Plotka dodana przez użytkownika granatowa

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Paris reklamuje szampana w puszce.

niedziela 16-12-07, czytany: 10132 razy       paris hilton   reklama   kampania   sesja  

Porcja 'promo' zdjęć.

Paris HiltonParis Hilton / Elle magazine
Pojawiły się nowe fotki z kampanii reklamowej szampana w puszce Rich Presseco. 20 procent dochodu ze sprzedaży szampana zostanie przekazane na fundację dostarczająca wodę pitną mieszkańcom terenów, gdzie jest o nią bardzo trudno. Linia szampana jest własną linią pani Hilton.

Więcej przeczytacie tutaj - http://www.kozaczek.pl/pl...681

A oto dosyć spora porcja fotek promocyjnych :)

[Gdyby fotki się nie wyświetlały odśwież stronę lub naciśnij CTRL i F5].
 
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

granatowa

 
  Ostatnio dodane fotki Paris Hilton:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (34): sortuj ↓  

pixi01-01-08, 19:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

oryginalny pomysł

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Baby Shower Jamie Lynn Spears

andzia20127-12-07, 15:32   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nawet fajne !

anuleczka2118-12-07, 21:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

łał no super ............

gość18-12-07, 20:39   cytuj

wino mus. w puszce? a jak to odkorkować?

;)

gość18-12-07, 17:46   cytuj

y lol. jak moglas widziez 1 i 3 fotke rok temu skoro to nowe ! pomysl troche czlowieku

gość18-12-07, 17:20   cytuj

1 i 3 foka to są stare fotki widziałam je chyba z rok temu!!
reszta jest ok

gość18-12-07, 15:53   cytuj

może ona i jest głupia ale większość z Was zazdrości jej pieniędzy i urody(bo ona do najbrzydszych nie należy)!!

aniabee1018-12-07, 13:16   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie podoba mi sie.

gość18-12-07, 12:36   cytuj

co ma?? chyba głupi/a jesteś..

gość18-12-07, 12:17   cytuj

oo , Paris to ma niezły bębenek :D :p ale w sumie to dobrze , że nie jest szkieletem , tylko ma trochę ciałka;)

Sssandra17-12-07, 20:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie podobają mi się te zdjęcia

NicoleSearles17-12-07, 19:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie podoba mi sie.

wrzb17-12-07, 17:16   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

to jest stara kampania, nowe jest tylko zdjęcie na pustyni

gość17-12-07, 15:46   cytuj

paskudna sesja wedlug mnie ;/ jedynie fotka ze złotą paris mi sie podoba

Riri17-12-07, 15:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Co zo pozy.. ;/ Eh nie podoba mi się, ale dobrze chciaż, że to na jakiś szczytny cel.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Beyonce nagrywa nową płytę!

bubu1111117-12-07, 09:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Dobrze że cel szczytny

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa piosenka Ashley Tisdale

Susie17-12-07, 06:57   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nawet ładne.

gość17-12-07, 00:58   cytuj

o fajny taki szampan jak sie odlicza do 12 na stoku, a potem back to hotel mozna normalna butelke otworzyc :)

gość16-12-07, 23:18   cytuj

granatowa, 16-12-07, 19:02 napisał(a):

promo - promocyjne xd
PS. Ty chyba nie wiesz co to porno ;]

Granatowa, bardzo chrowałaś jak na lekcjach polskiego były zajęcia o ironii??

gość16-12-07, 22:28   cytuj

eee ale to są stare fotki, tylko ta jedna na której Paris jest złota jest nowa. Reszta t relkama napoju energetyzującego i można je oglądać już baaaardzo dłuuuuugo.

gość16-12-07, 22:12   cytuj

ale ona robi głupie miny...

gość16-12-07, 21:49   cytuj

na jednym ze zdjec (chyba 7 ) wyglada jak zaba hahahaha ;)

wow!16-12-07, 21:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

W tych 'sexy' pozach jak się tak wygina jest śmieszna xDD żal ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

Salianka16-12-07, 20:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A jeden z tych kociaków szykuje się ją zjeść :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Najlepsi aktorzy młodego pokolenia

adulcias16-12-07, 20:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Brzydko wygląda,ale szampan w puszcze jest fajny. :0

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Małaszyński w wersji blond

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida