Plotka dodana przez użytkownika ladyme

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Włosy Rihanny

sobota 11-08-07, czytany: 64050 razy       rihanna  

I ich tajemnica...

RihannaRihanna / Cover
Kiedy tylko widzimy nowe zdjęcie Rihanny ma ona nową fryzurę. Nie chodzi tu tylko o lekkie podcięcie... Albo znika i pojawia się grzywka, albo włosy są do żuchwy i nagle do ramion... Długo się zastanawiałam co z nimi jest? Teraz wiem, że to albo bardzo dobry fryzjer odwiedzany co tydzień albo ... peruki ! A Wy co o tym wyślicie?
Tutaj galeria fryzur Rihanny (oczywiście tylko niektóre,najbardziej diametralne zmiany) :
Początek kariery - Grzeczne proste włosy do piersi :

http://img256.imageshack....jpg

Okres piosenki Unfaithful - ekekt push up i ciemniejszy kolor :

http://img167.imageshack....jpg

Następnie loki i nagłe przejście w modną ostatnio fryzurę do żuchwy (okres piosenki Umberella)

http://img256.imageshack....jpg

Okres piosenki Shut up and drive :

http://img264.imageshack....jpg

Tym razem koczek (czyli długie włosy) i grzywka :

http://img256.imageshack....jpg

Znowu krótsze i ciemniejsze włosy oraz loki już bez grzywki ...

http://img167.imageshack....jpg

Długie proste włosy i grzywka (?) :

http://img76.imageshack.u...jpg

No i małe podsumowanko Rihanna na początku kariery i teraz (oczywiście już nowa fryzurka):

http://img76.imageshack.u...jpg

Co o tym sądzicie? Którą Rihannę najbardziej lubicie?

ladyme

 
  Ostatnio dodane fotki Rihanna:zobacz całą galerię »
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (46): sortuj ↓  

gość31-08-11, 19:14   cytuj

ale ciemnogrod tu panuje.Rihanna oficjalnie przyznaje sie do tego ze nosi super nowoczesne peruki (podobnie jak Britney,eva Longoria i BEYONCE),a wy sie zastanawiacie czy nosi czy nie,podczas gdy ona sama to przyznala.BUHAHAHAHAA

gość27-08-11, 18:18   cytuj

W Polsce można takie włosy zrobić w SECRET HAIR 4 U- moja przyjaciółka zmienia sobie fryzurę co 2 lata u nich:) Jest to świetna metoda dla tych którzy znudzeni są swoimi włosami albo mają z nimi problem
Dla mnie super

gość21-07-11, 10:18   cytuj

Oczywiscie ze to peruki,takie cienkie bardzo i sa hitem w ogole w USA i na swiecie.to samo kupisz u nas w polsce w sklepie zaprojektujswojewlosy w internecie.To samo nosi Ciara,Beyonce i obecnie wiele gwiazd to jest taka metoda na przedluzanie wlosow co go wcale nie widac.czytalam o tym bo mam marne wlosy i mysle o tym zakupie od dluzszego czasu,ale to droga sprawa-jakies 3 tysia trzeba wydac,no ale efekty piorunujace.Zreszta rihanna i beyonce przyznaja sie oficjanie ze nosza peruki a nawet wiem ze naomi cambell.To jest w ogole taka rekosntrukcja fryzury twojej starej albo takiej o jakiej marzysz.Fajne,ale czemu tak drogo...Taka rihanne to stac na to zeby miec takich super peruk i ze sto i sobei zmieniac codziennie.A mnie biedaczki nie stac nawet na jedna sztuke :(

gość17-06-11, 21:14   cytuj

TO NIE PERUKI XD ona ma przedłużane włosy, swoje naturalne ma bardzo krótkie koloru jak w teledysku do only girl (przynajmniej teraz) wiem bo mam making of Loud'u i jest dokładnie pokazane jak jej to fryzjer przyczepia btw wydaje mi się, że to raczej droga sprawa

gość28-12-10, 19:02   cytuj

puknij sie dziewczyno!!! sama peruki nosisz
ona ma tyle kasy że może mieć codziennie inny kolor włosów

gość23-05-10, 08:09   cytuj

ha ha.. jak jej ostatnia fryzura z ''Rude boy'' jest perułką to ja jestem Einstein xD

gość10-04-10, 10:58   cytuj

ma scinane lub doczepiane wlosy. Sama mam doczepane pasemka i nie widac zbyt wielkiej roznicy od naturalnych wlosow. Nie sadze zeby rihanna nosila perulki stac ja na dobrego fryzjera i wymyslanie co raz to lepszych i zadziwiajacych fryzurek. Pozdrawiam :)

gość20-04-09, 21:03   cytuj

Haha .;D zazdrosc sie klania. Perulke to ty pewnie nosisz xD Eh.. Tez bym chciala Tak jak Ona. TYlko Codziennie do fryzjera latac mi by sie nie chcialo. ale fryzurki spoko;)

gość15-09-08, 19:35   cytuj

to nie są peruki.

gość30-08-08, 00:08   cytuj

taa znasz sie masz racje łysa jest jak kolano a to wszystko to peruki ehh.... masakra pozdr

Karola92017-02-08, 22:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Włosy ma fajne:)) Co chwilę ma inne i przez to się nie nudzą:>>> Rihanna ma pomysł na fryzury i zmiany swojego wizerunku:PP

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Drew Barrymore skończyła 33 lata

gość14-08-07, 17:13   cytuj

Nie, Rihanna nie nosi peruki. Cały sekret polega na tym, że teledyski są kręcone w różnych odstępach czasowych. Do Unfaithfuwłosy zostały podcięte, do Umberella, kręconej chyba w maju, ścięte, do czasu nakręcenia Shut up and drive zdążyły odrosnąć. Loczki są efektem przedłużenia włosów, a jeśli chodzi o proste, ciemne włosy (to zdjęcie jest z gali MTV Movie/Mucis Amords ) to zdążyły odrosnąć przez kilka miesięcy od czasu teledysku z parasolką. Dobra sama już pogubiłam. Jedno jest pewne, Rihanna wiele płaci za fryzjera.

gość12-08-07, 16:25   cytuj

I ona ma 19 czy tam 20 lat niby, a wygląda tak staro na większości zdjęć.. ;/

girl12-08-07, 12:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dziewcze, ja tak samo, ŻADNĄ!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Szczerze, kobieco i seksownie

dziewcze12-08-07, 10:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Którą Rihannę najbardziej lubicie?
żadną...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: John Mayer

NicoleSearles12-08-07, 10:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

zaraz bedzie ruda xD

gość12-08-07, 00:21   cytuj

a moze po prostu sztuczne wlosy...w teledysku tez raz ma takie wlosy raz takie...nic dziwnego...wole ja w dluzszych wlosach

gość11-08-07, 23:21   cytuj

A JA MAM TAKĄ FRYZURĘ JAK NA OSTATNIM ZDJECIU ;) I BLUZKE TEZ MAM TAKĄ;) BYŁY TAKIE W TALLY WEIL !!!!

kate_nicole11-08-07, 22:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A brzydal i tyle xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

Palinka9911-08-07, 22:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ładne ostatnie zdjecie:)

gość11-08-07, 22:42   cytuj

WES SZMATO ZAINSPIROWAL CIE MOJ KOMENTARZ!!!!!!!! IDIOTKA/! ODGAPIARA!

gość11-08-07, 22:21   cytuj

Moim zdaniem te fryzury mogły wychodzić jedna z drugiej.
-> "Tym razem koczek (czyli długie włosy) i grzywka : " - ona nie ma na tym zdjęciu długich włosów, tylko upięte w specjalny sposób na czubku głowy. Takie fryzury da się robić ze stosunkowo krótkich włosów, zwłaszcza, kiedy fryzjer jest wprawiony. Wiem, bo kiedyś musiałam być w ten sposób ratowana przed występem w balecie.

gość11-08-07, 22:19   cytuj

A wiecie ze rihanna ukrywa ze jest lesbą? Ponieważ swoją najnowszą piosenke napisała właśnie o swojej dziewczynie: Under my umbrella,ELA,ELA,e,e,e..."Najwyraźniej ma ona na imie Elizabeth. Niektórzy spekulują,że chodzi tu o królowa Anglii-Elżbietę 2.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gość11-08-07, 22:11   cytuj

Rihanne w okresie Umbrelli i Shut Up and drive bardzo dobrze jej w krótkich włosach zrobiłam sobie taką fryzurę jak ona i bardzo fajna i wygodna jest :)

gość11-08-07, 22:00   cytuj

w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l
w w w . i m p r e s s e . p l

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida