Plotka dodana przez użytkownika nitunia

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Monika Brodka ma szanse...

sobota 27-10-07, czytany: 5043 razy       monika   brodka   nagrody  

zdobyć Oskara.

MonikaMonika / © KAPiF/ K302689F
Fashion Magazine nominował Monikę Brodke do nagrody Oskar Fashion 2007 jako najlepiej ubraną Polke w kategorii "Piosenkarka".

Uroczysta Gala i rozdanie nagród w kategoriach: Aktor, Aktorka, Piosenkarz, Piosenkarka, Osobowość Mediów, Biznes, Dziennikarz, Prezenter, Ludzie Mody odbędzie się dnia 18 listopada.

Nagrody są wyrazem "uznania dla umiejętności odnalezienia własnego stylu, oraz doboru stroju do własnej osobowości, miejsca i czasu".

15 listopada Monika Brodka ma szansę zdobyć jeszcze jedną nagrodę Złotego Dzioba Radia WAWA 2007.
Ponadto piosenkarka może otrzymać wyróżnienie od serwisu Onet.pl przyznawane najlepszemu wideoklipowi za teledysk do piosenki "Miał być ślub".

nitunia

Czytaj dalej: Clumsy-Fergie - Fotki

 
  Ostatnio dodane fotki Monika:zobacz całą galerię »
Monika Rosca
Monika Rosca
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
Monika Brodka
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (12): sortuj ↓  

gość09-11-07, 00:37   cytuj

Fashion Magazine to najbardziej profesjonalne polskie czasopismo o modzie a Oskary Fashion to jedna z bardziej prestiżowych imprez tego typu w Polsce. Skoro Brodka została nominowana do nagrody to naprawdę musi być jedną z najlepiej ubierających się piosenkarek w Polsce. Tylko pogratulować.

gość27-10-07, 17:33   cytuj

Ubrana może i tak, ale ten niedobrany podkład...

Anuss27-10-07, 16:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ubiera sie srenio...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Złote Globy 2009

granatowa27-10-07, 14:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

zasłużyła. mam nadzieję że wygra.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Na scenie i na zakupach.

gość27-10-07, 13:03   cytuj

Jak dla mnie ubiera sie ładnie,ale bez rewelacji.

gość27-10-07, 12:14   cytuj

ona jest boska. we wszystkim co robi - swietnie wyglada, super sie ubiera, ma swoj styl i PIEKNIE spiewa. :)

oczywiscie to sprawa gustu.. ale sa tez tacy co zazdroszcza...

Sharis27-10-07, 11:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

podchwytliwy podtytuł ;)

Nawet fajne ma niektóre piosenki Brodka - zwłaszcza "My" i "On"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Duch Michael'a Jackson'a

Carmen27-10-07, 11:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie lubię jej... Nudne ma piosenki xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Miley Cyrus

nitunia27-10-07, 11:22   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ona grała na skrzypcach w zespole z moją koleżanką, lubiły sie bardzo, teraz jak wygrała idola itd to się do niej nie odezwała ani razu :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ania Świątczak urodziła !...

domiskuuk27-10-07, 11:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

tzn nie ja gralam tylko ona grala-sorki literowka

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jordan na Eurowizji 2005.

domiskuuk27-10-07, 11:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie lubie jej,gralam z moim ojcem w zespole w zywcu,dukat sie nazywali,potem oni ja wepchneli do idola,a ona wygrala i obrocila sie do nich dupa a po pol roku upomniala sie o mikrofon za 50 zl.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jordan na Eurowizji 2005.

hunny_bunny27-10-07, 11:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ale zaszczyt...żal.pl

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida