Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowy teledysk Janet Jackson

wtorek 08-01-08, czytany: 9735 razy       janet jackson   teledysk   feedback  

"Feedback"

Janet JacksonJanet Jackson / Poster
Dziś odbyła się oficjalna premiera najnowszego teledysku Janet Jackson. Piosenka Feedback to pierwszy singiel promujący nową płytę wokalistki, Discipline, która pojawi się w sklepach 25 stycznia.

Czy będzie to udany comeback? Obejrzyjcie teledysk i oceńcie sami
 

goldfish

 
  Ostatnio dodane fotki Janet Jackson:zobacz całą galerię »
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (51): sortuj ↓  

gość13-01-08, 12:56   cytuj

ale beznadziejny news nie da sie obejrzeć teledysku !!!!!!

gość10-01-08, 21:16   cytuj

SUPER!!!!!!!

kitty_kat10-01-08, 20:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fajna piosenka i fajny teledysk ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość10-01-08, 20:29   cytuj

Bardzo w stylu Janet, ale przez ten komputerowy głos i tony wydaje mi sie, ze maczali w tym palce B&A. Wszystko fajnie, tylko jak ona to zaspiewa na zywo?

Caroline10-01-08, 17:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Piosenka spoko a Janet udaje kobiete kot?:DDD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Luntek w obronie Dody!

nellyfurtado10-01-08, 16:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie zachwyca, ale może być

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

gość10-01-08, 13:47   cytuj

calkiem niezle, ale miala lepsze... dlugo czekalam na ten reledysk!! Pieknie tanczy!

gość10-01-08, 12:36   cytuj

go janet!!!!!!!!!!!!!!!!

gość10-01-08, 00:39   cytuj

Nie za bardzo pojmuje idei teledysku =/ najpierw myślałam, ze ona jest w kosmosie a potem tańczy na mleku do którego wrzucane są płatki =/ Co do piosenki bywały lepsze...

gość09-01-08, 19:24   cytuj

teledysk jest zajebiaszczy,piosenka tez.janet daje rade.swietnie tanczy.wszystkie ciary,britneyki i beyonce moga sie uczyc od krolowej popu,ktora niewatpliwie jest JANET

gość09-01-08, 19:22   cytuj

buahahahahahahaha ...... tyle mam do powiedzenia

a w czym ty jestes dobry tak przy okazji?pewnie w wylewaniu frustracji na portalach typu kozaczek.zalosni sa tacy ludzie

gość09-01-08, 18:30   cytuj

buahahahahahahaha ...... tyle mam do powiedzenia

gość09-01-08, 18:27   cytuj

teledysk brzydki, ale piosenka super (:

pixi09-01-08, 16:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ahhh ten głos...cd

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Baby Shower Jamie Lynn Spears

gość09-01-08, 16:42   cytuj

Świetny utwór Świetny teledysk....to będzie hit na całym swiecie:).....wreszcie się podniosła i stworzyła coś na naprawdę wysokim godnym Jacksonów poziomie:).....

gość09-01-08, 16:32   cytuj

GDYBY NIE MIALA TALENTU NIE ZOSTALABY PIERWSZA IKONA MTV,NIE ZDOBYLABY 5 NAGROD GRAMMY I NIE SPRZEDALA 100 MILIONOW PLYT GŁĄBIE!!!

gość09-01-08, 16:31   cytuj

25 stycznia??myslalam ze nowa plyta janet ukaze sie 26 lutego :I

gość09-01-08, 16:30   cytuj

gość, 09-01-08, 11:03 napisał(a):

szajs, talentu to ona nie ma w przeciwienstwie do brata


cos takiego mogl napisac tylko kompletny DEBIL,zapewne fan Mandaryny

gość09-01-08, 16:28   cytuj

beznadziejne efekty??????? sam jestes beznadziejny!!!!!!!! teledysk na miare XXI wieku.z Nia moze sie rownac tylko Jej brat

gość09-01-08, 16:26   cytuj

brawa dla Janet.cos kompletnie nowego i roznego od tego,co dzis mozemy ogladac na kanalach muzycznych.britney moze sie uczyc od mistrzyni!nie dorssta Jej do piet.Janet powodzenia z nowa plyta

gość09-01-08, 16:11   cytuj

NUDA I BEZNADZIEJNE EFEKTY !! w koncowce wyglada bardzo ladnie

moim09-01-08, 15:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

teledysk nie jest zbyt wyrazny, ale niech beedzie. a piosenka miesci sie we wspolczesnych kanonach
z jej teledyskow lubilam That's the Way Love Goes i together again

gość09-01-08, 14:59   cytuj

Pierwszy hit w 2008

gość09-01-08, 14:56   cytuj

JANET JEST PIEKNA A TELEDYSK RZADZI

gość09-01-08, 14:54   cytuj

jedno slowo-REWELACJA!

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida