Plotka dodana przez użytkownika nexttwiggy

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Britney wygląda coraz lepiej

sobota 22-12-07, czytany: 6185 razy       britney spears   zakupy  

zakupy, co kupiła Spears?

Britney SpearsBritney Spears / Cover
Wczorajszej nocy Britney robiła zakupy w sklepie z ubrankami dla dzieci. Zaraz po tym ruszyła do supermarketu. Kupiła min. dezodorant, ciasteczka,płatki śniadaniowe Lucky Charms... i dużego, zabawkowego konia. Dla nienarodzonego dziecka siostry czy swoich synów?
http://www.celebrity-goss...06/
http://www.celebrity-goss...07/
http://www.celebrity-goss...05/
http://www.celebrity-goss...04/
http://www.celebrity-goss...02/
http://www.celebrity-goss...01/
http://www.celebrity-goss...00/
http://www.celebrity-goss...98/
http://www.celebrity-goss...99/
http://www.celebrity-goss...88/
http://www.celebrity-goss...91/

nexttwiggy

Czytaj dalej: Mieszko życzy. - Co i komu?

 
  Ostatnio dodane fotki Britney Spears:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (17): sortuj ↓  

gość02-01-08, 23:14   cytuj

Britney, zainwestuj w stanik, bo Ci wiszą!

gość24-12-07, 23:06   cytuj

ludzie! najpierw mówicie że jaka ta britney biedna ze paparazzi ją cały czas gnębią a potem komentujecie to, jakie płatki kupiła w supermarkecie!!!

gość23-12-07, 13:28   cytuj

dobre jest to jak psika sie dezodorantem xD

Susie23-12-07, 10:01   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jest jakiś postęp.

gość22-12-07, 20:35   cytuj

Brit, wyglądasz świetnie :D GRATULACJE!

gość22-12-07, 20:12   cytuj

ten kon mnie rozwala;p heeh

kitty_kat22-12-07, 18:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Sztuczne kłaki ściąć i zrobić fryzurkę ala Kylie Minogue! Nie moge juz patrzec na te strąki.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość22-12-07, 18:42   cytuj

Jak zwykle... w okularach o LoL.....

Niezalogowana Pikstrik :):)

gość22-12-07, 18:39   cytuj

Na trzecim wygląda genialnie

zephyr22-12-07, 18:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

moja pierwsza mysl- wyglada swiezo i radosnie ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość22-12-07, 18:01   cytuj

niech juz wyjdzie z tego.... fajna jest:)

gość22-12-07, 17:56   cytuj

fajnie wyglada.bardzo ladna bluzka

Sssandra22-12-07, 17:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

czy ja wiem, czy wygląda tak dobrze... O_o

Kotek w Butkach22-12-07, 16:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajnie, tylko te buty... fuj :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

Annica22-12-07, 16:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Moim zdaniem wcale nie wygląda lepiej... raczej bez zmian...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Shakiry już jutro!

kate_Nicole22-12-07, 16:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ładnie wygląda..xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

gość22-12-07, 16:37   cytuj

ładnie wygląda moze wreszcie wyjdzie na prostą:) tego jej zycze :)

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida