Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Christina Aguilera w dniu urodzin - FOTO

środa 19-12-07, czytany: 15436 razy       christina aguilera   jordan bratman   zdjęcia   ciąża   dziecko  

+ najnowsze plotki dotyczące przyszłej mamy

Christina AguileraChristina Aguilera / prphotos
Christina Aguilera świętowała wczoraj swoje urodziny wraz z mężem w jednej z knajpek w Beverly Hills.
Poniżej możecie zobaczyć, jak prezentowała się przyszła mama.

W sieci pojawiło się też trochę nowych plotek dotyczących piosenkarki i jej ciąży. Oto kilka z nich:

- Christina ma zaplanowane cesarskie cięcie na 10 stycznia, ale prawdopodobnie będzie musiała zmienić termin
-wokalistka będzie mieć drugi baby shower. Tym razem odbędzie się w Hotelu Bel-Air, a zaproszeni będą jedynie najbliżsi przyjaciele gwiazdy
-Jeśli chodzi o imię dla dziecka, parze podoba się Jackson Jake, ale zastanawiają się też nad imieniem Max

Czy te plotki okażą się być prawdą, przekonamy się już wkrótce.
 
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

goldfish

Czytaj dalej: Beyonce promuje perfumy - zdjęcia z Mediolanu

 
  Ostatnio dodane fotki Christina Aguilera:zobacz całą galerię »
Christina Aguilera
Christina Aguilera
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (39): sortuj ↓  

Sharis20-12-07, 17:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ale duża jest ( nie krytykuje - stwierdzam fakt :P).
Dzidzius juz niedługo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Duch Michael'a Jackson'a

gość20-12-07, 17:03   cytuj

gość, 19-12-07, 23:31 napisał(a):

kitty_kat, 19-12-07, 20:47 napisał(a):



gość, 19-12-07, 12:25 napisał(a):





mam jej najnowszą perfumę. powiem jedno-B O S K A. cena już mniej:/ ale się opłaca:)









A coz to za słowo "perfuma"??? Boże!!! Litości!!!






przeczytaj sobie książkę 'Pachnidło' tam bardzi często pojawia się słowo 'perfuma' i uwierz jest normalne :):) pozrdawiam :*


Sloneczko,w języku polskim nie ma słowa PERFUMA.Istnieje tylko i wylacznie liczba mnoga,a przytaczanie pachnidla nie jest zbyt rozsadnym pomyslem,gdyz tlumaczenia maja to do siebie ze sa przekladane doslownie,np. zimistrz - nowe slowko stworzone na potrzeby ksiazki prachetta,co nie znaczy,ze takowe istnieje w poprawnej polszczyznie:)mnostwo ludzi mowi ide uzyc perfumy,ale raczej w formie zartu i celowego przekrecania wyrazow - natomiast takie slowo NIE ISTNIEJE w slowniku jezyka polskiego.

gość20-12-07, 16:58   cytuj

gość, 19-12-07, 19:03 napisał(a):

ona jest w 8 miesiącu... powinna odpoczywać !! a jeszce se w wysokich butach chodzi... Krysia ty chcesz mieć dziecko z krzywym kręgosłupem ??


Lol:D:D:Dhehehe:D dziecino,zanim cos napiszesz,zastanow sie czy to co chcesz napisac ma sens:)dziecko z krzywym kregoslupem:D:D:D

gość20-12-07, 16:37   cytuj

ślicznie wygląda :)

gość20-12-07, 14:26   cytuj

Jasne,ze slowo "perfuma" w j.polskim nie istnieje.Jakas nowomowe zaczynaja co niektore warstwy w spoleczenstwie tworzyc XD

gość20-12-07, 11:09   cytuj

A ty Gościu z 23:31 sprawdź sobie w słowniku jezyka polskiego słowo 'perfuma" - takowe nie istnieje! Jest tylko liczba mnoga "perfumy".

gość19-12-07, 23:31   cytuj

kitty_kat, 19-12-07, 20:47 napisał(a):

gość, 19-12-07, 12:25 napisał(a):



mam jej najnowszą perfumę. powiem jedno-B O S K A. cena już mniej:/ ale się opłaca:)






A coz to za słowo "perfuma"??? Boże!!! Litości!!!



przeczytaj sobie książkę 'Pachnidło' tam bardzi często pojawia się słowo 'perfuma' i uwierz jest normalne :):) pozrdawiam :*

xThaPrincezzx19-12-07, 21:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

...cuz najlepszego

gość19-12-07, 20:57   cytuj

gość, 19-12-07, 19:03 napisał(a):

ona jest w 8 miesiącu... powinna odpoczywać !! a jeszce se w wysokich butach chodzi... Krysia ty chcesz mieć dziecko z krzywym kręgosłupem ??



hehehe a to dobre :) najpierw spojrz w ksiazke a dopiero potem wypowiadaj sie na takie tematy hahaha
:)))))))

kitty_kat19-12-07, 20:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 19-12-07, 12:25 napisał(a):

mam jej najnowszą perfumę. powiem jedno-B O S K A. cena już mniej:/ ale się opłaca:)



A coz to za słowo "perfuma"??? Boże!!! Litości!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

kasiekkk19-12-07, 20:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

uhuh ale tego makijazu to nawaliła jak zwykle

gość19-12-07, 19:55   cytuj

Ale cudny ma ten hmm, płaszczyk? no nie wiem w każdym razie marzę o takim :D

gość19-12-07, 19:38   cytuj

jakim krzywym kręgosłupem hehe - dobre sobie. Dziecko rodzi się z prostym kręgosłupem, a krzywizny: lordoz i kifoza kształtują się dopiero, gdy dziecko stanie na nogi i zacznie chodzić !!!!!!!!!!!!

gość19-12-07, 19:03   cytuj

ona jest w 8 miesiącu... powinna odpoczywać !! a jeszce se w wysokich butach chodzi... Krysia ty chcesz mieć dziecko z krzywym kręgosłupem ??

terka19-12-07, 18:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

czadowa kurtka

gość19-12-07, 17:58   cytuj

super wyglada :)

SilentHill19-12-07, 17:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

odpoczywać a nie imprezować!

wow!19-12-07, 17:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ja wąchałam perfum i bardzo ładny hahahaha xD a Christina jak zawsze ładna ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

nellyfurtado19-12-07, 16:38   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

TROCHE ZA DUżO POKAZUJE JAK NA MAMUSIE:)przyszłą oczywiście:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

Sssandra19-12-07, 16:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 19-12-07, 15:28 napisał(a):

JAKI GRUBASS!!!!!!!!


eee no sorry..ona jest w ciąży! o_O

gość19-12-07, 15:47   cytuj

chyba rzeczownikach.. ktos sie pomylil.. ale popieram!!

gość19-12-07, 15:47   cytuj

perfume!!!??? czy wyscie kiedykolwiek byli w podstawowce na lekcji polskiego o przymiotnikach ktore sie nie odmieniaja lub maja tylko mnoga forme... slowo perfumy to wlasnie taki przypadek..

Kotek w Butkach19-12-07, 15:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 19-12-07, 12:55 napisał(a):

gość, 19-12-07, 12:25 napisał(a):



mam jej najnowszą perfumę. powiem jedno-B O S K A. cena już mniej:/ ale się opłaca:)




Ja tez mam ten perfum .. kocham go .. przecudownie pachnie a cena pozostawia wiele do zyczenia ale coz :)


perfum, perfuma... żyć mi się odechciewa jak coś takiego widzę...
ładnie, ale ta tapeta jest straszna - wygląda, jakby miała podbite oczy :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

chemicalgirl19-12-07, 15:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No to ciaza juz widac zaawansowana :D oby to bylo imie Jackson Jake ;pp o wiele lepsze niz max...;/;/;/;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Dlaczego nie dorówna Prince\\\'owi?

gość19-12-07, 15:28   cytuj

JAKI GRUBASS!!!!!!!!

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida