Plotka dodana przez użytkownika andzik_

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

50 najbardziej oczekiwanych albumów

wtorek 22-05-07, czytany: 3584 razy       spears   jackson   madonna  

Wg Billboard'u

SpearsSpears / UK Poster
Billboard opublikował wyniki rankingu na 50 najbardziej oczekiwanych albumów. A oto pierwsza dziesiątka:

1. Britney Spears
2. Michael Jackson
3. Madonna
4. Mariah Carey
5. Rihanna
6. Nicole Scherzinger (from The Pussycat Dolls)
7. The Pussycat Dolls
8. Nelly Furtado (new album in Spanish)
9. Jennifer Lopez (new album in English)
10. Cindy Lauper

hmm... Britney? Ciekawe to będzie

andzik_

Czytaj dalej: Madonna i film? - A ona reżyserem?

 
  Ostatnio dodane fotki Spears:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (12): sortuj ↓  

gość16-06-07, 22:50   cytuj

heh tez chce uslyszec brit

gość23-05-07, 15:57   cytuj

ja czekam z nie cierpliwością na nowy album Brit!!! moze uda sie jej stworzyc cowsik ciekawego:) mam wilka nadzieje ze płytka bedzie super:):) Brit do dzieła!!!:D:D

gość23-05-07, 14:09   cytuj

Michael Jackson - też nie wróżę rewelacji ... on sie wypalil juz dawno temu, pomijajac juz wszystkie inne rzecz ... u know what I mean ...
Madonna - absolutnie mnie nie interesuje, powinna dac ludziom od siebie odpoczac ... czuje przesyt ...
Mariah Carey - wiadomo czego sie mozna spodziewac, pytanie tylko jak to zostanie odebrane przez publicznosc. I mam nadzieje, ze ona w koncu zrezygnuje z tych obcislych tandetnych ciuchow i przestanie powiekszac cycki ... :-)
Rihanna - czyli kobieta nosorożec ... who cares?
Nicole Scherzinger - takze przewidywalna płyta - komercyjny R&B - ale moze byc przyjemnie ...
The Pussycat Dolls - bez Nicole czy z Nicole? Bo ja tam innej, ktora umie spiewac nie slysze ...
Nelly Furtado - tej pani juz podziekuje, niezbyt za nia przepadam ...
Jennifer Lopez - ciekawe ... czy wróci do łask?
Cindy Lauper - nie interesuje mnie zbytnio ...

Osobiscie czekam na nowy album Whitney Houston, uwielbiam jej głos - mam nadzieje, ze nie pogrzebie swojej ostatniej szansy ....



aleś zestawienie zrobiła, niektóre przemyślenia mogłabyś zostawić dla siebie

Bejbe23-05-07, 13:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No tak, tak. JA też już czekam na płytkę Britney, bo była taaaaka fajna *____* Zanim nie wyszła za tego Kevina i nie urodziła 2 dzieci i... aha no tak, miała 17 lat xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: GWEN W CIĄŻY!

Emi22-05-07, 20:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Michael Jackson...hmm

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse nie żyje!

gość22-05-07, 20:34   cytuj

W tytule powinno chyba byc "oczekiwanych" a nie "poszukiwanych"....

plastic_fantastic22-05-07, 19:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Oj Brit pokaze ... brak klasy i marne piosenki cos mi sie wydaje

kitty_kat22-05-07, 19:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Michael Jackson - też nie wróżę rewelacji ... on sie wypalil juz dawno temu, pomijajac juz wszystkie inne rzecz ... u know what I mean ...
Madonna - absolutnie mnie nie interesuje, powinna dac ludziom od siebie odpoczac ... czuje przesyt ...
Mariah Carey - wiadomo czego sie mozna spodziewac, pytanie tylko jak to zostanie odebrane przez publicznosc. I mam nadzieje, ze ona w koncu zrezygnuje z tych obcislych tandetnych ciuchow i przestanie powiekszac cycki ... :-)
Rihanna - czyli kobieta nosorożec ... who cares?
Nicole Scherzinger - takze przewidywalna płyta - komercyjny R&B - ale moze byc przyjemnie ...
The Pussycat Dolls - bez Nicole czy z Nicole? Bo ja tam innej, ktora umie spiewac nie slysze ...
Nelly Furtado - tej pani juz podziekuje, niezbyt za nia przepadam ...
Jennifer Lopez - ciekawe ... czy wróci do łask?
Cindy Lauper - nie interesuje mnie zbytnio ...

Osobiscie czekam na nowy album Whitney Houston, uwielbiam jej głos - mam nadzieje, ze nie pogrzebie swojej ostatniej szansy ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

olciar22-05-07, 19:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wg mnie sie nie pozbiera, a nawet jesli to singiel i tak bedzie kapowaty

kitty_kat22-05-07, 19:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Britney Spears - zgadzam się, nie lubię jej muzyki (może tylko I'm a slave 4 u ...) - ale ciekawi mnie co ona stworzy po tym wszystkim ... chodziaz cudow bym nie oczekiwala, jesli ona nie slucha producentow i robi wszystko po swojemu to to bedzie prawdziwa porazka.
Michael Jackson - też nie wróżę rewelacji ... on sie wypalil juz dawno temu, pomijajac juz wszystkie inne rzecz ... u know what I mean ...
Madonna - absolutnie mnie nie interesuje, powinna dac ludziom od siebie odpoczac ... czuje przesyt ...
Mariah Carey - wiadomo czego sie mozna spodziewac, pytanie tylko jak to zostanie odebrane przez publicznosc. I mam nadzieje, ze ona w koncu zrezygnuje z tych obcislych tandetnych ciuchow i przestanie powiekszac cycki ... :-)
Rihanna - czyli kobieta nosorożec ... who cares?
Nicole Scherzinger - takze przewidywalna płyta - komercyjny R&B - ale moze byc przyjemnie ...
The Pussycat Dolls - bez Nicole czy z Nicole? Bo ja tam innej, ktora umie spiewac nie slysze ...
Nelly Furtado - tej pani juz podziekuje, niezbyt za nia przepadam ...
Jennifer Lopez - ciekawe ... czy wróci do łask?
Cindy Lauper - nie interesuje mnie zbytnio ...

Osobiscie czekam na nowy album Whitney Houston, uwielbiam jej głos - mam nadzieje, ze nie pogrzebie swojej ostatniej szansy ....



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

Tusiaa22-05-07, 19:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

chyba nie czekam na żadną z tych płyt. :p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mama Britney...

gość22-05-07, 19:03   cytuj

No co Britney śpiewa zajebiści:P

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida