Plotka dodana przez użytkownika lilka

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowa piosenka kapeli Doherty'ego.

piątek 09-11-07, czytany: 3887 razy       pete doherty   babyshambles   piosenka   klip   płyta  

'There she goes'

/ © PR Photos







Prezentuję Wam nową piosenkę kapeli Babyshambles.
Piosenka pochodzi z albumu 'Shotter's nation', który można już nabyć w Polce. Wcześniej 'Delivery' teraz 'There she goes'. Która piosenka z nowej płyty Babyshambles bardziej Wam się podoba ??? A może obie ??? Bo mi zdecydowanie obie piosenki . Wyrażajcie swoje zdanie w komentarzach. Smacznego :D
 

'There she goes' <--wersja bez klipu






'There she goes' <---- wersja live





Delivery


lilka

 
  Ostatnio dodane fotki :zobacz całą galerię »
Thylane Blondeau
Thylane Blondeau
Thylane Blondeau
Thylane Blondeau
Izabella Scorupco
Izabella Scorupco
supermodelki
supermodelki
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (11): sortuj ↓  

gość12-02-08, 11:52   cytuj

Babyshambles są najlepsi.Pete Doherty ma wspaniały głos

Grace11-11-07, 22:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

On jest niesamowity :) Uwielbiam go :)

gość10-11-07, 13:16   cytuj

o ludzie...żałosne.There she goes powstało wcześniej niż Delivery.co z tego że było pierwszym singlem?drugim i tak jest You talk.jak nie wiecie to nie piszczie. Nowa piosenka Pete'a Doherty'ego...sprzed 4 miesięcy haha.co nie zmienia faktu że jest świetna

Susie10-11-07, 11:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Niezłe, ale wolę Delivery.

Courtney10-11-07, 10:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

obie fajne, ale na razie jestem ZA delivery ;)))

gość10-11-07, 10:20   cytuj

roznia sie charakterem, wiec trudno porownywac. z najnowszej plyty polecam 'baddies boogie' i 'deft left hand'. radze tez zapoznac sie z pierwsza plyta 'dwon in albion' i jego dawnymi dokonaniami z the libertines, bo to juz klasyki wrecz. nie cale zycie trzeba sluchac rihanny.

Princessy09-11-07, 23:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie znosze go....!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hey MTV pokonali Feel

marcia09-11-07, 23:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie w moim guscie

gość09-11-07, 21:46   cytuj

Uwielbiam delivery, bardzo podoba mi sie styl babyshambles

twiggy09-11-07, 21:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

`Delivery` wprost kocham.
`There she goes` też jest niezłe.
Są na prawdę dobrzy.

blair09-11-07, 20:38   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

obie są niezłe ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Paris i Benji znowu razem?

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida