Plotka dodana przez użytkownika ewelinaa0

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Małaszyński zaśpiewa?

wtorek 05-06-07, czytany: 8637 razy       paweł małaszyński   jak oni śpiewaja   tvn   polsat  

Teraz w swoim programie chętnie zobaczyliby go również twórcy programu "Jak oni

Paweł MałaszyńskiPaweł Małaszyński / © KAPiF / K330570F
Ledwo Co skończyła się pierwsza edycja Jak oni Śpiewaja
A już poiawiają się spekulacje kto wystąpi w drugiej edycij popularnego polsatowskiego SHOW

Artykul także donosi że Małaszyński nie może odpędzić się od propozycij w udziałach różnych rozrywkowych programów
Także wspomnieli że dostawał prpozycje udziału W Tvnowskim programie Taniec z gwiazdami

Sam aktor umie śpiewać i wyraża chęć wystąpienia...
czy tylko na chęci się skończy.....
Nie wiadomo, gdyż aktualnie jest bardzo zapracowany: trwają zdjęcia do nowego serialu "Twarzą w twarz", aktor zapewne zagra też w trzeciej części "Oficerów".

hmmm ...Zobaczymy

ewelinaa0

Czytaj dalej: Agnieszka Włodarczyk prezentuje zapach Naomi Cambell - Prezentacja perfum Naomi Cambell

 
  Ostatnio dodane fotki Paweł Małaszyński:zobacz całą galerię »
Paweł Małaszyński ...
Paweł Małaszyński ...
Paweł Małaszyński ...
Paweł Małaszyński ...
Paweł Małaszyński ...
Paweł Małaszyński ...
Paweł Małaszyński
Paweł Małaszyński
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (21): sortuj ↓  

trrr_pizmak20-08-07, 01:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

oj fajny jest xD

Homegirl07-06-07, 20:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Lansiarski dupek ... niech sobie wystepuje w tych glupich programach.

czekoladowa07-06-07, 15:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a ja nie chce, żeby on występował w ani jednym, ani drugim programie. jak oni śpiewają jest żałosne, od początku do końca. taniec z gwiazdami był dobry do 3 edycji, a później to już dno i to samo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Paris Hilton na wolności!

wow!07-06-07, 14:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Mam nadzieję że nie wystąpi w tym durnym programie!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

Pariz_Hilton07-06-07, 12:19   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

On jest żenujący i pasuje do tego żenującego lansiarskiego programu ... dobrze, ze tego nie ogladam ....

gość06-06-07, 22:38   cytuj

jak wystapi w polsacie, to tvn, ktory go wypromowal, powie mu 'papa' a wtedy skonczy jak herbus. niestety, a juz nikt o niej nie pisze od miesiaca :>

VelvetGun06-06-07, 21:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fajnie by było,gdyby wystąpił w Tańcu z Gwiazdami ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Katie na krawędzi.

gość06-06-07, 19:40   cytuj

Pawel musisz wystapic w tancu! Chce zobaczyc jak tanczysz bedzie swietnie.
Buziaki dla ciebie i dla was

moim06-06-07, 19:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wydaje mi sie ze wystapienie w tancu jest czyms milej widzianym niz w tym okropnym "jak oni spiewaja"

gość06-06-07, 18:38   cytuj

jesli on wystąpu to straci swoj wizerunej aktorski na rezc zalosnego celebrities,chyba nie warto..

gość06-06-07, 17:04   cytuj

NIEEEEEEEEE!!! TYLKO NIE TEN WYMOCZEK!

gKhyrkr@06-06-07, 13:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jest bardzo przystojny

kitty_kat06-06-07, 12:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jak ja go nie lubie .... brrrrrrr. Sztuczny i zmanierowany, lansuje sie tym, ze sie ponoc nie lansuje ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość06-06-07, 12:01   cytuj

mam piosenki jego zespołu i śpiewa całkiem nieźle ale niech nie występuje w tym programie

gość06-06-07, 10:53   cytuj

MOŻE LEPIEJ NIEEEE.. TEN PROGRAM JEST TAK ŻENUJĄCY ŻE AŻ NIE WYPADA O NIM MÓWIĆ, A CO DOPIERIO WYSTĘPOWAĆ.. CHYBA ZE CHCIAŁBY ZEBY JEGO ZESPÓŁ SIĘ WYBIŁ, ALE NIE SĄDZĘ, MAJĄ CO ROBIĆ W ŻYCIU CHŁOPAKI, A GRANIE TO HOBBY TYLKO.

gość06-06-07, 09:41   cytuj

ło jezuuu, ta pała niemyta?!...

jolciaaa06-06-07, 09:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hmmm.... ciekawe, ciekawe :):):)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Agnieszka Włodarczyk prezentuje zapach Naomi Cambell

gość06-06-07, 01:01   cytuj

zaspiewa bo schodzi na psy, staje sie tak komercyjny, ze cichopek przy nim to pestka

gość06-06-07, 00:35   cytuj

taaaak!!! niech zaśpiewa cukiereczek :-)

gość06-06-07, 00:07   cytuj

beznadzieja nie wiem co w nim takiego fajnego..

gość05-06-07, 23:41   cytuj

pawel jest fajny. w sumie milo byloby patrzec jak sobie radzi z mikrofonem:)

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida