Plotka dodana przez użytkownika pussy_with_honey

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Kelly Osbourne schudła

czwartek 24-05-07, czytany: 11787 razy       kelly osbourne   dieta  

Pierwszy krok ma za sobą AKTUALIZACJA

Kelly OsbourneKelly Osbourne / Celebrities
Niemałe zdziwienie gości zebranych na The British Academy Awards wzbudziło pojawienie się Kelly Osbourne. A może nie tyle pojawienie się, co wygląd córki znanego muzyka.

O Kelly ostatnio mało było słychać, a tu nagle okazuje się, że dziewczyna nie próżnowała przez ten czas. Już wcześniej mówiła w wywiadach, że chciałaby schudnąć i być może pójść pod skalpel.

Jedno już ma za sobą , a mianowicie - odchudzanie. Efekt jest widoczny, choć Kelly nieco go popsuła zakładając jaśniutką sukienkę a la baletnica. Kreacja sama w sobie jest słodka, ale przeznaczona dla naprawdę drobnych kobietek. Tak czy owak - Kelly naprawdę wygląda o niebo lepiej, czyż nie?

http://img58.imageshack.u...jpg
http://img441.imageshack....jpg
http://img380.imageshack....jpg


Kelly wcześniej:

http://img258.imageshack....jpg
http://img526.imageshack....jpg
http://img412.imageshack....jpg
http://img353.imageshack....jpg

pussy_with_honey

Czytaj dalej: Specjalistka od zrywnia - Jak w czeskim filmie tak w związku. . .

 
  Ostatnio dodane fotki Kelly Osbourne:zobacz całą galerię »
Nicole Richie i Ke...
Nicole Richie i Ke...
katie holmes,rihan...
katie holmes,rihan...
Lindsay, Kelly, Ma...
Lindsay, Kelly, Ma...
Kelly Osbourne
Kelly Osbourne
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (20): sortuj ↓  

gość16-01-10, 20:26   cytuj

hhmmm.... nee zabardzo ja lubie
no koment xDD
:/

gość10-06-07, 01:10   cytuj

córeczka tatusia ;) nie słychać o niej dużo, ale jest ok. Barwna przynajmniej i inna niż te cholerne hiltonówny.

moim24-05-07, 18:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie wiem ona chyba schudla ale na ta gale specjalnie przytyla bo nie widze roznicy przed i po

gość24-05-07, 18:23   cytuj

tia.. niknie w oczach wręcz -.-
ironia.. ;]

i.

gość24-05-07, 17:53   cytuj

moim zdaniem wygląda słodko:*

gość24-05-07, 17:47   cytuj

Wcale duzo nie schudla, a jesli nawet to i tak wyglada okropnie! te tiulowe falbankowe sukienusie nie pasuja do tej ogromnej babY! Za grosz gustu!

gość24-05-07, 17:45   cytuj

nie widze roznicy

gość24-05-07, 17:36   cytuj

jak dla mnie to ona wygląda tak samo jak wcześniej !

gość24-05-07, 17:00   cytuj

Jakichś wielkich zmian nie widzę, może i trochę schudła, ale nie aż tak zeby sie rzucało w oczy

gość24-05-07, 16:08   cytuj

nic nie schudla

gość24-05-07, 15:12   cytuj

przeciesz ona nie schudla,nadal gruba jaka byla,a ubrala sukienke obcila w tali (penie ledwo odych w niej :) ) i wyglada na szczuplejsza.

olciar24-05-07, 15:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

widac, ze sie zmienila :)
ale niech nie przesadza od razu z takimi sukienkami!!!!

Kotek w Butkach24-05-07, 15:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

obleśna :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość24-05-07, 14:38   cytuj

na pewno zrobiła sobie operację, bo rączki ma nadal pulchniutkie jak u mojej babci^^'

gość24-05-07, 13:56   cytuj

przeciez ona nie schudla ;/ a nawet jesli to dalej jest spasiona i wygląda jak świnka , mogla sie bardziej przylozyc do tej diety i cwiczen

pussy_with_honey24-05-07, 13:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

mi się wydaje, że ona wcale taka brzydka nie jest, tylko nie potrafi o siebie zadbać, nie potrafiła się ubrać ani umalować, teraz jest lepiej, jak tak dalej pójdzie to niedługo z kelly będzie laska :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MC Guru nie żyje!

squall24-05-07, 13:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no byla pasztetem, a teraz jest lekkim pasztetem :P ale nie lubie jej

stacza sie na dno przez ta kase

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zobaczcie jak wygląda nowe mieszkanie DODY!

gość24-05-07, 13:38   cytuj

jest świetna uwielbiam ją :Ddla mnie moze być i chuda i gruba jest bardzo ładna :)

gość24-05-07, 13:30   cytuj

jest dobrze ale może być lepiej

gość24-05-07, 13:27   cytuj

ale pasztet, grubaska na maxa

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida