁA MUZYKI - PRZEBOJE NA LATO 2007
13. RÓŻNI WYKONAWCY - ESKA HITY NA CZASIE 10
14. JUSTYNA STECZKOWSKA - DAJ MI CHWILĘ
15. AYO - JOYFUL
16. PRINCE - PLANET EARTH
17. ZBIGNIEW KSIĄŻEK, PIOTR RUBIK - PSAŁTERZ WRZEŚNIOWY
18. PIOTR RUBIK - RUBIKON
19. KASIA NOSOWSKA - UNISEXBLUES
20. SWEET NOISE - THE TRIPTIC

princessy

Czytaj dalej: Lily Allen ma Wizę - A jednak...

 
  Ostatnio dodane fotki Doda:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (34): sortuj ↓  

gość25-08-07, 15:10   cytuj

DODZIA JEST SPOKO...

gość25-08-07, 15:10   cytuj

DODZIA JEST SPOKO...

gość11-08-07, 11:47   cytuj

gość10-08-07, 01:32 Ty cieciu. Doda ma Diamond Bitch -diamętowa suka, a ten zespół Diamond Beach- diamętowa plaża. TO NIE JEST TO SAMO!

gość11-08-07, 11:44   cytuj

mi alsolutnie nie jest żal że wydałąm kase na płyte. Ona jest zajebista! żal mi złodziei któży ściągają z neta i uzażają się za fanów!

gość11-08-07, 11:41   cytuj

Diamond bitch jest zajebista :D Polecam wszystkim tę płyte. Doda ma super głos, a nie tak jak polostali "artyści". Jest bardzo pomysłowa, i nie pozwala na to by ktoś się nudził na jej koncertach. Zawsze są jakieś niespodzianki :D

gość10-08-07, 16:24   cytuj

Uwielbiam Dodę! gra ambitną muzę, a nie jakiegoś gniota; poza tym jest ambitną wokalistką, wykonawstwo na swiatowym poziomie. jest przy tym kobieta z klasa, nie epatuje tak cialem jak inne gwiazdki

cool10-08-07, 15:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość09-08-07, 23:50
jak stać was na neta to czemu nie kupujecie płyt co??

bo net kosztuje mies. od 40-100zł a 1 płyta od 20-60zł... i co dla jednej piosenki mam tyle pieniędzy wydać?... jak Ci mamusia daje pieniądze na takie gówna to spoko ale raczej nikt rozsądny nie wyda tyle pieniędzy z powodu 1 pioseneczki jakiegoś podrzędnego wykonawcy??? (a o tym szajsie Dody nie wspomnę...) - no chyba ze na uwadze mamy gwiazdę dużego formatu i wiadomo ze cała płyta będzie zajebista:P

cool10-08-07, 15:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Kotku w Butach zgadzam sie z Tobą!!!;/

gość10-08-07, 13:25   cytuj

a ja kupiłem płytke i wcale nie załuje..mam w tyłku wasze zdanie:D jedni kupują a drudzy nie...proste

kasiekkk10-08-07, 13:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jestem ciekawa jaka jest srednia wieku kupujacych..??
doda to syf!

gość10-08-07, 11:45   cytuj

2 baji gdzie sa tylko jakies hgowno kurwa

gość10-08-07, 11:44   cytuj

CO TO JEST

gość10-08-07, 11:43   cytuj

ale brzydal

gość10-08-07, 10:44   cytuj

powiem wam kto kupuje te płytu ,albo stare dziadki ,albo dzieciuchy do lat 12.Reszta jebie z neta :]]

Kotek w Butkach10-08-07, 10:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

1. DODA - DIAMOND BITCH
2. RÓŻNI WYKONAWCY - RMF FM NAJLEPSZA MUZYKA POD SŁOŃCEM
3. RÓŻNI WYKONAWCY - RMF FM NAJLEPSZA MUZYKA PO POLSKU
4. KOMBII - ŚLAD
najgorsza wieś pod słońcem :/ na składance RMF MF króluje nie kto inny jak Gosiunia Andrzejewicz... co za wiocha, i to jest właśnie polski gust :/ żal mi was ludzie :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

ToxicSlut10-08-07, 01:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

chocby* na*

ToxicSlut10-08-07, 01:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość10-08-07, 00:28
CHUJ W DUPĘ WSZYSTKIM CO ŚCIĄGAJĄ MP3 Z NETA - ZŁODZIEJE JEBANI!!!!!!! NIE MA NIC ZA DARMO!!! I DODZIE TEŻ CHUJ W DUPĘ(ALBO NIE BO BY MIAŁA ZA DOBRZE)

Nie mow, ze Ty nie sciagasz? ;-O Kupujesz wszystkie plyty choc by na na wiekszosci byla tylko jedna piosenka, ktora Ci sie podoba?

gość10-08-07, 01:07   cytuj

Chociaż nie, choć pierwsze miejsca są identyczne to jednak są małe zmiany. Już nie wiem, na stronach OLiS jeszcze TEGO nie ma :>

gość10-08-07, 01:06   cytuj

To co podane jest wyżej jest pierwszym notowaniem z Dodą, NIE ŻADNYM NOWYM. Nowe są co piątek na stronach OLiS :D

gość10-08-07, 01:02   cytuj

Rzeczywiście, towarzystwo Kombii i składanek RMF FM dodaje prestiżu... Widocznie jest popyt na "ten" rodzaj muzyki.

gość10-08-07, 00:28   cytuj

CHUJ W DUPĘ WSZYSTKIM CO ŚCIĄGAJĄ MP3 Z NETA - ZŁODZIEJE JEBANI!!!!!!! NIE MA NIC ZA DARMO!!! I DODZIE TEŻ CHUJ W DUPĘ(ALBO NIE BO BY MIAŁA ZA DOBRZE)

vanilia10-08-07, 00:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość09-08-07, 23:50
a ja mam jej płytke i nie załuje zreszta mam wszystkie płyty Virgin wiec sobie nie wyobrazam nie mieć solowego albumu Dody
a wszyscy co maja tylko pirackie płyty niech sobie nimi d**e podetra i zobaczą ile sie trzeba nacharować zeby taka płytke wypuścic
jak stać was na neta to czemu nie kupujecie płyt co??

nie martw sie, stać, ale po co?? A dody płyty bym darmo nie chciala, ciekawe jak doda wam sie odwdziecza że te płyty kupujecie? Gowno mnie obchodzi ile ona na to charuje, jej mp3 nie zasysam bo szkoda czasu i miejsca na dysku na te jej piosenki biesiadne na poziomie puszka okruszka pani kukulskiej

ToxicSlut10-08-07, 00:01   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

"Loose" to dobre z pol roku jest na topie. Zreszta ja sie wlasnie tak zastanawiam, kto kupuje te plyty w Polsce... Co najwyzej ja bym komus na prezent kupila, jesli oczywiscie znalabym jego gusta muzyczne... ;-)

gość09-08-07, 23:59   cytuj

własnie orginalną dodą sobie mogę podetrzeć korasie

Kitty09-08-07, 23:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

-->gość09-08-07, 23:50
ja za neta płacę only 40 zeta miesięcznie, pomyśl ile to płyt, jedna po promocji na miesiąc, a tak to mam nieograniczoną ilość i to za 40 zeta,a zresztą co tu dużo tłumaczyć... fanowi virgin

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Do czego są zdolne fanki Taylora Lautnera

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida