Plotka dodana przez użytkownika mala_xiezniczka

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Zero współczucia?

środa 29-08-07, czytany: 3605 razy       owen wilson   kate hudson   dax shepard  

Dla Owena Wilsona od byłej...

Owen WilsonOwen Wilson / Newsday
Spekuluje się, że jednym z powodów próby samobójczej aktora było rozstanie z Kate Hudson. Nie zostało to skomentowane przez zainteresowanego, ale co robi Kate w czasie gdy Owen przebywa w szpitalu? Otóż całuje się publicznie ze swoim nowym facetem Daxem Shepardem w delikatesach w Malibu w Kaliforni. Wcześniej gwiazda stanowczo zaprzeczała romansowi z Shepardem. Pozostaje życzyć Wilsonowi powrotu do zdrowia i liczyć, że zachowanie Hudson mu w tym nie przeszkodzi.

mala_xiezniczka

Czytaj dalej: Mała zemsta Alby? - Dedykuje nagrodę chłopakowi, który ją kiedyś odtrącił:)

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
Szusz HAUL Z BERLINA
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (9): sortuj ↓  

spalona_przez_slonce29-08-07, 19:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Hmmm... Współczuję facetowi, bo naprawdę fajny z niego gość. Trudno jednak, żeby Kate siedziała przy jego łóżku, skoro się rozstali.

gość29-08-07, 17:45   cytuj

Ludzie tu nie chodzi o to czy są razem czy nie. nie mogę uwierzyc w to co tu czytam! Tu chodzi o zwykłą ludzką serdecznośc i empatię. niestety mało ludzi ją ma. coraz mniej.

Susie29-08-07, 17:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

To po prostu nie jest jej sprawa i ona może robić, co chce.

kate_nicole29-08-07, 14:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No mogła by poczekać z tymi pocałunkami ! xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

Patrycja1929-08-07, 14:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

noo i co z tego??? to raczej nie jest powód do takich drastycznych czynów...

Mia9329-08-07, 13:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Skoro z nimi koniec to dlaczego nie miałąby być z innym..
Co prawda jest w szpitalu i mogłaby mu trochę współczuć ale jak widać nie chce...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Skóra Rihanny

NicoleSearles29-08-07, 13:19   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no skoro już się rozstali, to co w tym złego..ale w sumie, mogłaby go odwiedzić w tym szpitalu czy coś..w końcu jakiś czas byli sobie bardzo bliscy..ale tych wszystkich plotek i tak nie można brać na serio, nie ma nas tam, więc skąd możemy wiedzieć, co się tak naprawdę u nich dzieje


calkowicie sie zgadzam. Tak samo jak britney sie zalamala wszyscy sie czepiali justina, ze powinien jej pomoc. A jak nie sa juz razem, to nie jego problem ( w tym przypadku jej)

Sssandra29-08-07, 13:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil



gość29-08-07, 13:08

no skoro już się rozstali, to co w tym złego..ale w sumie, mogłaby go odwiedzić w tym szpitalu czy coś..w końcu jakiś czas byli sobie bardzo bliscy..ale tych wszystkich plotek i tak nie można brać na serio, nie ma nas tam, więc skąd możemy wiedzieć, co się tak naprawdę u nich dzieje

--------------------

niezalogowana ja :)

gość29-08-07, 13:08   cytuj

no skoro już się rozstali, to co w tym złego..ale w sumie, mogłaby go odwiedzić w tym szpitalu czy coś..w końcu jakiś czas byli sobie bardzo bliscy..ale tych wszystkich plotek i tak nie można brać na serio, nie ma nas tam, więc skąd możemy wiedzieć, co się tak naprawdę u nich dzieje

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida