Plotka dodana przez użytkownika szkodziks

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Gorączka przed

sobota 09-02-08, czytany: 6045 razy       grammy   beyonce   tina  

rozdaniem Grammy !!!

GrammyGrammy / ©PR Photos
Gwiazdy na Grammy Awards :

Fergie w ostatniej chwili dołączyła do grona gwiazd, które wystąpią na 50. uroczystości wręczenia nagród Grammy. Ceremonia odbędzie się w najbliższą niedzielę, 10 lutego, w Staples Center w Los Angeles.

Wcześniej swój udział w imprezie zapowiedzieli m.in.: Foo Fighters, Rihanna, Beyonce, Alicia Keys, Nelly Furtado i Carie Underwood.

Fergie nie zaśpiewa na scenie sama- w duecie z nią wystąpi John Legend. Ponadto listę gwiazd, które uświetnią występem ceremonię, uzupełnili ostatnio: Andrea Bocelli, który po raz pierwszy zaśpiewa wspólnie z nominowanym do Grammy Joshem Grobanem, Jerry Lee Lewis, Little Richard, Herbie Hancock i inni.

Organizatorzy wychodzą z siebie, by sprawić, by gala przeszła do historii. Kolejną atrakcją będzie występ duetu Beyonce/Tina Turner. Nie ma niestety żadnych wiadomości na temat tego, jaki utwór (utwory) wykona para na scenie.

Strona people.com zorganizowała sondę "na czyje wykonanie na Grammy czekasz najbardziej ?" 32 % głosów zdobył duet Beyonce z Tiną Turner.

Relacja z Gali Grammy : 10 luty 2008 godz. 02:00 TVP2
--> niestety gali nie bylo w tvp2 o tej godzinie
zato jak podają będzie ona 11 lutego o 4.55 :)
 
Na tegorocznej gali występi jak juz wiadomo Beyonce z Tiną :) Poniżej video, gdy Beyonce śpiewa własnie dla Ms.Tiny :)

szkodziks

Czytaj dalej: Nickelodeon Kids Choice Awards! - Zobacz nominowanych...

 
  Ostatnio dodane fotki Grammy:zobacz całą galerię »
Shakira
Shakira
Shakira
Shakira
Grammy 2010
Grammy 2010
ellen degeneres & ...
ellen degeneres & ...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (22): sortuj ↓  

gość10-02-08, 20:51   cytuj

poniedziałek 5.00 rano tvp2----> na żywo

gość10-02-08, 16:42   cytuj

10 lutego o 2 w nocy to mieli na mysli ze z 10 na 11 w nocy.
bezsensu.

gość10-02-08, 10:39   cytuj

w programie na wszytskievch stronach z programem tv jest ze 10 lutego o 2;00 "{

gość10-02-08, 10:29   cytuj

gość, 10-02-08, 08:24 napisał(a):

dupa - nagralem sobie ta gale a jej na 2 wcale nie bylo ;/;/;/;/


Pewnie dlatego że ta gala jest dopiero dzisiaj o 2 w nocy z 10 na 11 lutego... :P

gość10-02-08, 08:24   cytuj

dupa - nagralem sobie ta gale a jej na 2 wcale nie bylo ;/;/;/;/

gość10-02-08, 01:47   cytuj

Tina i Bee to chyba najbardziej wyczekiwany duet tego rocznych grammy.Bedzie sie działo.Ten występ Beyonce jest świetny

gość10-02-08, 00:00   cytuj

riiiiiihhaaannnaaa

gość09-02-08, 22:50   cytuj

gość, 09-02-08, 18:18 napisał(a):

szkoda że nie będzie na jakimś kanale na żywo bo bym obejrzała,


Ma TVP2 transmisja na zywo.Zaczyna sie o 2 w nocy

gość09-02-08, 22:01   cytuj

a Michael? Pojawi się?

BabyJane09-02-08, 21:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Christina Aguilera nie wystąpi z Arethą Franklin :( podobno ma ją zastąpić Mary J Blidge.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Stachursky zwariował?

sloneczko109-02-08, 20:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

musze koniecznie obejrzeć ;))

gość09-02-08, 20:42   cytuj

napewno obejrze :))

PuchaczBee09-02-08, 20:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Licze na Bee i Alicie :))

Roksi09-02-08, 19:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 09-02-08, 18:18 napisał(a):

szkoda że nie będzie na jakimś kanale na żywo bo bym obejrzała,


będzie na tvp 2 o 2.00 w nocy :)

gość09-02-08, 18:54   cytuj

Susie, 09-02-08, 18:31 napisał(a):

Nie mogą tych gal robić w soboty? Przecież w poniedziałek nie wstanę do szkoły.

spoko, tez mialbym tez sam problem, ale to jest za 7 h :P

gość09-02-08, 18:48   cytuj

wow Tina i Beyonce to bedzie coś

xThaPrincezzx09-02-08, 18:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no juz juttro beda filmiki poczekamy..

Susie09-02-08, 18:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie mogą tych gal robić w soboty? Przecież w poniedziałek nie wstanę do szkoły.

gość09-02-08, 18:18   cytuj

szkoda że nie będzie na jakimś kanale na żywo bo bym obejrzała,

gość09-02-08, 18:09   cytuj

gość, 09-02-08, 17:38 napisał(a):

john legend. kocham go kocham

jest boski

niezalogowana wrzb


popieram tez go kocham;D

szkoda tylko, ze bedzie musial wystepowac z tym beztalenciem Fergie, szkoda, ze nie z Alicia Keys lub Beyonce;)

zephyr09-02-08, 17:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Andrea Bocelli, no nieźle ;}

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość09-02-08, 17:38   cytuj

john legend. kocham go kocham
jest boski
niezalogowana wrzb

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida