Plotka dodana przez użytkownika hermiona granger

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Keira księżną

czwartek 01-11-07, czytany: 9268 razy       keira knightley   rola   film   dama   piraci z karaibów   foto  

Zdjęcia z planu

Keira KnightleyKeira Knightley / Elle cover
Keira Knightley znów gra damę z XVIII wieku. Tym razem jednak nie ma pod suknią pirackiego wdzianka :) Bohaterka filmów takich jak "Piraci z Karaibów" czy "Duma i uprzedzenie" często podkreśla, że chciała być wojowniczką, a nie księżniczką. Hmm.. chyba jednak reżyserzy widzą ją nieco inaczej niz ona sama siebie.. :)
Oto kilka zdjęć z planu nad którym Keira właśnie pracuje "The Dutchess" (tłum."Księżna").

http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg
http://www.keiraknightley...jpg

hermiona granger

 
  Ostatnio dodane fotki Keira Knightley:zobacz całą galerię »
Keira Knightley
Keira Knightley
Keira Knightley
Keira Knightley
Keira Knightley
Keira Knightley
Keira Knightley
Keira Knightley
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (14): sortuj ↓  

gość27-01-08, 15:02   cytuj

Hehe :)) Fajnie. Księżna z XVIII w. z coca-colą xD

monorola02-11-07, 19:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wygląda świetnie, ma suer figure

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lindsay i Samantha

NicoleSearles02-11-07, 15:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wyglada super! troche jak biedronka;d

gość02-11-07, 11:40   cytuj

z tyłu plecy z przodu plecy...

Courtney01-11-07, 22:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wyglada komicznie ;D

Koza01-11-07, 21:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Heh xD A przy okazji.. Fajny nick xD ^^

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Pierwsza miłość" - koniec!

gość01-11-07, 21:16   cytuj

jest śłiczna:) bardzo ją lubię :)

gość01-11-07, 20:53   cytuj

Ma dziwna szczękę ale ogólnie to jest przyjemna

kikay01-11-07, 19:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ladnie wyglada ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Agnieszka Włodarczyk „Zawsze byłam” teledysk

gość01-11-07, 19:18   cytuj

fryzura włąsnie jej pasuje Susie... to są temte czasy xD

patrycja1901-11-07, 19:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

super wygląda :P

Susie01-11-07, 18:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fryzura jej nie pasuje :)

gość01-11-07, 17:29   cytuj

Śliczna jak zawsze ;]

gość01-11-07, 17:13   cytuj

Ładnie wyszła na fotkach xD

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida