Plotka dodana przez użytkownika emily

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Kate Moss świętuje (FOTO)

czwartek 18-10-07, czytany: 13244 razy       kate moss   top shop   moda   kolekcja  

Nowa kolekcja modelki już na rynku.

Kate MossKate Moss / The Sun
Kate Moss świętowała wprowadzenie na rynek swojej świątecznej kolekcji dla angielskiej marki odzieżowej Top Shop. Wspólnie z modelką na imprezie bawiły się takie gwiazdy jak Naomi Campbell, Grace Jones, Lilly Allen i Kate Osbourne.

Moss ubrana była w czarny, satynowy kombinezon oraz metaliczne bolerko.
 


Poniżej kilka kreacji z kolekcji zaprojektowanej przez Kate.

top shop

top shoptop shop

top shoptop hop

top shoptop shop


Całą kolekcję modelki obejrzeć możecie tutaj.

emily

 
  Ostatnio dodane fotki Kate Moss:zobacz całą galerię »
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (37): sortuj ↓  

Anula23-10-07, 19:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajna sukienka i tunika :)

black_cat22-10-07, 17:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajna kurtka:D

gość22-10-07, 15:56   cytuj

a kosztuja ponad 500 zl dokladnie to £95

gość22-10-07, 15:53   cytuj

idz sobie do top shop'u i kup. co za problem?

twiggy20-10-07, 22:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość19-10-07, 21:36
jejku nareszci ebuty ktor mi sie podobaja:) tylko za ile?:( jak wiecie gdzie mozna znalezc cos podobnego(glownie chodzi mi o podeszwe) i e dobrej cdenie to djcie znac...
~Głownie podobne są oficerki, które ostatnio sama zakupiłam.

gość20-10-07, 18:03   cytuj

Zajebista kurteczka!! :):)

gość19-10-07, 21:36   cytuj

jejku nareszci ebuty ktor mi sie podobaja:) tylko za ile?:( jak wiecie gdzie mozna znalezc cos podobnego(glownie chodzi mi o podeszwe) i e dobrej cdenie to djcie znac...

siarrrra19-10-07, 19:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no dobra nie wszystkie, przesadziłam, ale znaczna część mi się strasznie pooooodobaaaa! aa! :D

siarrrra19-10-07, 19:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jak najbardziej pozytywnie! przejrzałam caluśką kolekcję od góry do dołu i jest mega! taki mój stajl ^^ ale niestety mnie na nie nie stać, a chciałabym je [prawie] wszystkie! :D ;]

mamba26028519-10-07, 13:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

kurtka jest PRO

kitty_kat19-10-07, 12:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No wreszcie cos z tymi wlosami zrobila ......

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gKhyrkr@19-10-07, 10:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

kurteczka jest świetna

gość19-10-07, 09:42   cytuj

buty mniam :)

gość19-10-07, 08:50   cytuj

buty boski boskie boskie

gość18-10-07, 23:01   cytuj

na bazarze też można takie ciuchy kupić

gość18-10-07, 22:23   cytuj

Znakomite! Bardzo gustowne tylko szkoda,że w czerni. A Kate wygląda znakomicie!

gość18-10-07, 22:07   cytuj

CZY KATE MA ZEZA?!?! patrz 1 fotka, i inne w starszych niusach

terka18-10-07, 21:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

czerna sukienka jest superoska

gość18-10-07, 18:58   cytuj

Kate ma zeza: jedno oko na maroko a drugie na Zgierz

Koza18-10-07, 18:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Łaaadne xD xP Zwłascza ta bluzka ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Pierwsza miłość" - koniec!

gość18-10-07, 18:29   cytuj

ja też tak mam z okiem .... i wcale mi się to nie podoba :P ... :/

Courtney18-10-07, 18:01   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hmm, nie wiedzieliscie, ze Kate ucieka oko? ;P na wiekszosci zdjec/ reklam to widac ;)) ale u wieeeelu ludzi wystepuje takie oslabienie jednego oka ;) jednak ona ze wszystkim wyglada ladnie

Courtney18-10-07, 18:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

slicznie wygladala... no i calkiem fajne ciuchy

gość18-10-07, 17:54   cytuj

ojej ma cos z galkami ocznymi,ale czy to nie dodaje jej uroku?:)

gość18-10-07, 17:53   cytuj

stara wiadomosc o tej kolekcji,bo juz od dawna jest w necie
btw Kate jest cudowna i genialna

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida