Plotka dodana przez użytkownika cherbett

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Ania Przybylska (FOTO)

sobota 10-11-07, czytany: 36508 razy       anna przybylska   ania przybylska   film   serial  

Na planie "Kryminalnych"!

Anna PrzybylskaAnna Przybylska / Gala
Na plan "Kryminalnych" przyleciała prosto z Turcji. Ania Przybylska, bo to o niej mowa, zagra w 89 odcinku tvn-owskiego serialu.

Aktorka zagra Edytę - pracownicę lombardu ale nie tylko: jak się okaże, jej bohaterka jest także niebezpieczną oszustką, zamieszaną w morderstwo i kradzież dzieł sztuki. Edyta będzie robiła wszystko aby zaprzyjaźnić się z Basią (Magda Schejbal) - nie będzie to jednak przyjaźń bezinteresowna...

Zdjęcia z odcinka z Anią:
 
























cherbett

Czytaj dalej: Sylwester przed telewizorem? - TVP2, Polsat i TVN będą walczyć o widza do samego końca roku

 
  Ostatnio dodane fotki Anna Przybylska:zobacz całą galerię »
Najpiękniejsze akt...
Najpiękniejsze akt...
Olga Kurylenko
Olga Kurylenko
Olga Kurylenko
Olga Kurylenko
Olga Kurylenko
Olga Kurylenko
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (40): sortuj ↓  

gość17-11-07, 12:53   cytuj

jest najpiękniejsza:)

gość13-11-07, 16:40   cytuj

ale ona ładna.....

gość12-11-07, 22:11   cytuj

Ona jest PIEKNA i niech wszystkie szkielety Angeliny i te inne badziewiary z rozczochranymi wlosami typu Moss sie chowaja. To jest babka, ma dzieciaczi, meza nie robi skandali, MA KLASE. Bardzo ja lubie.

gość12-11-07, 15:30   cytuj

Naprawe jest prze sliczna i taka dziewczeca ma sliczne duze oczy duze ponetne usta maly nosek i sliczne biale zeby piekna babka:)

gość12-11-07, 15:12   cytuj

jaka ona ZGRABNA SZOk

gość12-11-07, 14:57   cytuj

anie jest cudowna wyglada wrecz zjawiskowo

gość11-11-07, 18:30   cytuj

za co ja lubie - nie ma parcia na szklo. Nataszo - ucz sie:)

gość11-11-07, 11:26   cytuj

czasem wygląda jak Alba

Martyna11-11-07, 10:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jedna z najpiękniejszych polskich aktorek.

gość11-11-07, 10:40   cytuj

o, jakie sexy różowe wdzianko;p ;p
bleeee;]

gość11-11-07, 10:36   cytuj

widziałam ten odcinek ona jest piękna:)

gość11-11-07, 10:25   cytuj

Śliczna... Jak to wczoraj obejrzałam, to normalnie szkoda mi jej było, że lekko przygłupawą Edytę zagrała :d

gość11-11-07, 08:25   cytuj

zgapaia od alby wyglada tak jak ta w honey

gość11-11-07, 00:27   cytuj

sliczna jest i ma to cos co rzadko ktrora z nas ma bedac dojrzala kobieta ma w sobie cos z dziecka jest taka slodka :p

gość10-11-07, 23:12   cytuj

ale śliczna :)

gość10-11-07, 22:52   cytuj

przecietna i zrobiona ale fajna róla bedzie

gość10-11-07, 21:09   cytuj

NIE LUBIE JEJ , MA W SOBIE COS TAKIEGO CHAMSKIEGO

Balerinka9410-11-07, 20:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ślicznaa kobitka ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MySpace.com

gość10-11-07, 20:10   cytuj

ale lala. tylko z różem trochę przesadzili...

spalona_przez_slonce10-11-07, 19:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Przybylska jest bardzo ładna,
Ale rolę będzie miała 'różową' ;]

Sssandra10-11-07, 19:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładna jest

gość10-11-07, 18:19   cytuj

Fajne fotki;) mojaa siora ma taka sama bluzke na przedostatnim zdjeciu ostatnim:D heh

punky_princess10-11-07, 18:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Już po tych fotkach można stwierdzić, że owa Edyta bedzie zmanierowaną lalunią.
Za to Przybylska to faktycznie piękna kobieta.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zac zapuszcza

gość10-11-07, 17:43   cytuj

Czy słowo "zagra" jest tu odpowiednie? Jest ładna i nic poza tym.

gość10-11-07, 16:34   cytuj

Przybylska naprawdę ładna kobieta..troszkę podobna do Alby na niektórych zdj

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida