Plotka dodana przez użytkownika blanche_dubois

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Niegrzeczna Penelope

niedziela 27-01-08, czytany: 18632 razy       penelope cruz   javier bardem  

Czy prywatna sesja gwiazdy ujrzy światło dzienne?

Penelope CruzPenelope Cruz / Juan Gatti
Piękna Penelope Cruz ma nie lada kłopot. Niedawno hiszpańska aktorka odkryła, że jej aparat fotograficzny został ukradziony. Oczywiście takich aparatów bogata gwiazda może kupić sobie wiele, lecz problem w tym, że jej "cyfrówka" zawierała zdjęcia, na których aktorka baraszkuje ze swoim obecnym chłopakiem, nominowanym w tym roku do Oscara Javierem Bardemem. Rzecznik aktorki powiedział, że karta pamięci aparatu zawierała "szereg prywatnych fotografii" Pene. Dodał też, że jeśli ktoś je opublikuje bez zgody aktorki, poniesie konsekwencje prawne.

blanche_dubois

Czytaj dalej: Kelly coś Ci się wylewa! - Problem z gorsetem.

 
  Ostatnio dodane fotki Penelope Cruz:zobacz całą galerię »
Penelope Cruz
Penelope Cruz
Penelope Cruz
Penelope Cruz
Penelope Cruz
Penelope Cruz
Penelope Cruz
Penelope Cruz
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (29): sortuj ↓  

ellee31-01-08, 17:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ma cos w sobie. ladna jest .jako aktorka ok

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Dla tych wszystkich, którzy sądzą...

alone_i_break30-01-08, 22:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

mnie się ona nie podoba, ale aktorką jest calkiem niezlą.

gość30-01-08, 21:54   cytuj

gadajcie co chcecie, ale ma w sobie cos, i cenie ja za to ze nie zrobila z siebie panny w stylu plastik fantastik, to poza tym swietna aktorka

gość30-01-08, 18:45   cytuj

zeza rozbieznego w dodatku

gość30-01-08, 18:38   cytuj

ONA MA ZEZA!I krzywe zeby

gość30-01-08, 18:32   cytuj

sory - *OD RAZU

gość30-01-08, 18:32   cytuj

ma krzywe zęby i nos :/

masz racje jej siostra jest o wiele piekniejsza ale to własnie Penelope ma "to coś" moze wlasnie dlatego ze nie jest idealna? to ona przykuwa wzrok

niestety nie ma ideału, a ona jest przynajmniej naturalne i bez operacji ! inne aktorki odrazu by zrobily operacje jak to powiedzialas - Krzywy nos, a zeby - wstawily licowki!

gość30-01-08, 18:30   cytuj

fajowe to zdjecie!!! ona jest piekna!

gość29-01-08, 21:41   cytuj

Nie jest plastikowa to i się nikomu nie podoba. Moim zdaniem piękna kobieta.

janet28-01-08, 16:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wielu gwiazdom skradziono aparaty z ostrymi zdjęciami więc nie jest jedyna

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Największe pupy...

gość28-01-08, 16:21   cytuj

gdzie ona piekna? jako chyba jedyny facet na tym forum mowie ze ona nie jest nawet ladna! Wielu kolegow sie ze mna zgodzi, wyglada jak czarownica, ale pewnie komentatorki tu na forum dostrzegaja podobienstwo tego beztalenci do swej osoby i wypisuja tu achy i echy jaka ona to piekna. Kloc, z konska twarza i tyle.

serena28-01-08, 16:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ups.....:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Taniec z Gwiazdami 11

gość28-01-08, 11:24   cytuj

jakbyscie dobrze znali hiszpański i widzieli ja w wywiadach w hiszp tv to byście wiedzieli że jest głupia jak but!!! ale zastanaiwa mnie co ma w sobie takiego ze faceci zotawija dla niej żony, dzieci, dobre imie swoje życie bez niej po prostu, no ale faceci sa jak dzieci

blanche_dubois28-01-08, 00:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nos czy zęby można wyprostować, nierówności pod sufitem już niekoniecznie.

A ja uważam, że Pene jest przepiękna. Do tego inteligentna i ma wielki talent.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Film z Natalią Oreiro argentyńskim kandydatem do Oskara

gość27-01-08, 22:50   cytuj

lady_godiva, 27-01-08, 22:08 napisał(a):

piękna kobieta!!! nie wiem dlaczego sie czepiacie, ona ma to czego brakuje wielu aktorkom, jest wyjątkowa



a możesz mnie oświecić co takiego wyjątkowego posiada w sobie? bo ja jakoś tego nie widzę...

lady_godiva27-01-08, 22:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

piękna kobieta!!! nie wiem dlaczego sie czepiacie, ona ma to czego brakuje wielu aktorkom, jest wyjątkowa

gość27-01-08, 21:16   cytuj

ma krzywe zęby i nos :/

masz racje jej siostra jest o wiele piekniejsza ale to własnie Penelope ma "to coś" moze wlasnie dlatego ze nie jest idealna? to ona przykuwa wzrok

gość27-01-08, 21:14   cytuj

o kurcze ja tez mam krzywy nos i zęby.........głupio sie czuje.....a chłopaki i tak za mną latają jak porąbani :D:D

ty ja mam to samo!!!

gość27-01-08, 21:09   cytuj

o kurcze ja tez mam krzywy nos i zęby.........głupio sie czuje.....a chłopaki i tak za mną latają jak porąbani :D:D

zephyr27-01-08, 21:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

zeby byc pieknym nie trzeba miec idealnego nosa czy zebow. Poza tym PIEKNO JEST W OCZACH PATRZACEGO. Przepraszam za Caps, ale musialam.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość27-01-08, 21:00   cytuj

i uważam, że jest brzydka..., a wszyscy się nią zachwycają...a ma krzywe zęby i nos :/

gość27-01-08, 20:59   cytuj

nie lubie jej :/

xthaprincezzx27-01-08, 18:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

oH juz nie moge doczekac sie przecieku!

gość27-01-08, 15:49   cytuj

napiszcie coś o Robbie Williamsie i Sarah M. Gellar/ Prinze! błagam

gość27-01-08, 15:49   cytuj

i tak juz wszystko widac na "Otworz oczy" :] nic specjalnego :)

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida