Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowy teledysk Ashlee Simpson

środa 19-12-07, czytany: 10402 razy       ashlee simpson   teledysk   outta my head  

zobacz "Outta My Head"

Ashlee SimpsonAshlee Simpson / © PR Photos
Poniżej możecie obejrzeć nowy teledysk Ashlee Simpson - Outta My Head . Jak powiedział chłopak Ashlee, Pete Wenz,"w tym klipie twórczość Salvadora Dali spotyka się z filmem Być jak John Malkovich".
Osobiście więcej niż Salvadora Dali, widzę w tym teledysku wpływu Gwen Stefani, ale sami oceńcie....
 

goldfish

Czytaj dalej: Nie ukryjesz się przed paparazzi - Jessica Alba - najnowsze zdjęcia

 
  Ostatnio dodane fotki Ashlee Simpson:zobacz całą galerię »
Ashlee I Pete
Ashlee I Pete
Lindsay Lohan i As...
Lindsay Lohan i As...
Pete & Ashlee
Pete & Ashlee
Ashlee Simpson(twi...
Ashlee Simpson(twi...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (39): sortuj ↓  

magdaxxx26-01-08, 11:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajna piosenka, teledysk też mi się nawet podoba:)

SilentHill25-12-07, 01:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no dobra, może i troche surrealizmu tam jest, ale żeby od razu rzucać Dalim?
piosenka nie podoba mi się ani troche.

Grace22-12-07, 21:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Słyszę pierwszą jej piosenkę i podoba mi się

martkkka22-12-07, 20:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

one wszytskie będę wyglądaoły ja własne klony...rezcywiśnie nieźle z Gwen zerżnęła..a piosenka spoko

Mysia22-12-07, 19:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Mi sie piosenka bardzo podba, gorzej z telesykiem, ale moze byc :D

gość21-12-07, 15:28   cytuj

piosenka nawed nawed, plus dla Ashlee że nie jest taka cukierkowa jak jej siostra, ma własny styl i to jest fajne... natopiast teledysk ma trochę podobny do Gwen Stefani

gość21-12-07, 14:23   cytuj

aaa... zakochalam sie extra musze na sywlku ta pioseneczke poscic:*

Anuss21-12-07, 12:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wokal obrzydliwy, piosenka nie wpadająca w ucho, a teledysk żałosny. Zepsuła świetny pomysł Gwen Stefani.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Złote Globy 2009

gość21-12-07, 11:56   cytuj

dziadoska piosenka bez sensu brzydko spiewa i wogule! a teledysk faktycznie podobny do stylu gwen stefani....zwlaszcza to na tej kostce rubika..;/

gość21-12-07, 11:37   cytuj

beznadziejna piosenka, glos tez ma okropny;/ niech zostawi spiewanie i zajmie sie czym innym

gość21-12-07, 09:34   cytuj

zajebiste, nie takie cukierkowe jak jej siostry laleczki

gość21-12-07, 01:15   cytuj

w tej scenie z kaftanem to nawet inspiracja Mansonem by sie zmiescila ;-)piosenka jest swietna - az trudno uwierzyc, ze to Simpsonowna;-) a teledysk? pomysl ambitny, ale wykonanie wogole nie oddaje dramatyzmu zalozen;-)

xThaPrincezzx20-12-07, 21:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

MONTAZ jest swietny tylko i tak mnie nudzi ....

Sharis20-12-07, 19:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Teledysk świetny - zwłaszcza ujęcia na kostce rubika mi się podobają, ale znacznie lepiej oglądać go bez dzwięku bo piosenka jest totalnie irytująca.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Duch Michael'a Jackson'a

żabcia20-12-07, 16:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

tak jak lubie jej niektóre piosenki, tak to jest rypanka!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ashlee Simpson...

gość20-12-07, 15:36   cytuj

Teledysk jest niesamowity piosenka dobra na imprzeke:)))) ja bardzo lubie Ash jest o wiele lepsza od Jess, ale fakt troszke w tym teledsyku cos gWen ale tylo troszke:))) xD

gość20-12-07, 13:51   cytuj

nawet,nawet

gość20-12-07, 12:22   cytuj

świetnie ;) jeśli cała płyta będzie w takim klimacie to muszę ją koniecznie mieć ;)

gość19-12-07, 23:46   cytuj

Asley potrafi sie z siebie śmiać. Jess nie dałaby się ubrać w kaftan- bo miałaby za mały dekolt :)

gość19-12-07, 23:45   cytuj

super!!!!!!!!!!!!!!!!!! bedzie hitem na sylwka:)

gość19-12-07, 23:22   cytuj

mimo, ze jej nie lubie, to przyznam ze piosenka fajna, bedzie hicior :)

gość19-12-07, 21:28   cytuj

cudowny teledysk i cudowna pioseneczka :D:D taka inna niz wszystkie :D:D bardzo pozytywnie !!

Salianka19-12-07, 19:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Piosenka średnio mi się podoba, bo jej głos mnie po prostu irytuje, ale teledysk to mistrzostwo. Alan Ferguson odwalił kawał dobrej roboty :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Najlepsi aktorzy młodego pokolenia

gość19-12-07, 19:17   cytuj

Piosenka jest super bardzo mi sie podoba juz nawet nie wspamne o teledysku bo jest swietny...w szczegolnosci moment kiedy Ashlee jest w psychiatryku:D Uwielbiam ja ma swietne pisoenki min Love i Boyfriend...Jej siostra niech sie schowa bo jej nie dorowna nigdy...:)

gość19-12-07, 18:50   cytuj

dobra jest ta piosenka

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida