Plotka dodana przez użytkownika mia93

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Justin i Jessica zamieszkają razem.

sobota 11-08-07, czytany: 5856 razy       jessica biel   justin timberlake  

Problem tylko gdzie.

Jessica BielJessica Biel / © PR Photos
Podobno para zdecydowała się na kolejny krok. Mianowicie chcą zamieszkać razem. Kiedy tylko Justin skończy swoje tournee po Europie, będą dzielić wspólny dom lub apartament.
Jednak Justin i Jessica mają pewien problem. Ona chciałaby, by zamieszkali w jej domu w Los Angeles, natomiast on chce żyć ze swoją partnerką w Nowym Jorku.
Ciekawe jak rozwiążą ten problem. Zostało im już mało czasu. Justin kończy swoje tournee już we wrześniu.

mia93

 
  Ostatnio dodane fotki Jessica Biel:zobacz całą galerię »
Jessica Biel
Jessica Biel
jessica biel
jessica biel
jessica biel
jessica biel
jessica biel
jessica biel
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (19): sortuj ↓  

a_lunia31-08-07, 14:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

brrr nienawidzę Jessici :/

Hollywood30-08-07, 14:22   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nieee Jessica nie rób takiego błędu!Przecież masz mnie!:D:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

nikusia28-08-07, 11:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ciekawe ;)

gość27-08-07, 21:48   cytuj

zawsze mogą pogodizc sie w październiku ;-)

trrr_pizmak19-08-07, 20:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nom ona to ma farta;p

gość13-08-07, 19:56   cytuj

love Justyn :*:* kocham cie !!!! jak słodko wyszedł :))))))))

NicoleSearles11-08-07, 23:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ohhh looove Justin ;****

gość11-08-07, 22:29   cytuj

eee Biel ma szczescie
jednak nie wydaje mi sie zeby to mialo trwac dlugo.. nie slyszy sie o wielkiej milosci

A JA BYM WOLALA ZEBY ZOSTAL Z BRITNEY!! I CO? PO CO WY DAJECIE TAKIE JEBAN EKOMENTARZE

Martyna11-08-07, 20:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wydaje mi się, że on i Cameron jeszcze kiedyś do siebie wrócą...

marcia12311-08-07, 18:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ja bym wolała żeby Justin był z Cameron

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowe zdjęcie Britney?

ToxicSlut11-08-07, 16:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ladnie razem wygladaja... Oczywiscie Banderas i Justin. xD

Megusia11-08-07, 14:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

buahahhahahhaha ^^ Też jestem ciekawa gdzie zamieszkają xD

sofia11-08-07, 12:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wątki porozrzucane po całym newsie ;) Co do Justina. Po tym, jak porzucił Cameron, nie wierze w jego stabilność uczuciową.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polskie modelki 6.

evanescence11-08-07, 12:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no mia komentuje ci i wcale nie masz błędów!!
dla ciebie znalazłam czas w przerwie ogladajac filmy z dylanem:D buhaha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Monika Brodka się wstydzi

dzasta8811-08-07, 12:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość11-08-07, 12:22
dużo błędów masz, popraw bo zdania nie sa skladniowe i w ogole jakiś mlyn w tym newsie

a Ty co tu jestes słownikiem od polskiego? Ja przeczytałam, informacje zrozumiałam i to jest najwazniejsze!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

dzasta8811-08-07, 12:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jak zobaczyłam to zdięcie i przeczytałam pierwsze zdanie to myślałam, ze z banderasem chce zamieszkać:)
Juz myslałam, że oni nie beda razem... a jednak

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

gość11-08-07, 12:22   cytuj

dużo błędów masz, popraw bo zdania nie sa skladniowe i w ogole jakiś mlyn w tym newsie

emily11-08-07, 12:22   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajnie jakby na serio im sie udalo :)
tak ooo lubie jessice ale justin...my love :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jeszcze jeden Baby Bump? (FOTO)

gość11-08-07, 12:20   cytuj

justin ta laska jes glupia... i z tego co wszyscy pisza zdradza cie... chetnie sama z toba bede heheh zartuje

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida