Plotka dodana przez użytkownika mally

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Justin prawie najlepszy!

piątek 12-10-07, czytany: 9417 razy       justin timerlake   michael jackson   lista  

O krok od Michaela.

Justin TimerlakeJustin Timerlake / Dlisted
Justin Timberlake jest pierwszym po Michaelu Jacksonie piosenkarzem, który umieścił aż 6 piosenek z jednej płyty na liście 40 najlepszych piosenek.

Ten tytuł zawdzięcza 28 miejscu, które zajął jego najnowszy singiel, "Until The End Of Time". Michael był lepszy tylko o jedną piosenkę - w 1991 roku Jackson umieścił na liście Top 40 aż 7 piosenek z krążka "Dangerous".

Ogromne sukcesy na listach przebojów odnosi płyta Justina, "FutureSex/LoveSounds", która ukazała się we wrześniu ubiegłego roku.

A niżej piosenka, dzięki której jest o krok od rekordu.
 

mally

Czytaj dalej: Teledyskowa biografia Rihanny! - Dla fanów i nie tylko :)

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
hejłobuzy/stylizacjetv
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
HAUL: ORGANIZACJA ...
HEJLOBUZY
HAUL: ORGANIZACJA ...
DZIEŃ 3  KUPIŁAM S...
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 3 KUPIŁAM S...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (41): sortuj ↓  

gość27-06-08, 22:10   cytuj

boże nienawidzę JUSTINA !!!!!!!!

gość23-10-07, 11:23   cytuj

kocham justina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jest boooski!!!

Bad_1220-10-07, 15:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

boshhee on??i ta piosenka on myśli tylko o seksie same tytuły na to wskazują!!a do Michaela to uhuuu brakuje mu jeszcze z nie wiem ile on!!to stara kupa a wgule to mi się niechce czytać tych zdałnionych wiadomośći o biednym Michaelu!!Mike jest najlepszy a wy se gadajcie patafiany co chcecie !!

gość18-10-07, 10:09   cytuj

Chyba o krok od Michaela jesli chodzi o umieszcenie ilości piosenek na liście Top 40 .Bo w innych osiągnieciacch to daleko za nim

zephyr14-10-07, 20:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Hollywood12-10-07, 17:55 zobacz moje komentarze i profil
gość12-10-07, 17:44
Ma duże szanse Michael to nie fenomen !
Za jego czasów nie było godnych rywalizacji w dziedzinie POP teraz to się zmieniło i pogódźcie się z tym że są lepsi ;]
Justina ma tak samo gejowski głosik jak Michael więc ma szansę go pokonać ;D


Holly do niedawna myslalam, ze masz cos w glowie- ale jak widac poza britney nie ma tam nic o muzyce. Justin lepszy od Michaela ? Nawet sam Timberlake nie pokusilby sie zeby cos takiego pwiedziec. Poza tym zgadzam sie z
gość12-10-07, 22:50 , gość12-10-07, 21:30 , gość12-10-07, 21:45.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość14-10-07, 12:26   cytuj

A ty Hollywood widac jak bardzo znasz sie na muzyce.. ;]
Sa ludzie i parapety jak to sie mówi ;) XD

gość14-10-07, 12:22   cytuj

Hahhahah
Dobre sobie...
MJ i JT...
Oczywiście jako artysta młodego pokolenia cieszy się duża passą sławy i drobnych osiagnięć, ale porównywac Justina do Jacksona?
To przesada...
Przypominam, ze ten wymiony sukces MJ jest jednym z licznych jego osiągnięć..
Poza tym sam Timberlake wzoruje się na MJ'u..
Wystarszy obejrzec kilka teledysków..
Sam powiedziłą, ze jego inspisracją jest MJ..
Więc..?
Ehhh...

gość14-10-07, 02:44   cytuj

Porównywać tą miernotę do Micheala Jacksona? Ten chłoptaś mu nie dorasta do pięt. Piosenki MJ miały ważne przesłanie, a to co prezentuje ten panicz to zwykła chała... przykro mi

gość13-10-07, 20:18   cytuj

Ten facet wszystko ściąga od Michaela!

gość13-10-07, 18:55   cytuj

Fajne fajne te piosenki Justina ,ale jakieś takie nie genialne tak jak piosenki Michaela.:/:/:/Ale moze to już nie są czasy na genialne piosenki????

dark_lady13-10-07, 16:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fajne piosenki ma na ostatniej płycie

Susie13-10-07, 14:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jego ostatnia płyta jest świetna!

gość13-10-07, 10:34   cytuj

fajne ma piosenki...lubie go:)najlepszy jest wolny kawalek na koniec piosenki lovestoned:):)

gość12-10-07, 23:35   cytuj

Justin przestań na naśladowaniu Michaela kase zbijac!

gość12-10-07, 22:50   cytuj

Ja mam tylko kilka zdań do napisania w tej sprawie. Myłam, że uda mi się przeczytać ten artykulik bez komentarza bo z reguły tego nie robię ale niestety po przeczytaniu Waszych niektórych wypocin po prostu nie wytrzymałam. Wiec to co chce napisać będzie dość krótkie ale moim zdaniem powinno niektórym osobom coś uświadomić.
Michael do tej pory jest największą ikoną muzyki rozrywkowej, która mimo wielu kontrowersji ma zaskarbiony szacunek i swoje miejsce w sercach wielu milionów osób na całym globie - mimo, że od 6 lat dopiero teraz nagrywa nową płytę. On jak nikt inny posiadł zdolność rozpalania i zdobywania serc milionów, potrafił zainteresować każdym skinieniem palca a co najważniejsze był nowatorem w tym co robił.
c.d.n

mamba26028512-10-07, 22:32   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

uwielbiam go! ... ale tylko jako artyste

gość12-10-07, 21:45   cytuj

Masz racje "PRAWIE"najlepszy "PRAWIE"jak Michael a "PRAWIE"robi wielką RÓŻNICE.

gość12-10-07, 21:30   cytuj

gość12-10-07, 20:48
Hollywood i dalej udowadniasz jaki jesteś niedojrzały. dlaczego "fani św.Michaela Jacksona" mieli by 'zjechac' Mally? Czy napisała coś nie tak? Wiesz, to że ty jesteś jakimś nawiedzonym antyfanem Michaela, to nie zanczy że każdy inny, kto go nie lubi, bądź nie słucha nie musi go obrażac... ja lubie Michaela, Justina nie za bardzo, ale to nie zanczy że go muszę obrażac.. ech, Hollywood zniżasz poziom Kozaczka.

Tak masz racje Holly cierpi na jakąs obsesyjną nienawiść do Michaela do tego stopnia ,ze tworzy newsy ciągle gdzieś go wlepiając tylko po to zeby udowodnić jego niższosć.To chore.A fani Michaela nic nie mają przeciwko Jastinowi tym bardziej że jest on kimś kto roZsławia postać Michaela.
Sprzeciwiamy sie tylko chamskim uwagom pod jego adresem.

wrzb12-10-07, 20:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jak mozna się w nim nie kochać?
najsexowniejszy facet na świecie !
ale to Jacko stworzył nowy styl, niepowtarzalny, Justin go przerabia udoskonala, wcale nie zaprzecza ze podziwia Michaela, ale też z niego nie "czerpie". aaj?!

gość12-10-07, 20:48   cytuj

Hollywood i dalej udowadniasz jaki jesteś niedojrzały. dlaczego "fani św.Michaela Jacksona" mieli by 'zjechac' Mally? Czy napisała coś nie tak? Wiesz, to że ty jesteś jakimś nawiedzonym antyfanem Michaela, to nie zanczy że każdy inny, kto go nie lubi, bądź nie słucha nie musi go obrażac... ja lubie Michaela, Justina nie za bardzo, ale to nie zanczy że go muszę obrażac.. ech, Hollywood zniżasz poziom Kozaczka.

NicoleSearles12-10-07, 20:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a ja wole justinaaaa!!!

gość12-10-07, 18:56   cytuj

pfff... a ja tam na to leję, każdy może mieć swoje zdanie, więc... DLA MNIE Justin jest LEPSZY OD Michaela. Ot co.
xD Ha. i co mi zrobicie?!

gość12-10-07, 18:31   cytuj

pff nie wiem o co się kłócić. Justin jest wielkim fanem Michaela, wiadomo, chce być taki jak on.

Sssandra12-10-07, 18:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

uwielbiam Justina x) całkiem fajna piosenka...^^

Courtney12-10-07, 18:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no i fajnie ;) w sumie malo mowi sie o jego zyciu osobistym, za to docenia sie jego tworczosc :>

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida