Plotka dodana przez użytkownika venoom

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Paris Hilton & Dres

niedziela 16-09-07, czytany: 10651 razy       paris hilton  

czyli co nosi nasza księżniczka poza czerwonym dywanem

Paris HiltonParis Hilton / © Chris Hatcher / PR Photos
Paris Hilton zazwyczaj widzimy ją ubraną na czerwonym dywanie. Lecz na co dzień ma trochę inny styl. Oto przykłady jej codziennej garderoby. No tak Paris Kocha Dresy ale trzeba przy tym zauważyć ze świetnie w nich wygląda, ostatnio jednak doszła jej konkurencja w osobie Vanessy Hudgens.
Miłego Oglądania dosyć sporej galerii :


Paris Hilton


http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

http://www.parishiltononl...e=1

venoom

 
  Ostatnio dodane fotki Paris Hilton:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (38): sortuj ↓  

gość01-12-10, 21:11   cytuj

Lubi dresy i ok.Jedno co mi się nie podoba to jej stopy.Ma paskudne powykrzywiane i wielkie stopy!!!!!!!

gość17-09-07, 16:21   cytuj

kozackie ma te wdzianka!!

gość17-09-07, 16:06   cytuj

świetnie wygląda :)

gość17-09-07, 11:38   cytuj

Hm.... nie wiedziałam, że ma takie krótkie nóżki i niskie zawieszenie :)

gość17-09-07, 09:27   cytuj

Wygląda super:)!! a poza tym to co ma niby nosić jesli nie wystepuje oficjalnie? ja sobie nie za bardzo wyobrażam miły weekend nad jeziorem w biurowym stroju.

BLACK_PANTHER17-09-07, 09:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

podobaja mi sie te jej dresy i koszulki (oprócz tych różowych blee ;D) a najbardziej podoba mi się niebieska bluza z kapturem z napisem Faith

gość17-09-07, 01:52   cytuj

W kazdym tym dresie wyglada pieknie! Mi sie najbardziej podoba w tym rozowym! Chcialabym miec je wszystkie!

Dexter17-09-07, 00:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nawet moja siostra Lola poszła w dresie do kościoła...

gość16-09-07, 22:14   cytuj

jo stare te foty

gość16-09-07, 20:15   cytuj

ehh kurcze fajnie jej, tyle butów okularów torebek ubran.. wszysktiego ...
niesprawiedliwe nooo xP

gość16-09-07, 17:31   cytuj

dres, mam dres...

xandra16-09-07, 15:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no na tym 5 wyglada bardzo ładnie :) wszystkich niesteyy nie chce mi sie ogladac, za duzo klikania ;p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lindsay pójdzie w ślady Posh?

gość16-09-07, 14:16   cytuj

czyzby nowa moda?

gość16-09-07, 13:58   cytuj

dresy śliczne ale jeszcze piękniejszy ten jej błękitny bentley...

gość16-09-07, 13:52   cytuj

tyle ze to nie są zwykłe dresy, ale takich firm jak: PRIMP, VICTORIA'S SECRET, JUICY COUTURE

NicoleSearles16-09-07, 13:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

heh akurat takie zdjecia ze na kazdym dres;d ale swietnie w nich wyglada ;)) zazwyczaj jak jaka inna gwiazda wlozy dres to tak sie nie prezentuje ;))

gość16-09-07, 13:44   cytuj

wyglada super, ale skoro ona kazda rzecz zaklada tylko raz to co ona z tym robi?? chyba tego nie skladuje

wow!16-09-07, 13:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Paris jest durna xD ale powiem że wygląda naprawdę ładnie w dresie ;) sama chciałabym miec taką kolekcję ;]]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

gość16-09-07, 13:04   cytuj

Wyglada swietnie. Lecz to wduzej mierze zalezy od jakosci dresow.
Gdybym miala tyle kasy co ona bym wygladala 100xlepiej;]

adulcias16-09-07, 12:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Większość tych dresów jest makabrycznie ohydna... ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Małaszyński w wersji blond

purple16-09-07, 12:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

heh ten artykuł powinien mieć tytuł : Paris & Dres & Komórka ;)

super dresiki ;)
śmieszne jest to jak ktoś ją za to krytykuje, bo u nas po bułki to dziewczyny chodzą poubierane jak na rozdanie oscarów....opcasiki, miniówki, full make up....że niby chcą jak Paris wyglądać...phi

gość16-09-07, 12:37   cytuj

ja sie dziwie ze ona nie ma żadnego tatuażu

ToxicSlut16-09-07, 12:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Oh jaka slodka podusia Hello Kitty. xD
Ona ma boskie dresy,wszystkie mi sie podobaja, szczegolnie bluzy.

gość16-09-07, 12:26   cytuj

Boże ile dresów xD

gość16-09-07, 12:22   cytuj

"Zwykła dresiara... Ma tandetny styl."
Bardzo fajnie wygląda mimo ze nie jestem jej fanką.Dresiara?ona nie ma na sobie byle jakich dresów z bazaru a Juicy couture,2 be free,pink Victoria's Secret

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida