Plotka dodana przez użytkownika oh_la_la

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Sienna Miller w bikini

piątek 10-08-07, czytany: 4981 razy       sienna miller  

FOTO

Sienna MillerSienna Miller /
Sienna Miller wśród znajomych na plaży.Wygląda cóż...dla mnie nie wyróżnia się z tłumu,nawet strojem.A wy co myślicie?
 

oh_la_la

Czytaj dalej: Brad Pitt w sądzie - ....

 
  Ostatnio dodane fotki Sienna Miller:zobacz całą galerię »
sienna miller
sienna miller
Britney Spears
Britney Spears
Vogue Magazine Dec...
Vogue Magazine Dec...
Sienna Miller
Sienna Miller
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (12): sortuj ↓  

alex13-08-07, 00:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

normalna, fajna dziewczyna na plaży:) bardzo lubię Siennę :)

kachaa11-08-07, 19:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Strojem może się nie wyróżnia, ale figurą napewno

gość10-08-07, 15:55   cytuj

myślę, ze na tle innych kobiet sie wyróżnia (tego tu nie widać). Ma niesamowicie zgrabne i proporcjonalne ciało. Trudno o taki egzemplarz; zwłaszcza w Anglii:)

gość10-08-07, 15:49   cytuj

oh_la_la tylko nie placz!

Martina10-08-07, 14:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wygląda ok. Nie wiem czego wy się czepiacie :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwyneth Paltrow promuje perfumy Pleasures Delight

oh_la_la10-08-07, 14:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie wiem czemu się mnie czepiacie,gdyż ja nie wyraziłam swojego zdania na ten temat:czy to dobrze,czy to źle,że wygląda normalnie.Stwierdziłam jedynie fakt i przykro mi z powodu tych osobistych wrzutów.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Salma Hayek uczy córcię chodzic :)

sofia10-08-07, 13:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A jak się powinna wyróżniać? Jest na plaży. Nago miała chodzić? Ty byś się pewnie wyróżniła, gdybyś była gwiadzą, ale właśnie to w tej dziewczynie jest fajne, że jest normalna ;| Przeciętna. Niejedna dziewczyna chciałaby mieć takie przeciętne ciało ;|

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

gość10-08-07, 13:19   cytuj

nom,normalnie wygląda:)

gość10-08-07, 11:27   cytuj

no i mysle ze o to jej wlasnie chodzilo

gość10-08-07, 11:06   cytuj

a czemu mialaby sie wyrozniac? przeciez to kobieta jak ty i jak ja... czlowiek jak my wszyscy tutaj... dlaczego wszyscy mamy obsesje na temat celebrities? gdy wygladaja glamour to jest zle, gdy wygladaja przecietnie tez jest zle...

Rihanneczka_Faneczka10-08-07, 10:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

faktycznie przeicętnie, ale przynajmniej nie ma rozstępów i obwisłej skóry!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: AKTUALIZACJA!!!Doda i Mariolka!

gość10-08-07, 10:44   cytuj

Sienna jest przepiękna i bardzo naturalna!!!

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida