Plotka dodana przez użytkownika ellis

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Płyta Edyty zyskała status...AKTUALIZACJA

sobota 01-12-07, czytany: 12946 razy       edyta górniak  

A no właśnie, jaki?

Edyta GórniakEdyta Górniak / © KAPiF
Kiedyś Doda chwaliła, że jej płyta "Diamond Bitch" pokryje się diamentem. Ale czy tak się stało? Płyta sprzedała się w 37 tys egzemplarzy. A miało być 150.000 tys...
Tymczasem, kiedy Ibisz zapytał Edytę Górniak, jakim statusem pokryła się jej płyta. Ta na początku skromnie unikała odpowiedzi, ale później wyznała:
-Moja płyta pokryła się diamentem!
Edytka bardzo skromnie pokazała Elektrodce, na co ją naprawdę stać.

Warto przypomnieć, że na początku kariery, jej płyty sprzedawały się w 600.000 tys egzemplarzy...

Jednak to jest platyna.
-Kobietom zdarza się pomylić diament i platynę.-skomentowała Edyta.
Według źródeł sprzedała 50 tys płyt w miesiąc. I tak ma przewagę, Doda sprzedała 37 tys w 4 miesiące.

ellis

Czytaj dalej: Oni powiedzieli sobie sakramentalne "tak" - śluby, o których było głośno w 2007 roku

 
  Ostatnio dodane fotki Edyta Górniak:zobacz całą galerię »
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (89): sortuj ↓  

ellee15-02-08, 18:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no super edyta nr1 doda dno

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Dla tych wszystkich, którzy sądzą...

gość19-01-08, 00:28   cytuj

gość, 02-12-07, 09:11 napisał(a):

fakt jest jeden : jest jeszcze okolo 37.000 ludzi w Polsce, ktorzy sluchaja byle chujstwa


To nie ludzie to rodzina Dodzi kupowala :D ahahahahaha

zephyr03-12-07, 12:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wiadome, Edyta to klasa. Nie wyobrazam sobie dody, ktora spiewa jakakolwiek piosenke Edyty.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość03-12-07, 09:18   cytuj

gość03-12-07, 09:15
wcale nie prawda - płyta jest do kupienia kosztuje ok 30 zł !!!

gość03-12-07, 09:15   cytuj

tylko że płyta Edyty była dodawana do Wyborczej.

gość02-12-07, 16:03   cytuj

nienaiwdze Dodyyy wczoraj u mnie byla grupa operacyjne i z niej zdarla kocham ich za to nawet powiedzialam to mieszkowi ;d

apologize02-12-07, 12:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie lubię obu pań,ale gdybym miała wybierać,to wolę Edytę,przynajmniej jest kulturalna i wychowana!!!

gość02-12-07, 09:11   cytuj

fakt jest jeden : jest jeszcze okolo 37.000 ludzi w Polsce, ktorzy sluchaja byle chujstwa

gość02-12-07, 08:13   cytuj

50 tys płyt płyt to i tak dużo. Super Edzia, moja cyganska księżniczko, jesteś lepsza niż ta sterydziara doda

gość02-12-07, 00:53   cytuj

cyt"buhahha..ale siara... jak mozna pomylic diament z platyną???:| i to na własnej płycie:| chyba jej sie marzy diament jednak platyna.... i sie nie podniecajcie tak ze dokopała Dodzie.. (buhahaha. ale siara.) "

I kolejna fanka Dorotki. Nie wiem z czego się cieszysz bo Edyta Dodzie i tak dokopała, w miesiąc sprzedała więcej płyt niż Dorotka w 4 miesiące

nie Fanka:| tylko fan:D:D:D w sumie 17 lat:D:D:D:D wali mnie to czy jej dokopała czy też nie:D edytka pewnie sama kupuje te płyty:D

gość01-12-07, 23:37   cytuj

Gratulacje!!!!!!!!-zwłaszcza, że Edyta nie ma poparcia wsród największych komercyjnych stacji radiowych. Szkoda, że zamiast grać nowe utwory Edyty wolą grać taką szmirę jak m.in G. Andrzejewicz czy Dodę

gość01-12-07, 23:29   cytuj

cyt"buhahha..ale siara... jak mozna pomylic diament z platyną???:| i to na własnej płycie:| chyba jej sie marzy diament jednak platyna.... i sie nie podniecajcie tak ze dokopała Dodzie.. (buhahaha. ale siara.) "

I kolejna fanka Dorotki. Nie wiem z czego się cieszysz bo Edyta Dodzie i tak dokopała, w miesiąc sprzedała więcej płyt niż Dorotka w 4 miesiące.

ktos01-12-07, 22:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no wlasnie wiec edyta jednak jest lepsza. mozna powiedziec maly diamencik. a doda mala platyna hahahahaha...
i co gosc na to?

ktos01-12-07, 22:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dokopala bo w ciagu miesiaca ma juz platyne a doda kiedy wydala plyte?

gość01-12-07, 22:28   cytuj

buhahha..ale siara... jak mozna pomylic diament z platyną???:| i to na własnej płycie:| chyba jej sie marzy diament jednak platyna.... i sie nie podniecajcie tak ze dokopała Dodzie.. (buhahaha. ale siara.)

ktos01-12-07, 22:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

teraz dowiedzialem sie o tym nie diament tylko platyna

ktos01-12-07, 22:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

pomylka
platyna jeszcze :)
hahahaha
no dalem sie oszukac

ktos01-12-07, 22:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

doda musi wiedziec ze do piet nie dorasta edycie. mi sie podoba to ze doda jest tez wtrącona do tego tematu. musi wiedziec ze zawsze bedzie za edyta. tyle mam do powiedzenia

ktos01-12-07, 22:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

to co ze spiewac umie dioda ale slabsza jest niz edyta. wiec nie ma co pisac o diodzie. edyta gora

gość01-12-07, 22:02   cytuj

nie trzeba bylo do tego newsa dodawac dody.... spiewac umie, ale po dzisiejszym josiu stwierdzam, ze jest jedna z najsztuczniejszych osob w polskim showbiznesie

ktos01-12-07, 21:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

napisalem nie na temat, sorry

ktos01-12-07, 21:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

zalozylem konto ale co dalej :(

ktos01-12-07, 21:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

edyta diamentowa!! super

Ellis01-12-07, 21:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Zacieram ręce ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney w szkole tańca

Kotek w Butkach01-12-07, 21:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ellis, squall dał jej bana na pisanie newsów

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

strony
1 2 3 4
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida