Plotka dodana przez użytkownika girl

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Mary-Kate wszystkich zbawia!

środa 03-10-07, czytany: 5411 razy       mary-kate olsen   weeds  

... i rozdaje całusy.

Mary-kate OlsenMary-kate Olsen / © Janet Mayer / Photorazzi
Mary-Kate rozdaje całusy! Szczęśliwcem okazał się przypadkowy fan, który otrzymał od Mary-Kate buziaka w policzek.

Podczas gdy MK razem z Ashley była w Beatrice Inn, nagle wykrzyknęła: ''Jezus wszystkich ochroni! Ja uchronię wszystkich!'', po czym poczochrała włosy jakiegoś fana, dała mu całusa w policzek i kiedy odchodziła, powiedziała mu: ''Uważaj się za zbawionego''.

W wielu mediach pojawiły się nawet opinie, że Mary-Kate traktuje swoją rolę w ''Weeds'' zbyt poważnie. Przypomnijmy że, gra tam Tarę, zagorzałą chrześcijankę.

girl

Czytaj dalej: Czyżby szykował się nowy romans? - Cameron na randce.

 
  Ostatnio dodane fotki Mary-kate Olsen:zobacz całą galerię »
Elizabeth i Mary-K...
Elizabeth i Mary-K...
Mary-Kate Ashley O...
Mary-Kate Ashley O...
Mary-Kate Ashley O...
Mary-Kate Ashley O...
Mary-Kate Olsen dl...
Mary-Kate Olsen dl...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (17): sortuj ↓  

gość25-01-08, 12:32   cytuj

hehe.. no to chłopak miał szczęście.. xd
albo nie ;d

girl05-10-07, 20:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

"jesli chcesz napisac porzadnego newsa to nie kopiuj go z innych serwisow. ja juz go gdziesz przeczytalam... "

Słuchaj, to że już gdzieś przeczytałaś tego newsa, to nie znaczy, że ja go skopiowałam z innego serwisu. Tak naprawdę każdy kto publikuje jakąś informacje, czerpie podstawy z jakiejś strony internetowej czy gazety. Poza tym zanim coś napiszę najpierw sprawdzam zgodność danego newsa z wieloma zagranicznymi stronami. Więc nie zarzucaj mi tutaj, że "KOPIUJĘ" coś z innego serwisu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Szczerze, kobieco i seksownie

justyna013013004-10-07, 17:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

heh no i niech się chłopak cieszy xP

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda w gwiazdach

gość04-10-07, 17:31   cytuj

nie lubie jej

mally04-10-07, 16:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dobry humor miała to co ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

gość04-10-07, 15:33   cytuj

jesli chcesz napisac porzadnego newsa to nie kopiuj go z innych serwisow. ja juz go gdziesz przeczytalam...

Courtney04-10-07, 14:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

czyli albo miala dobry humor, albo chciala sie powysmiewac z ludzi

xdiamondxbitchx04-10-07, 06:22   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ja tesh miałam ją raczej za snobkę

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sasha Strunin i jej T-Shirt

redlight04-10-07, 04:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Widać ma poczucie humoru i dobrze, nie podejrzewałam jej o to.

zephyr03-10-07, 22:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

haha ;) przynajmniej bylo wesolo ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

dotkliwie pobici03-10-07, 22:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a ja lubię jak gwiazdy pi*****olą konwenanse i robią coś szalonego! nie Wam ją oceniać!

Susie03-10-07, 21:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No i co z tego? Przynajmniej były jaja i fan jest szczęśliwy.

gość03-10-07, 20:53   cytuj

hahah ona jest genialna !!!Wariatka !!!:)

gość03-10-07, 20:46   cytuj

Zajebista dziewczyna xp

gość03-10-07, 20:09   cytuj

muahaha chyba ją trochę poj*bało albo faktycznie się naćpała xD

NicoleSearles03-10-07, 20:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nacpala sie;pp

xandra03-10-07, 19:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

bardzo fajnie gra w Weeds, taka wyzwolona chrześcjanke można rzec, hehe :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lindsay pójdzie w ślady Posh?

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida