Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Britney jest już w domu

środa 06-02-08, czytany: 8751 razy       britney spears   tom cruise   scjentologia  

opuściła dziś oddział psychiatryczny. Czy przejdzie na Scjentologię?

Britney SpearsBritney Spears / Poster
Britney Spears została dziś wypisana z oddziału psychiatrycznego w szpitalu UCLA, gdzie przebywała od tygodnia.

Wokalistce udało się wyjść bez zbędnego zamieszania, towarzyszyła jej ochrona.

Choć wg początkowych doniesień gwiazda miała spędzić na oddziale 14 dni, okres ten został skrócony, ponieważ Britney nie sprawiała kłopotów i chętnie współpracowała.

Lekarze z UCLA uznali, że Britney nie stanowi zagrożenia dla siebie i innych, dlatego też nie było dalszych podstaw do zatrzymywania jej w szpitalu wbrew jej woli

Wkrótce po powrocie do domu, Brit wybrała się na przejażdżkę swoim czarnym Mercedesem, kupionym tuż przed hospitalizacją.

Tymczasem, jak głoszą najświeższe plotki, poczynania Britney bacznie obserwuje Tom Cruise, który podobno jest gotowy osobiście nawrócić gwiazdę na Scjentologię. Tom jest przekonany, że religia, której jest najsłynniejszym wyznawcą, jest dla Britney jedynym skutecznym ratunkiem.

Tom uwielbia odgrywać zbawcę- a scjentologiczny detox to coś, czego potrzebuje Britney. Aktor widzi w niej trzy osobowości i uważa, że jego kościół jest w stanie pozbyć się dwóch z nich oraz sprawić, by Britney znów stała się Britney donosi źródło.

Tom Cruise 'nawrócił' już na swoją wiarę wiele gwiazd i gwiazdek. Czy sprawi, że Britney też uwierzy w Xenu?


 

goldfish

 
  Ostatnio dodane fotki Britney Spears:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (14): sortuj ↓  

gość07-02-08, 18:56   cytuj

a ja zapraszam na
www.chridtina-aguilera.bl....pl

ellee07-02-08, 16:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

to fajnie ze juz w domu

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Dla tych wszystkich, którzy sądzą...

gość07-02-08, 16:00   cytuj

rany, takie życie to koszmar... ma kasę, ale prywatności i spokoju nie da sie a to kupić...

Ona cale życie jest przed obiektywem nie potrafi już byc naturalna, bo nie może wylaczyć trybu "jestem na wizji", nikt by tego nie potrafił.

nawet z w domu mężem i dziećmi musiała grac, super-mamę, zonę-imprezowiczkę, zonę-kochankę... Od takiego wiecznego kreowania się, można zwariować, bo widzisz ze nie jesteś taką osoba jaka MASZ/chcesz być. A do tego taki sposób na bycie w centrum uwagi uzależnia, gdy sie nie kręcą wokoło Ciebie ludzie, czujesz sie nikim. Bo samotności tez trzeba sie nauczyć...
A co najwazniejsze trzeba umiec zaakceptować fakt ze jest sie dla innych osoba obojętna.

Tylko tak Brit utrzyma równowagę psychiczna, jak np Jolie, bo będzie mogla bardziej sterować swoim życiem prywatnym/afiszownym.


cytat: "a moze niech ulegnie?Zobaczcie co sie z nia dzieje, juz chyba na jej miejscu zaczelabym sie interesowac tą scjentologią jesli mialaby mi pomoc. "

scjentologia ma wyleczyc chorobe?!

gość07-02-08, 15:41   cytuj

Mogłaby jeszcze zostać ... ojjj Britney! ILY4E!!!

santa07-02-08, 15:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

o matko jak jja cruise omota to bedzie z nia gorzej niz bylo/jest..

goldfish07-02-08, 13:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 07-02-08, 12:24 napisał(a):

CZY KTOS MI MOZE NAPISAC GDZIE BRIT MIESZKA?


Britney mieszka w Los Angeles,w zamkniętej strefie mieszkalnej o nazwie The Summit

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Trailer filmu "Salt"

gość07-02-08, 12:24   cytuj

CZY KTOS MI MOZE NAPISAC GDZIE BRIT MIESZKA?

gość07-02-08, 08:21   cytuj

Britney :( kochamy Ciebie ;* jesteśmy pewni, że powrócisz taka jak kiedyś...uśmiechnięta, beztroska i radosna ;*

Susie07-02-08, 07:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jeszcze by tego brakowało, żeby wstąpiła do tej sekty...

Gina07-02-08, 03:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a moze niech ulegnie?Zobaczcie co sie z nia dzieje, juz chyba na jej miejscu zaczelabym sie interesowac tą scjentologią jesli mialaby mi pomoc. Jezeli Brit oczywiscie faktycznie ma rozdwojenie jaźni...

prade07-02-08, 01:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jest slaba moze uledz tomowi

Roksi07-02-08, 00:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

O Boże tylko nie to , Tom wara od niej : )

Roksi07-02-08, 00:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Here we go again ...

gość07-02-08, 00:03   cytuj

szkoda dziewczyny, coz, jak sie ma za duzo kasy to czlowiekowi odbija

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida