Plotka dodana przez użytkownika venoom

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Fryzury Gwiazd cz.6

wtorek 18-09-07, czytany: 6133 razy       vanessa hudgens  

czyli wyglądać jak Vanessa Hudgens

Vanessa HudgensVanessa Hudgens / © PR Photos
Która Fryzurka Nessy jest jest najfajniejsza ?
 
1. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

7. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

8. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

9. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

10. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

11. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

12. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

13. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

venoom

 
  Ostatnio dodane fotki Vanessa Hudgens:zobacz całą galerię »
Zanessa and Black ...
Zanessa and Black ...
vanessa
vanessa
Vanessa i ????
Vanessa i ????
Miley Cyrus i Vane...
Miley Cyrus i Vane...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (23): sortuj ↓  

Bee-Milian08-03-08, 11:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wszystkie!!!

gość17-12-07, 19:44   cytuj

2. 5. 6. 7. 8.9. 10. 12. 13.

NormaJeane12-12-07, 21:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

6, 9, 10, 12, 13 :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gotowa na wszystko Teri Hatcher

gość04-11-07, 21:54   cytuj

8 i 10 ale i tak ją uwielbiam we wszystkich fryzurkach :)

gość19-10-07, 16:28   cytuj

Vanessa jest ladna latego we wszystkich wyglada ladnie :))))

gość13-10-07, 15:37   cytuj

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 Wszystkie ~!!!!~Ona jest przepiękna !!!!!!!!!!!!1

gość24-09-07, 11:52   cytuj

najbardziej podoba mi sie 12 i 13... :)))

gość23-09-07, 15:19   cytuj

2 ,4 5 6 7 13 10 11

Agniesiaaa22-09-07, 22:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wszystkie fajne oprocz warkoczykóóów :]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria

gość20-09-07, 11:51   cytuj

Wszystkie foty są do bani, ona jest po prostu obrzydliwa, wygląda jakby prosto ze stodoły wyszła.

mally19-09-07, 21:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

od 2,3,6, 9, 10 i 13. ;p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

gość19-09-07, 20:42   cytuj

6, 8, 9, 10, 12, 13... :D

Igunia19-09-07, 20:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wszystkie zdjęcia z opaską no i warkoczyki:)))))))))))))

gość19-09-07, 20:08   cytuj

kazda oprocz 11 hehe :D

gość19-09-07, 19:43   cytuj

bynajmniej 11 najbrzydsza

gość19-09-07, 19:43   cytuj

JAKA ON AJEST BZRDYKA.. a na wiekszosci ma docepiane wlosy wiec pierdolcie sie z atkim czyms

gość19-09-07, 19:41   cytuj

troche wygląda na twarzy jak mała dziewczynka xP ale fakt! jest ładna! x)

gość19-09-07, 19:29   cytuj

Jak ona jest odrazajaca to idz sie lecz Courtney! Ona jest piekna dziewczyna, ladniejszej w tym holiwood nie ma!

Courtney19-09-07, 19:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jak dla mnie ta dziewczyna jest odrazajaca. ale jesli chodzi o fryzure - chyba tylko 9 mi sie podoba

Slodka_Ambrozja19-09-07, 19:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ona te kudly to ma chyba doczepiane

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria w ciąży?

ToxicSlut18-09-07, 20:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Matko, zlituj sie nad nami.! Ile bedzie jeszcze czesci newsow o fryzurach?!

gość18-09-07, 20:34   cytuj

Ona w każdej fryzurze wygląda fajnie. Ale news marny. Właściwie to nie news...

gość18-09-07, 20:03   cytuj

13 zdecydowanie lepoiej jej w dlugich wlosach i grzywce.

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida