Plotka dodana przez użytkownika beyonce2

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Anthony Kiedis ojcem.

środa 03-10-07, czytany: 5209 razy       anthony kiedis  

Nareszcie.

Anthony KiedisAnthony Kiedis / Kozaczek.pl
Wokalista zespołu Red Hot Chili Peppers został ojcem!
Potomek Kiedisa przyszedł na świat rankiem 2 października.
Rodzice dali mu na imię Everly B(dzięki Chihiro).
Dziecko jest wynikiem związku z Heather Christie, 22 letnią modelką.
Można rzec: nareszcie. Wkońcu 45 lat to nie mało.

beyonce2

Czytaj dalej: Nowoczesna Kate... - ... oświadczyła się.

 
  Ostatnio dodane fotki Anthony Kiedis:zobacz całą galerię »
Anthony Kiedis
Anthony Kiedis
Guns N'Roses & RHC...
Guns N'Roses & RHC...
Anthony
Anthony
Anthony Kiedis
Anthony Kiedis
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (13): sortuj ↓  

gość02-01-08, 22:03   cytuj

oż. niemożliwe ;o. haha, jego dziecko urodziło się w ten sam dzien co ja^^. tak, ja i mój zapłon... ale fajniee ;)

gość05-10-07, 14:46   cytuj

gość04-10-07, 19:40

ohhh jak moglam zapomnieć to z tej radosci

gość04-10-07, 19:40   cytuj

Chihiro, również Flea, szesnastego :P

gość03-10-07, 22:28   cytuj

Nie mza za co ;) ---to ja chihiro nie chce mi sie logowac :D :) :*

gość03-10-07, 18:47   cytuj

gratulacje!!!! ale jego dziecko powinno być ze mną...

mally03-10-07, 18:16   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gratulacje! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

aaadolls03-10-07, 16:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a co z jassica stam?? przeciez oni byli calkiem niedawno razem (myslalam ze sa caly czas) zdradzil ja czy sie juz dawno rozstali... wie ktos?

Susie03-10-07, 16:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ale fajnie!!!

gość03-10-07, 16:20   cytuj

Jupi w końcu!:)

zephyr03-10-07, 16:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gratulacje Anthony ;) i.l.you ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość03-10-07, 15:38   cytuj

Gratuluje Antek:) love you :*

chihiro03-10-07, 15:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A synalek ma naimie Everly B :D
zawsze twierdziłam, że w Październiku rodza sie ludzie Inteligentni:
25.10 ja no i Chad :P
a teraz towarzystwa nam dotrzyma Everly B ;) :D

gość03-10-07, 14:47   cytuj

wielkie gratulacje Anthony!!!!

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida